Eurobank oszukuje

Data: 2013-06-26 08:30:28
Autor: Brzezi
Eurobank oszukuje
W dniu piątek, 14 czerwca 2013 12:01:50 UTC+2 użytkownik Brzezi napisał:
Mam konto w eurobanku, od dawna go nie uzywałem, więc postanowiłem je zlikwidować.

Co miesiąc dostaje na maila wyciąg, na którym od dawna za każdym razem przedstawione było saldo rachunków 0zł. Jednak wizyta w oddziale banku mocno mnie zaskoczyła, ponieważ Pan powiedział mi że nie mogę zamknąć konta ponieważ mam ujemne saldo (ok -156zł, przez pobieranie opłaty za konto o której nie miałem świadomości), ja na to że to nie możliwe i pokazuje mu wyciąg na którym jest 0zł. on na to że wyciąg nie ma nic do znaczenia, bo jeżeli nie mam podpisanej umowy o debet w koncie to wyciąg nie będzie pokazywał salda ujemnego. WTF?

Czy takie postępowanie jest zgodne z prawem? Czy wyciąg nie jest od tego aby jednoznacznie przedstawic stan konta klienta? Czuje się oszukany, wprowadzony w błąd.

Gdybym miał wiedze o tym że na moim koncie rośnie ujemne saldo, dawno bym je już zamknął, ale bank ukrywal przede mna te informacje nie pokazując tego w wyciagu :/

Mam zamiar zglosić reklamacje, czy macie doświadczenie z podobnymi przypadkami? Czy mogę powołać się na jakieś konkretne paragrafy?

Sprawa zakończyła się w dosyć zaskakujący sposób. Główna zasługa najprawdopodobniej leży w dziale PR/social media Eurobanku, który monitoruje internet w poszukiwaniu rozmów na temat eurobanku.
Tak znaleźli tutaj opisany mój problem i odezwali się do mnie prywatnie. Musiałem jedynie podać im konkretniejsze namiary na mnie, aby mogli mnie odnaleźć w systemie, potem zadzwonili do mnie z informacją że w związku z zaistniałą sytuacja, ponieważ nie używałem aktywnie konta, postanowili anulować naliczone opłaty, dzięki czemu udało mi się dzisiaj już bez problemu zamknąć konto.

Całe szczęście, że zwlekałem z napisaniem reklamacji, bo pewnie taką drogą nie udałoby się rozwiązać tego problemu, a okazało się że problem sam się rozwiązał. Jestem na prawdę pozytywnie zaskoczony, i mimo że zdecydowałem się zamknąć konto w Eurobanku, to pozostawił mi on na konieć pozywytne wzspomnienia :)

Data: 2013-06-26 17:00:33
Autor: Budzik
Eurobank oszukuje
Osobnik posiadający mail brzezi@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Sprawa zakończyła się w dosyć zaskakujący sposób. Główna zasługa
najprawdopodobniej leży w dziale PR/social media Eurobanku, który
monitoruje internet w poszukiwaniu rozmów na temat eurobanku.

Jestem pod wrażeniem.
:)

--
Pozdrawia... Budzik
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

Data: 2013-06-26 17:43:47
Autor: Gotfryd Smolik news
Eurobank oszukuje
On Wed, 26 Jun 2013, Brzezi wrote:

Sprawa zakończyła się w dosyć zaskakujący sposób.
Główna zasługa najprawdopodobniej leży w dziale PR/social media
Eurobanku, który monitoruje internet w poszukiwaniu rozmów na temat eurobanku.

  :O

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-06-26 09:40:09
Autor: Brzezi
Eurobank oszukuje
W dniu środa, 26 czerwca 2013 17:43:47 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
> [...]
> Główna zasługa najprawdopodobniej leży w dziale PR/social media
> Eurobanku, który monitoruje internet w poszukiwaniu rozmów na temat eurobanku.

Skąd to zdziwienie? :) to że firmy monitorują rozmowy na ich temat w internecie? robi tak bardzo duzo firm, sa do tego specjalne narzedzia, ktore monitoruja, facebooka, twitera, fora, itp :)

Data: 2013-06-26 17:36:40
Autor: Budzik
Eurobank oszukuje
> [...]

internecie? robi tak bardzo duzo firm, sa do tego specjalne narzedzia,
ktore monitoruja, facebooka, twitera, fora, itp :)

No tak.
Ale usenet...?
:)

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2013-06-26 10:46:40
Autor: Brzezi
Eurobank oszukuje
W dniu środa, 26 czerwca 2013 19:36:40 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> Skąd to zdziwienie? :) to że firmy monitorują rozmowy na ich temat w
> internecie? robi tak bardzo duzo firm, sa do tego specjalne narzedzia,
> ktore monitoruja, facebooka, twitera, fora, itp :) No tak.

Ale usenet...?

:)
 No nie do końca usenet :)

to wiadomość jaką dostałęm:

Witamy serdecznie,
 zauważyliśmy na forum wątek, w którym opisuje Pan problem z naliczeniem opłat za konto. Czy możemy prosić o więcej szczegółów - chętnie pomożemy. Zależy nam na szybkim wyjaśnieniu sprawy.
http://e-prawnik.pl/narzedzia/grupy-dyskusyjne/eurobank-oszukuje_732778.html
  Pozdrawiamy,
zespół PR eurobanku

Data: 2013-12-05 04:20:56
Autor: guniosek
Eurobank oszukuje
On Wednesday, 26 June 2013 19:46:40 UTC+2, Brzezi  wrote:>
[...]

Niestety mam podobny problem - złożyłem wniosek o zamknięcie konta w marcu 2012 opróżniając wcześniej konto, zdziwiło mnie trochę że nadal dostawałem wyciągi ale brak było jakichkolwiek zobowiązań i bieżących opłat. W najnowszym jednak wyciągu dostałem informację:

Saldo rachunku bieżącego -36,00

Saldo rachunków oszczędnościowych 0,00

Suma lokat 0,00

Łączna kwota zaległych opłat i prowizji -112,00

Kwota do natychmiastowej spłaty -148,00

Jakie było moje zdziwienie :) Nie wiedziałem, że takie praktyki to codzienność. Złożyłem reklamację przez telefon ale rozumiem że bank naliczył opłatę za prowadzenie konta w czasie okresu wypowiedzenia.
Nigdy nie zdawałem sobie sprawy że bank nalicza takie opłaty.

Co mogę teraz zrobić?

Kind Regards
Daniel

Data: 2013-06-26 12:48:34
Autor: witek
Eurobank oszukuje
Budzik wrote:
[...]

usnet ląduje na wielu stronach przez bramki.
Na pewno nie znalezli jego postu bezposrednio na grupie.

Data: 2013-06-26 12:48:50
Autor: Kris
Eurobank oszukuje
W dniu środa, 26 czerwca 2013 19:48:34 UTC+2 użytkownik witek napisał:
stronach przez bramki.

Na pewno nie znalezli jego postu bezposrednio na grupie.

Czemu nie?
Ekipa BZWBK często oficjalnie na grupie pl.biznes.banki sie udziela.

Data: 2013-06-26 22:50:14
Autor: Budzik
Eurobank oszukuje

To moze tez napisze reklamacje, jak mnie 40 dyszki na karcie przewalili :)

--
Pozdrawia... Budzik
"TPSA - to ludzka rzecz okradać"

Data: 2013-06-26 22:50:14
Autor: Budzik
Eurobank oszukuje
Osobnik posiadający mail witek7205@gazeta.pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

i wszystko jasne

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

Eurobank oszukuje