Eurobank - pierwsze logowanie

Data: 2009-05-10 22:26:04
Autor: XYZ
Eurobank - pierwsze logowanie
Hej,

Kurier był u mnie w środę. Czy mam się zalogować używając hasła tymczasowego, czy mam czekać na token GSM i dopiero wtedy podjąć próbę logowania? Zastanawiam się, czy token nie jest wysyłany dopiero po pierwszym zalogowaniu się... Ile wy na niego czekaliście?

Jacek

Data: 2009-05-10 23:35:05
Autor: Krzysztof

"XYZ" <junk@mail.bin> wrote in message news:gu7d8u$nqo$1news.onet.pl...
[...]

Przy podpisywaniu umowy w placowce wysylaja od razu link do tokena na komorke. Jezeli masz wersje dostepu z tokenem to musisz go miec do zalogowania.

Eurobank - pierwsze logowanie