Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie posz ła

Data: 2010-03-15 05:13:43
Autor: Bungiel
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie posz ła
On Mar 15, 12:59 pm, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
To już zaczyna coraz bardziej dawać do myślenia. Niby gwarancji nie ma,
ale raczej w każdym banku jest tak, że po zleceniu przelewu idzie on
najbliższą sesją. Eurobankowi ja bym po prostu przestał wierzyć,
szczególnie jeżeli mamy jakieś terminowe spłaty :/

No, porażka. Niby gwarancji nie ma, ale tak to działało od kiedy
założyłem tam konto - czyli ponad rok.
Wysłałem im reklamację - zobaczymy co tym razem wymyślą.

Data: 2010-03-15 05:34:01
Autor: krzysztofsf
On 15 Mar, 13:13, Bungiel <dochto...@gmail.com> wrote:
> [...]

założyłem tam konto - czyli ponad rok.
Wysłałem im reklamację - zobaczymy co tym razem wymyślą.

Wedlug regulaminow chyba wszystkie banki daja sobie 2 dni.

fajna ciekawostke zobaczylem w BGZ, chyba niedawnio dolozyli

BGŻ dyspozycja do 12:00,
przelew tego samego dnia bez opłat dyspozycja 12:00-15:30,
przelew tego samego dnia 5 zł

Data: 2010-03-15 06:25:29
Autor: Bungiel
On Mar 15, 1:34 pm, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:

> Wysłałem im reklamację - zobaczymy co tym razem wymyślą.

Wedlug regulaminow chyba wszystkie banki daja sobie 2 dni.

Domyślam się. Zadałem w zasadzie pytanie czy znana jest przyczyna tych
opóźnień, bo skoro przez rok ich nie było (tzn. nie zauważyłem), to
zakładam, że albo to nowy ficzer albo jakiś błąd.

Data: 2010-03-15 16:52:11
Autor: JanKo
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Agent Bungiel nadaje:
Zadałem w zasadzie pytanie czy znana jest przyczyna tych
opóźnień

Przyczyna jest w zasadzie jedna. W poniedziałek rano idą przelewy z piątku, soboty i niedzieli. W zwykły dzien powszedni.tylko z połowy dnia poprzedniego.

Data: 2010-03-15 09:53:12
Autor: Bungiel
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie posz ła
On Mar 15, 4:52 pm, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
Agent Bungiel nadaje:

> Zada em w zasadzie pytanie czy znana jest przyczyna tych
> op nie

Przyczyna jest w zasadzie jedna. W poniedzia ek rano id przelewy z
pi tku, soboty i niedzieli. W zwyk y dzien powszedni.tylko z po owy dnia
poprzedniego.

Bylo juz walkowane, ze problemem nie jest tylko poniedzialek.

Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie posz ła