Eurobank - oplata za zerwanie lokaty

Data: 2009-02-26 23:06:02
Autor: krzysztofsf
Eurobank - oplata za zerwanie lokaty
W tabeli oprocentowania eurobanku chyba doszedl nowy punkt - do info,
ze zerwana lokata jest oprocentowana 1%, dodali (chyba - nie
zauwazylem tego poprzednio) oplate 10 zl za wczesniejsze zerwania
lokaty.
jak ktos zerwie 10 lokat antybelkowych po 200 zl :)

Akurat zmienili % przy lokatach z % stalym z 7 na 6%

Data: 2009-02-26 23:49:41
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 27 Lut, 08:06, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
[...]

Podobno ta oplata byla juz wczesnie a ja po prostu nie zwrocilem uwagi.

Data: 2009-02-27 09:55:59
Autor: Zyga
krzysztofsf@wp.pl pisze:
[...]

dobrze że piszesz, ja też nie wiedziałem

pzdr

Data: 2009-02-27 09:02:08
Autor: Robert Kois
Dnia Thu, 26 Feb 2009 23:06:02 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

[...]

Było już w poprzednich

jak ktos zerwie 10 lokat antybelkowych po 200 zl :)

To ma pecha :)

Akurat zmienili % przy lokatach z % stalym z 7 na 6%

Zmiennych nie ruszyli :).
Stałe do 6 miesięcy z 7% na 6%, od 6 miesięcy z 6% na 5,5%

Innych zmian nie ma.

--
Kojer

Data: 2009-02-27 00:10:09
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Eurobank - oplata za zerwanie lokaty
On 27 Lut, 09:02, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:

Zmiennych nie ruszyli :).
Sta e do 6 miesi cy z 7% na 6%, od 6 miesi cy z 6% na 5,5%

Ja i tak korzystam z odnawialnych tygodniowych, ktore koncze zmieniac
sposob zakonczenia.
Do tego podreczne konta oszczednosciowe ....i jest o wiele zabawniej
niz wtedy, gdy byl jeden wysoko oprocentowany worek :))

Jak dla mnie, robia sie "numero uno " jesli chodzi o lokaty i konta
oszczednosciowe dla plebsu i leniwych (tj nie majacych wysokich
oszczednosci lub majacych ale nie zawracajacych sobie glowy
negocjacjami stawek indywidualnych)

Jesli doloza do kont jeszcze obsluge polecen zaplaty i Billixu, tani
niskooprocentowany kredyt odnawialny w koncie w oparciu o wplywy,
przelewy internetowe zagranice,  - to wykosza wiele innych bankow.

Data: 2009-02-27 01:39:06
Autor: Jacek Erazmus
On 27 Lut, 09:10, "krzyszto...@wp.pl" <krzyszto...@wp.pl> wrote:
> [...]

niskooprocentowany kredyt odnawialny w koncie w oparciu o wplywy,
przelewy internetowe zagranice,  - to wykosza wiele innych bankow.

U mnie już wszystkie operacje puszczam przez Eurobank , jedynie
wypłaty z bankomatów realizuje przez Aliora.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-02-27 01:44:52
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 27 Lut, 10:39, Jacek Erazmus <jacek.eraz...@gmail.com> wrote:

U mnie już wszystkie operacje puszczam przez Eurobank , jedynie
wypłaty z bankomatów realizuje przez Aliora.

U mnie w tej roli jest Nordea - 1,50 miesiecznie za karte i 60 gr za
pojedynczy comiesieczny przelew do Eurobanku - 90 gr taniej mi
wychodzi :))

Data: 2009-02-27 11:18:57
Autor: ąćęłńóśźż
Eurobank - oplata za zerwanie lokaty
Ile kosztuja wypłaty kartą eurobanku?

-- -- -

U mnie już wszystkie operacje puszczam przez Eurobank, jedynie wypłaty z bankomatów realizuje przez Aliora.

Data: 2009-02-27 11:25:36
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 27 Feb 2009 11:18:57 +0100,  ąćęłńóśźż napisał(a):

Ile kosztuja wypłaty kartą eurobanku?

TOiP to jedna strona, proponuję przeczytać.

--
Kojer

Data: 2009-02-27 09:35:20
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 27 Feb 2009 00:10:09 -0800 (PST), krzysztofsf@wp.pl napisał(a):

Jesli doloza do kont jeszcze obsluge polecen zaplaty i Billixu, tani
niskooprocentowany kredyt odnawialny w koncie w oparciu o wplywy,
przelewy internetowe zagranice,  - to wykosza wiele innych bankow.

No i poprawią obsługe. Bo dzwonienie z zastrzeżonego numeru i domaganie się
autoryzacji przy informacji o rozpatrzeniu reklamacji jest takie sobie.
Pani była bardzo zdziwiona, że nie chcę podawac danych.

--
Kojer

Data: 2009-02-27 19:47:50
Autor: Ra
Robert Kois pisze:
[...]

ale jak się do nich dzwoni to też nie ma jakieś autoryzacji poza standartowymi pytaniami typu imię matki. Poległem na własnym numerze telefonu i musiałem 3x dzwonić. Przy okazji dowiedziałem się że na infolini o 23 siedzi 1 osoba tylko

Data: 2009-02-27 20:00:25
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 27 Feb 2009 19:47:50 +0100, Ra napisał(a):

[...]

No ale ty wiesz, że dzwonisz do banku i nie masz oporów z podawaniem danych
które bank ma. W przypadku gdy dzwonią do nas nie mamy pewności kto to
robi.

--
Kojer

Data: 2009-03-04 12:26:40
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 27 Feb 2009 09:35:20 +0100, Robert Kois napisał(a):

No i poprawią obsługe. Bo dzwonienie z zastrzeżonego numeru i domaganie się
autoryzacji przy informacji o rozpatrzeniu reklamacji jest takie sobie.
Pani była bardzo zdziwiona, że nie chcę podawac danych.

Dzisiaj dostałem list w czerwonej kopercie z odpowiedzią na reklamację i
przeprosinami. Miłe, ale prosta odpowiedź w poczcie wewnętrznej by
wystarczyła. :)

--
Kojer

Data: 2009-02-27 14:06:10
Autor: cleghan
Eurobank - oplata za zerwanie lokaty
On 27 Lut, 09:10, "krzyszto...@wp.pl" <krzyszto...@wp.pl> wrote:

Ja i tak korzystam z odnawialnych tygodniowych, ktore koncze zmieniac
sposob zakonczenia.
Można zmienić sam sposób zakończenia lokaty ? Bo właśnie mam
samoodnawialną tygodniówkę i teraz zastanawiam się czy mi tą dychę
wezmą (minął z miesiąc od założenia).

Data: 2009-02-28 06:11:16
Autor: krzysztofsf
cleghan@gmail.com pisze:
[...]

wejdz w edycje i tam zmieniasz zakladka ustawienia zakonczenia danej lokaty

Data: 2009-02-28 13:30:19
Autor: Brzezi
pią, 27 lut 2009 o 23:06 GMT, cleghan@gmail.com napisał(a):

[...]

Wejdz do TOiP lokat, i przeczytaj kiedy pobieraja oplate za zerwanie...

Pomoge, jezeli zerwiesz lokate wczesniej niz 14 dni po jej zalozeniu...

Ale chyba nie dotyczy to lokat krotszych niz 14 dni, bo raz zrywalem lokaty
7 dniowe w dniu pierwszego odnowienia, i nic mi nie policzyli...

Pozdrawiam
Brzezi
--
[    E-mail: brzezi@gmail.com ][    Ta sygnatura zostala automagicznie        ]
[       Ekg: #3781111         ][    wygenerowana programem Signify v1.14.     ]

Data: 2009-02-28 07:00:34
Autor: cleghan
On 28 Lut, 13:30, Brzezi <brz...@gmail.com> wrote:

Wejdz do TOiP lokat, i przeczytaj kiedy pobieraja oplate za zerwanie...
Przeczytałem zanim napisałem na grupie. Problem w tym, że zapis jest
na tyle ogólny aby pozwalać na różne jego interpretacje.

Ale chyba nie dotyczy to lokat krotszych niz 14 dni, bo raz zrywalem lokaty
7 dniowe w dniu pierwszego odnowienia, i nic mi nie policzyli...
I to jest konkretna informacja, dzięki.

Sam nie mam RORu u nich i ręcznie sposobu zakończenia zmienić nie
mogę.

Eurobank - oplata za zerwanie lokaty