Data: 2013-06-26 08:30:28 | |
Autor: Brzezi | |
Eurobank oszukuje | |
W dniu piątek, 14 czerwca 2013 12:01:50 UTC+2 użytkownik Brzezi napisał:
Mam konto w eurobanku, od dawna go nie uzywałem, więc postanowiłem je zlikwidować. Sprawa zakończyła się w dosyć zaskakujący sposób. Główna zasługa najprawdopodobniej leży w dziale PR/social media Eurobanku, który monitoruje internet w poszukiwaniu rozmów na temat eurobanku. Tak znaleźli tutaj opisany mój problem i odezwali się do mnie prywatnie. Musiałem jedynie podać im konkretniejsze namiary na mnie, aby mogli mnie odnaleźć w systemie, potem zadzwonili do mnie z informacją że w związku z zaistniałą sytuacja, ponieważ nie używałem aktywnie konta, postanowili anulować naliczone opłaty, dzięki czemu udało mi się dzisiaj już bez problemu zamknąć konto. Całe szczęście, że zwlekałem z napisaniem reklamacji, bo pewnie taką drogą nie udałoby się rozwiązać tego problemu, a okazało się że problem sam się rozwiązał. Jestem na prawdę pozytywnie zaskoczony, i mimo że zdecydowałem się zamknąć konto w Eurobanku, to pozostawił mi on na konieć pozywytne wzspomnienia :) |
|
Data: 2013-06-26 17:00:33 | |
Autor: Budzik | |
Eurobank oszukuje | |
Osobnik posiadający mail brzezi@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Sprawa zakończyła się w dosyć zaskakujący sposób. Główna zasługa Jestem pod wrażeniem. :) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz." Frank Herbert |
|
Data: 2013-06-26 17:43:47 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Eurobank oszukuje | |
On Wed, 26 Jun 2013, Brzezi wrote:
Sprawa zakończyła się w dosyć zaskakujący sposób. :O pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-06-26 09:40:09 | |
Autor: Brzezi | |
Eurobank oszukuje | |
W dniu środa, 26 czerwca 2013 17:43:47 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
> Sprawa zakończyła się w dosyć zaskakujący sposób. Skąd to zdziwienie? :) to że firmy monitorują rozmowy na ich temat w internecie? robi tak bardzo duzo firm, sa do tego specjalne narzedzia, ktore monitoruja, facebooka, twitera, fora, itp :) |
|
Data: 2013-06-26 17:36:40 | |
Autor: Budzik | |
Eurobank oszukuje | |
Osobnik posiadający mail brzezi@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
> Sprawa zakończyła się w dosyć zaskakujący sposób. No tak. Ale usenet...? :) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl, że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy" |
|
Data: 2013-06-26 10:46:40 | |
Autor: Brzezi | |
Eurobank oszukuje | |
W dniu środa, 26 czerwca 2013 19:36:40 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> Skąd to zdziwienie? :) to że firmy monitorują rozmowy na ich temat wNo nie do końca usenet :) to wiadomość jaką dostałęm: Witamy serdecznie, zauważyliśmy na forum wątek, w którym opisuje Pan problem z naliczeniem opłat za konto. Czy możemy prosić o więcej szczegółów - chętnie pomożemy. Zależy nam na szybkim wyjaśnieniu sprawy. http://e-prawnik.pl/narzedzia/grupy-dyskusyjne/eurobank-oszukuje_732778.html Pozdrawiamy, zespół PR eurobanku |
|
Data: 2013-12-05 04:20:56 | |
Autor: guniosek | |
Eurobank oszukuje | |
On Wednesday, 26 June 2013 19:46:40 UTC+2, Brzezi wrote:>
zauważyliśmy na forum wątek, w którym opisuje Pan problem z naliczeniem opłat za konto. Czy możemy prosić o więcej szczegółów - chętnie pomożemy. Zależy nam na szybkim wyjaśnieniu sprawy. Niestety mam podobny problem - złożyłem wniosek o zamknięcie konta w marcu 2012 opróżniając wcześniej konto, zdziwiło mnie trochę że nadal dostawałem wyciągi ale brak było jakichkolwiek zobowiązań i bieżących opłat. W najnowszym jednak wyciągu dostałem informację: Saldo rachunku bieżącego -36,00 Saldo rachunków oszczędnościowych 0,00 Suma lokat 0,00 Łączna kwota zaległych opłat i prowizji -112,00 Kwota do natychmiastowej spłaty -148,00 Jakie było moje zdziwienie :) Nie wiedziałem, że takie praktyki to codzienność. Złożyłem reklamację przez telefon ale rozumiem że bank naliczył opłatę za prowadzenie konta w czasie okresu wypowiedzenia. Nigdy nie zdawałem sobie sprawy że bank nalicza takie opłaty. Co mogę teraz zrobić? Kind Regards Daniel |
|
Data: 2013-06-26 12:48:34 | |
Autor: witek | |
Eurobank oszukuje | |
Budzik wrote:
Osobnik posiadający mail brzezi@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:usnet ląduje na wielu stronach przez bramki. Na pewno nie znalezli jego postu bezposrednio na grupie. |
|
Data: 2013-06-26 12:48:50 | |
Autor: Kris | |
Eurobank oszukuje | |
W dniu środa, 26 czerwca 2013 19:48:34 UTC+2 użytkownik witek napisał:
stronach przez bramki.
Czemu nie? Ekipa BZWBK często oficjalnie na grupie pl.biznes.banki sie udziela. |
|
Data: 2013-06-26 22:50:14 | |
Autor: Budzik | |
Eurobank oszukuje | |
Osobnik posiadający mail kszysztofc@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
W dniu środa, 26 czerwca 2013 19:48:34 UTC+2 użytkownik witek napisał:To moze tez napisze reklamacje, jak mnie 40 dyszki na karcie przewalili :) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "TPSA - to ludzka rzecz okradać" |
|
Data: 2013-06-26 22:50:14 | |
Autor: Budzik | |
Eurobank oszukuje | |
Osobnik posiadający mail witek7205@gazeta.pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
i wszystko jasneusnet ląduje na wielu stronach przez bramki.Sprawa zakończyła się w dosyć zaskakujący sposób. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie swojej osoby, zginie raczej, niż stanie się antytezą tego wyobrażenia." Frank Herbert |