Eurobank - pierwsze logowanie z tokenem gsm

Data: 2010-07-30 22:52:08
Autor: punk__
Eurobank - pierwsze logowanie z tokenem gsm
Witam,

Złożyłem przez sieć wniosek o otwarcie rachunku w eurobanku z tokenem gsm. Kurier był wczoraj, umowę podpisałem.
Jak teraz wygląda pierwsze logowanie? W papierach hasła do tokena nie było, sms z linkiem do tokena też jeszcze nie przyszedł.
Doślą to po otrzymaniu umowy czy po tokena gsm trzeba iść do oddziału?

--
punk

Data: 2010-07-31 00:05:00
Autor: Krzysztof

"punk__" <punk__@poczta.onet.pl> wrote in message news:i2ve1q$7o1$1news.onet.pl...
[...]

Najlepiej bylo isc do oddzialu i wszystko dostalbys na miejscu, tj. musza wyslac link na komorke do sciagniecia tokena, haslo papierowe do tokena oraz koperta z haslem do logowania. Wyjatkowo utrudniasz sobie z tym kurierem, bo jedna wizyta w placowce zalatwia sprawe, a tak pewnie bedziesz oczekiwal sporo az wysla listonoszem odpowiednie koperty.

Data: 2010-08-02 19:36:45
Autor: punk__

Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i2viaf$ppb$1news2.ipartners.pl...

[...]

Pewnie tak. Jakoś zapomniałem o fakcie, że eurobank ma "fizyczne" oddziały.

[...]

Kod aktywyjący przysłali mailem. Zadzwonili też i zapytali na jaki numer telefonu przysłać
link do ściągnięcia tokena.
W sumie od podpisania umowy w czwartek do poniedziałku wszystko zostało uruchomione.

--
punk__

Eurobank - pierwsze logowanie z tokenem gsm