Eurobank pobiera opłate prowadznie rachunku

Data: 2010-09-12 12:17:55
Autor:
Eurobank pobiera opłate prowadznie rachunku
Tomasz [Bubon] <tompod@gmail.com> napisał(a):
Najwidoczniej maj=B1 b=B3=B1d w systemie - pobieraj=B1 4 pln mimo, =BFe
spe=B3nione s=B1 warunki uprawniaj=B1ce do zwolnienia op=B3aty za prowadzen=
ie rachunku.

Ale wtopa... podobnie, jak niedawno mb±k. Czyżby eurobank wzorował się na m?
Widać opłaca się zaci±gać w ten sposób nieoprocentowany kredyt u klientów. :/

Data: 2010-09-12 05:55:28
Autor: BK
On 12 Wrz, 14:17, " " <assembea.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Tomasz [Bubon] <tom...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Widać opłaca się zaci±gać w ten sposób nieoprocentowany kredyt u klientów. :/

Bez przesady nie za wszystkim musi stac spisek majacy na celu
wyciagniecie nieoprocentowaneg okredytu od ludzi - przeciez system
zawsze moze sie "spsuc" ew. moze cos czlowiek (nieumyslnie) schrzanic.
Weekendowy kredyt na 4PLN od klienta (ile to moze byc w skali banku?
400 000?) nie jest wart zachodu ze strony banku - zwlaszcza, ze bank i
tak caly czas "obraca" pieniedzmi zgromadzonymi na rachunkach (wiec
niezaleznie czy masz 100 PLN czy 100 PLN - blokada na 4PLN - to bank i
tak obraca sobie ta kwota :)).

Data: 2010-09-13 11:32:58
Autor: Jarek Andrzejewski
Eurobank pobiera opłate prowadznie rachunku
On Sun, 12 Sep 2010 05:55:28 -0700 (PDT), BK <bkapuscinski@gmail.com>
wrote:

Weekendowy kredyt na 4PLN od klienta (ile to moze byc w skali banku?
400 000?) nie jest wart zachodu ze strony banku - zwlaszcza, ze bank i

to mnie nie boli. Zabolałoby za to odrzucenie zaplanowanego na dzi¶
przelewu w celu spłaty KK Citi. Na szczę¶cie wczoraj się zalogowałem i
zobaczyłem ten ich "przekręt" w saldzie i "dolałem" brakuj±ce
złotówki.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Eurobank pobiera opłate prowadznie rachunku