Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła

Data: 2010-03-15 11:59:03
Autor: xbartx
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła

To juĹĽ zaczyna coraz bardziej dawać do myĹ›lenia. Niby gwarancji nie ma, ale raczej w kaĹĽdym banku jest tak, ĹĽe po zleceniu przelewu idzie on  najbliĹĽszÄ… sesjÄ…. Eurobankowi ja bym po prostu przestaĹ‚ wierzyć, szczegĂłlnie jeĹĽeli mamy jakieĹ› terminowe spĹ‚aty :/

--
xbartx

Data: 2010-03-15 05:13:43
Autor: Bungiel
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie posz ła
On Mar 15, 12:59 pm, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
To już zaczyna coraz bardziej dawać do my¶lenia. Niby gwarancji nie ma,
ale raczej w każdym banku jest tak, że po zleceniu przelewu idzie on
najbliższ± sesj±. Eurobankowi ja bym po prostu przestał wierzyć,
szczególnie jeżeli mamy jakie¶ terminowe spłaty :/

No, porażka. Niby gwarancji nie ma, ale tak to działało od kiedy
założyłem tam konto - czyli ponad rok.
Wysłałem im reklamację - zobaczymy co tym razem wymy¶l±.

Data: 2010-03-15 05:34:01
Autor: krzysztofsf
On 15 Mar, 13:13, Bungiel <dochto...@gmail.com> wrote:
> [...]

założyłem tam konto - czyli ponad rok.
Wysłałem im reklamację - zobaczymy co tym razem wymy¶l±.

Wedlug regulaminow chyba wszystkie banki daja sobie 2 dni.

fajna ciekawostke zobaczylem w BGZ, chyba niedawnio dolozyli

BGŻ dyspozycja do 12:00,
przelew tego samego dnia bez opłat dyspozycja 12:00-15:30,
przelew tego samego dnia 5 zł

Data: 2010-03-15 06:25:29
Autor: Bungiel
On Mar 15, 1:34 pm, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:

> Wysłałem im reklamację - zobaczymy co tym razem wymy¶l±.

Wedlug regulaminow chyba wszystkie banki daja sobie 2 dni.

Domy¶lam się. Zadałem w zasadzie pytanie czy znana jest przyczyna tych
opóĽnień, bo skoro przez rok ich nie było (tzn. nie zauważyłem), to
zakładam, że albo to nowy ficzer albo jaki¶ bł±d.

Data: 2010-03-15 16:52:11
Autor: JanKo
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Agent Bungiel nadaje:
Zadałem w zasadzie pytanie czy znana jest przyczyna tych
opóĽnień

Przyczyna jest w zasadzie jedna. W poniedziałek rano id± przelewy z pi±tku, soboty i niedzieli. W zwykły dzien powszedni.tylko z połowy dnia poprzedniego.

Data: 2010-03-15 09:53:12
Autor: Bungiel
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie posz ła
On Mar 15, 4:52 pm, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
Agent Bungiel nadaje:

> Zada em w zasadzie pytanie czy znana jest przyczyna tych
> op nie

Przyczyna jest w zasadzie jedna. W poniedzia ek rano id przelewy z
pi tku, soboty i niedzieli. W zwyk y dzien powszedni.tylko z po owy dnia
poprzedniego.

Bylo juz walkowane, ze problemem nie jest tylko poniedzialek.

Data: 2010-03-15 08:49:16
Autor: witek
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
xbartx wrote:
To już zaczyna coraz bardziej dawać do myślenia. Niby gwarancji nie ma,

no to jak nie ma, to o czym mowa.

to tak jakby miec pretensje do listonosza, ze listy zawszye były rano, a dzisiaj juz południe i jeszcze go nie ma.

Data: 2010-03-15 15:30:06
Autor: Paweł
xbartx wrote:

To już zaczyna coraz bardziej dawać do myślenia. Niby gwarancji nie ma,
ale raczej w kaĹĽdym banku jest tak, ĹĽe po zleceniu przelewu idzie on
najbliższą sesją. Eurobankowi ja bym po prostu przestał wierzyć,
szczególnie jeżeli mamy jakieś terminowe spłaty :/

w weekend zlecilem przelew 200pln z eb do aliora i wlasnie dostalem
powiadomienie, ze alior zaksiegowal, a wiec patrzac na rozpiske sesji
wyglada, ze wyszlo pierwsza z eb i zaksiegowalo sie w drugiej w aliorze.
wszystko gra.

Data: 2010-03-15 15:08:06
Autor: xbartx
Dnia Mon, 15 Mar 2010 15:30:06 +0100, Paweł napisał(a):

[...]

Jak to według Ciebie gra, skoro do tej pory, wychodziło I i przychodziło I sesją czyli w Aliorze pieniądze były jakoś chwilę po 11.00. Teraz są po 15.20 i na III sesję już się nie załapią.

--
xbartx

Data: 2010-03-15 16:32:59
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 15 Mar 2010 15:08:06 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

[...]
Jak to według Ciebie gra, skoro do tej pory, wychodziło I i przychodziło I sesj± czyli w Aliorze pieni±dze były jako¶ chwilę po 11.00. Teraz s± po 15.20 i na III sesję już się nie załapi±.

Tak z czystej ciekawo¶ci. Po co przepychasz kasę przez aliora i robisz
sztuczny obrót na koncie?

--
Kojer

Data: 2010-03-15 17:20:29
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-03-15 16:32, Robert Kois pisze:
Tak z czystej ciekawo¶ci. Po co przepychasz kasę przez aliora i robisz
sztuczny obrót na koncie?

Pewnie kombinuje zeby miec te 800zl wplywu.

Data: 2010-03-15 17:23:00
Autor: xbartx
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Dnia Mon, 15 Mar 2010 16:32:59 +0100, Robert Kois napisał(a):

Tak z czystej ciekawości. Po co przepychasz kasę przez aliora i robisz
sztuczny obrĂłt na koncie?

Nie mam tokena żadnego w eurobanku i jak chcę puścić jakiś przelew niezdefiniowany, tudzież jednorazowy, to muszę przerzucić kasę na konto z którego mogę to zrobić.

Data: 2010-03-15 18:32:27
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 15 Mar 2010 17:23:00 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Tak z czystej ciekawo¶ci. Po co przepychasz kasę przez aliora i robisz
sztuczny obrót na koncie?
Nie mam tokena żadnego w eurobanku i jak chcę pu¶cić jaki¶ przelew niezdefiniowany, tudzież jednorazowy, to muszę przerzucić kasę na konto z którego mogę to zrobić.

Cóż, optymistyczne podej¶cie, że za każdym razem się uda. Token byłby mniej
kłopotliwy.

--
Kojer

Data: 2010-03-15 18:02:25
Autor: xbartx
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Dnia Mon, 15 Mar 2010 18:32:27 +0100, Robert Kois napisał(a):

Cóż, optymistyczne podejście, że za każdym razem się uda. Token byłby
mniej kłopotliwy.

No nie bardzo, bo do tej pory konto służyło jako skarbonka. Komórki na tokena gsm nie mam odpowiedniej, nokia 1200 mnie zadowala, a poza tym nie chce mi się klepać hasła przy logowaniu. Do tej pory a to już będzie jakoś z rok czasu chyba, zawsze działało bez zarzutu dopiero od ostatniej awarii albo tego zjechania procentów są takie numery. Sprawdzę jak jutro pójdzie.

Data: 2010-03-15 19:09:46
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 15 Mar 2010 18:02:25 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

No nie bardzo, bo do tej pory konto służyło jako skarbonka. Komórki na tokena gsm nie mam odpowiedniej

To akurat chyba da się omin±ć ¶ci±gaj±c i uruchamiaj±c token na komputerze.
Kto¶ tu kiedy¶ robił eksperymenty. --
Kojer

Data: 2010-03-15 20:27:17
Autor: xbartx
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Dnia Mon, 15 Mar 2010 19:09:46 +0100, Robert Kois napisał(a):

To akurat chyba da się ominąć ściągając i uruchamiając token na
komputerze. Ktoś tu kiedyś robił eksperymenty.

Tu jest kolejny problem, bo używam tylko linuksa, chociaż znając życie pewnie się da tylko po co? Do tej pory konto spisywało się świetnie. Szybko się loguję, bo hasło nie musi być skomplikowane, bo i tak nic zrobić się nie da po uzyskaniu dostępu prócz tych kilku definiowanych przelewów. Poobserwuję jak nie naprawią to się wyniosę i tyle, nie pierwszy i nie ostatni raz ;)

Data: 2010-03-15 13:38:39
Autor: Bungiel
On Mar 15, 9:27 pm, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Mon, 15 Mar 2010 19:09:46 +0100, Robert Kois napisał(a):

> To akurat chyba da się omin±ć ¶ci±gaj±c i uruchamiaj±c token na
> komputerze. Kto¶ tu kiedy¶ robił eksperymenty.

Tu jest kolejny problem, bo używam tylko linuksa, chociaż znaj±c życie
pewnie się da tylko po co?

No raczej da -  w końcu to Java. Aczkolwiek też nie widzę sensu takiej
zabawy.
Token generalnie ujdzie - ale to logowanie to jaka¶ pomyłka. Jaki¶
paranoik to wymy¶lił a drugi przyklasn±ł..

Data: 2010-03-15 21:43:45
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 15 Mar 2010 13:38:39 -0700 (PDT), Bungiel napisał(a):

Token generalnie ujdzie - ale to logowanie to jaka¶ pomyłka. Jaki¶
paranoik to wymy¶lił a drugi przyklasn±ł..

E tam. Użycie tokena przy logowaniu pozwala się logować w całkowicie
dowolnym miejscu i można nie przejmować się bezpieczeństwem komputera i
sieci. A hasło pozostało z dawnych czasów gdy tokena nie było.

--
Kojer

Data: 2010-03-15 21:41:34
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 15 Mar 2010 20:27:17 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

To akurat chyba da się omin±ć ¶ci±gaj±c i uruchamiaj±c token na
komputerze. Kto¶ tu kiedy¶ robił eksperymenty.
Tu jest kolejny problem, bo używam tylko linuksa, chociaż znaj±c życie pewnie się da tylko po co?

Na pewno się da, przecież to aplikacja javowa.

Do tej pory konto spisywało się ¶wietnie. Szybko się loguję, bo hasło nie musi być skomplikowane, bo i tak nic zrobić się nie da po uzyskaniu dostępu prócz tych kilku definiowanych przelewów.

Jak dla mnie to hasło jest najbardziej denerwuj±c± rzecz± bo z mojego
punktu widzenia jest całkowicie zbędne.

Poobserwuję jak nie naprawi± to się wyniosę i tyle, nie pierwszy i nie ostatni raz ;)

No niestety, na skarbonkę to oprocentowanie trochę za bardzo spadło. Dla mnie funkcjonalno¶ć jest ok. I tak 90% przelewów zlecam mięczy 8 a 10
:). To, że przelew dochodzi tego samego dnia jest dla mnie wystarczaj±ce. --
Kojer

Data: 2010-03-15 20:55:51
Autor: xbartx
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Dnia Mon, 15 Mar 2010 21:41:34 +0100, Robert Kois napisał(a):

Na pewno siÄ™ da, przecieĹĽ to aplikacja javowa.

No niestety, nie zawsze tak kolorowo to wygląda. Niby ta sama wersja javy a pod W działa a pod L nie.

Jak dla mnie to hasło jest najbardziej denerwującą rzeczą bo z mojego
punktu widzenia jest całkowicie zbędne.

No wiadomo co kto lubi. Ja jednak wolę kilka zdefiniowanych przelewów i krótkie hasło. Włączanie telefonu i aplikacji na nim, albo emulatora na komputerze, to dla mnie zbyt dużo. Jakby to było moje główne konto ...

No niestety, na skarbonkę to oprocentowanie trochę za bardzo spadło. Dla
mnie funkcjonalność jest ok. I tak 90% przelewów zlecam mięczy 8 a 10
:). To, ĹĽe przelew dochodzi tego samego dnia jest dla mnie
wystarczajÄ…ce.

.... Jakby to było moje główne konto ... ale tak. W nocy system się po prostu robi off. Możesz coś zrobić, ale nie widzisz zmian. Takie średniowiecze mam w Polbanku, ale tam mnie leczą z tego bardzo skutecznie pełną darmowością i kursami walut w EB niestety nie. Przelewy z datą przyszłą też są wkurzające, bo kasa musi dzień prędzej wisieć na ROR. Teraz dochodzi ten problem z sesjami. Teraz jest tak, że nie idzie I sesją tylko II, ale zaraz się może okazać, że nie poszło dzisiaj tylko jutro albo po jutrze i co wtedy?

Data: 2010-03-15 22:40:50
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 15 Mar 2010 20:55:51 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

[...]

Moje jest, do niedawna miałem tylko je (reszte pozamykałem) + nieużywane w
mbanku. Jak rozumiem twoim głównym jest Alior?
W nocy system się po prostu robi off. Możesz co¶ zrobić, ale nie widzisz zmian.

Nie robię przelewów w nocy, a jak już robię to akurat nie muszę widzieć
zmian, w±zne by rano było ok.

Takie ¶redniowiecze mam w Polbanku, ale tam mnie lecz± z tego bardzo skutecznie pełn± darmowo¶ci± i kursami walut w EB niestety nie.

Też od niedawna mam, używam KK, mocnooszczędzaj±cych i automatycznej spłaty
KK z nich. Na razie się sprawdza ale nie wymagam zbyt wiele. No i w
porównaniu do tego co było półtora roku temu to zdecydowanie się poprawiło,
w EB w zasadzie stagnacja od wprowadzenia rachunków oszczędno¶ciowych.

Przelewy z dat± przyszł± też s± wkurzaj±ce, bo kasa musi dzień prędzej wisieć na ROR.

Całkiem niedawno było, że podobno nie musi aczkolwiek moje testy dowodziły
czego innego.

Teraz dochodzi ten problem z sesjami. Teraz jest tak, że nie idzie I sesj± tylko II, ale zaraz się może okazać, że nie poszło dzisiaj tylko jutro albo po jutrze i co wtedy?

Nie demonizowłabym. Tak btw to podaj± gdzie¶ oficjalnie godziny wysyłania i
księgowania eliksirów?

--
Kojer

Data: 2010-03-16 09:51:08
Autor: xbartx
Dnia Mon, 15 Mar 2010 22:40:50 +0100, Robert Kois napisał(a):

Moje jest, do niedawna miałem tylko je (reszte pozamykałem) + nieużywane
w mbanku. Jak rozumiem twoim głównym jest Alior?

Tak Alior. Ma lepiej dopracowane przelewy z datą przyszłą, lepiej to widać, lepiej się tym zarządza.
Nie robię przelewów w nocy, a jak już robię to akurat nie muszę widzieć
zmian, wązne by rano było ok.

No właśnie a ja często jak robię opłaty etc to właśnie wieczorem ale częściej w okolicach północy.

Też od niedawna mam, używam KK, mocnooszczędzających i automatycznej
spłaty KK z nich. Na razie się sprawdza ale nie wymagam zbyt wiele. No i
w porównaniu do tego co było półtora roku temu to zdecydowanie się
poprawiło, w EB w zasadzie stagnacja od wprowadzenia rachunków
oszczędnościowych.

No ja siÄ™ chyba teĹĽ delikatnie teraz na Polbank przestawiÄ™ a EB jak tak dalej pĂłjdzie to skasuje i tyle.

Przelewy z datÄ…
przyszłą też są wkurzające, bo kasa musi dzień prędzej wisieć na ROR.

Całkiem niedawno było, że podobno nie musi aczkolwiek moje testy
dowodziły czego innego.

No wiem, coś tam czytałem. Ja jednak z kilku moich prób zawsze miałem ten same efekt czyli przelew nie poszedł, bo najpierw chciał puścić zewnętrzne a później wewnętrzne, co jest już totalny kuriozum!

Nie demonizowłabym. Tak btw to podają gdzieś oficjalnie godziny
wysyłania i księgowania eliksirów?

Ja nie demonizuje, to tylko prosta kalkulacja - skoro klika razy nie wyszła sesją na którą się zdążyło zlecić, to i może nie wyjść tego dnia na który się zdążyło zlecić. IMO nie można tego teraz całkowicie wykluczyć.

--
xbartx

Data: 2010-03-16 11:10:18
Autor: Robert Kois
Dnia Tue, 16 Mar 2010 09:51:08 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Moje jest, do niedawna miałem tylko je (reszte pozamykałem) + nieużywane
w mbanku. Jak rozumiem twoim głównym jest Alior?
Tak Alior. Ma lepiej dopracowane przelewy z dat± przyszł±, lepiej to widać, lepiej się tym zarz±dza.

Alior niestety cierpi na choroby wieku dziecięcego i za często co¶ im się
sypie.

[...]
No ja się chyba też delikatnie teraz na Polbank przestawię a EB jak tak dalej pójdzie to skasuje i tyle.

No ja jednak większe zaufanie mam nadal do EB, aczkolwiek większo¶ć ¶rodków
przeniosłem do Polbanku.
No wiem, co¶ tam czytałem. Ja jednak z kilku moich prób zawsze miałem ten same efekt czyli przelew nie poszedł, bo najpierw chciał pu¶cić zewnętrzne a póĽniej wewnętrzne, co jest już totalny kuriozum!

Cóż, podejrzewam, że przelewy zewnętrzne i wewnętrzne w przetwarzaniu id±
równolegle i co się załapie to się załapie (i dlatego różne wyniki testów).
Musieliby start generowania przelewów zewnętrznych uzależnić od zakończenia
wewnętrznych. Czemu tego nie robi± nie wiem, może się czasowo nie
wyrabiaj±.

Nie demonizowłabym. Tak btw to podaj± gdzie¶ oficjalnie godziny
wysyłania i księgowania eliksirów?
Ja nie demonizuje, to tylko prosta kalkulacja - skoro klika razy nie wyszła sesj± na któr± się zd±żyło zlecić, to i może nie wyj¶ć tego dnia na który się zd±żyło zlecić. IMO nie można tego teraz całkowicie wykluczyć.

No niestety nie znam banku który by to gwarantował (i miał wpisane w
regulaminie), więc wpadka może się przydarzyć w każdym :(.

--
Kojer

Data: 2010-03-16 10:22:01
Autor: xbartx
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Dnia Tue, 16 Mar 2010 11:10:18 +0100, Robert Kois napisał(a):

Alior niestety cierpi na choroby wieku dziecięcego i za często coś im
siÄ™ sypie.

Ja wiem, niewiele to gorzej wygląda niż w EB, ale jak działa to działa non stop bez żadnych ustawowych off.

Cóż, podejrzewam, że przelewy zewnętrzne i wewnętrzne w przetwarzaniu
idą równolegle i co się załapie to się załapie (i dlatego różne wyniki
testów). Musieliby start generowania przelewów zewnętrznych uzależnić od
zakończenia wewnętrznych. Czemu tego nie robią nie wiem, może się
czasowo nie wyrabiajÄ….

No to jest jakaś wtopa na etapie projektowania i tyle. Pierwszą sesję mają według rozpiski na money.pl o 8:00 czyli 8h czyli po 4h na wewnętrzne i zewnętrzne IMO czasu aż nadto.

No niestety nie znam banku który by to gwarantował (i miał wpisane w
regulaminie), więc wpadka może się przydarzyć w każdym :(.

No wiadomo, tylko że im się te wpadki zaczęły przydarzać już prawie notorycznie od jakiegoś czasu stąd moje obawy, że może być gorzej a nie lepiej z racji obniżenia oprocentowania.

--
xbartx

Data: 2010-03-16 11:42:47
Autor: Robert Kois
Dnia Tue, 16 Mar 2010 10:22:01 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

[...]
No to jest jaka¶ wtopa na etapie projektowania i tyle. Pierwsz± sesję maj± według rozpiski na money.pl o 8:00 czyli 8h czyli po 4h na wewnętrzne i zewnętrzne IMO czasu aż nadto.

Wiesz, tam się dzieje znacznie większa ilo¶ć rzeczy zanim zaczn± "robić"
przelewy, naliczanie odsetek, prowizji, generowanie wyci±gów,
sprawozdawczo¶ć obowi±zkowa itp. itd. Być może skalowano system na mniejsz±
ilo¶ć rachunków a kolejno¶ć przelewów nie jest priorytetem. Nie znam
systemu EB więc tak tylko sobie gdybam. EB wyraĽnie się zabezpiecza i
_każe_ zapewnić ¶rodki na koncie na dzień przed.
 Tak btw to zdarzaj± się nadal dni, że przelewy wychodz± pierwsz± sesj±? Bo
jak nie, to może wogóle z niej zrezygnowali, obowi±zku brania udziału we
wszystkich nie maj± :(.

--
Kojer

Data: 2010-03-15 18:13:16
Autor: Paweł
xbartx wrote:

[...]

napisalem "wszystko gra" w sensie przyblizonym :) bo jak dotad przelewy
wysylane z eb do innych bankow szly mi minimum jeden dzien, a teraz dotarl
w ciagu dwoch sesji.

Data: 2010-03-15 17:50:35
Autor: MK
Użytkownik "Paweł" <root@127.0.0.1> napisał w wiadomości news:hnlgcu$sch$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Ze jak? Przeciez sesja jest rozliczana zaraz po zakonczeniu przyjmowania zlecen. Jak cos przychodzi I sesja to jest rozliczane po jej zakonczeniu. Bank nie moze wybrac, ze nie 'odbierze' sobie jakiegos uznania.

MK

Data: 2010-03-16 03:41:42
Autor: krzysztofsf
MK pisze:
[...]

mBank kiedys opoznial ksiegowania, a przynajmniej wykazanie wplywow na koncie odbiorcow. Standarodowo pokazywaly sie po 15-ej, byl duzy szum na forum w zwiazku z tym.
Dzisiaj (tj. w poniedzialek) placilem komus w multibanku i powiadomil mnie, ze pieniadze otrzymal o 15;20 w zwiazku z czym zaplacone zamowienie wysyla we wtorek. Liczylem na to, ze otrzyma wplate sesja o 12-ej i zdazy wyslac przed 14-a (priorytet).

Poprzedno sadzilbym, ze Bree opoznia pokazanie wplat, ale w zwiazku z dyskusja sadze, ze faktycznie Eurobank cos kuleje. Przewaznie wystarcza mi, ze w ten sam dzien sie banki dogadaja, ale jak widac na zalaczonym obrazku, czasem to przeszkadza.

Data: 2010-03-16 07:23:14
Autor: Erazmus
On 16 Mar, 03:41, krzysztofsf <krzyszto...@op.pl> wrote:
MK pisze:

> [...]

dyskusja sadze, ze faktycznie Eurobank cos kuleje. Przewaznie wystarcza
mi, ze w ten sam dzien sie banki dogadaja, ale jak widac na zalaczonym

W pi±tek wysłane o 16 z EB do Millennium dotarło o 15 więc przestaje
to być zabawne :(

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-16 15:30:41
Autor: wiatrak
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła

Użytkownik "Erazmus" <jacek.erazmus@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:d5db9cdc-9cea-41a5-befe-

W pi±tek wysłane o 16 z EB do Millennium dotarło o 15 więc przestaje
to być zabawne :(

W poniedziałek dotarło? Bo piszesz o tym we wtorek.

wiatrak

Data: 2010-03-16 07:56:42
Autor: Erazmus
On 16 Mar, 15:30, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:
> U ytkownik "Erazmus" <jacek.eraz...@gmail.com> napisa w wiadomo ci
> W pi tek wys ane o 16 z EB do Millennium dotar o o 15 wi c przestaje
> to by zabawne :(

W poniedzia ek dotar o? Bo piszesz o tym we wtorek.

Miałem oczywi¶cie na my¶li poniedziałek :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-16 18:22:44
Autor: xbartx
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Dnia Tue, 16 Mar 2010 07:56:42 -0700, Erazmus napisał(a):

Miałem oczywiście na myśli poniedziałek :)

No to dobrze dotarł. III wychodzi z EB do 15.30 czyli załapałeś się na I w poniedziałek a tej nie było raczej, więc poszło II w poniedziałek.

Data: 2010-03-16 11:29:01
Autor: Erazmus
On 16 Mar, 19:22, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Tue, 16 Mar 2010 07:56:42 -0700, Erazmus napisał(a):

> Miałem oczywi¶cie na my¶li poniedziałek :)

No to dobrze dotarł. III wychodzi z EB do 15.30 czyli załapałe¶ się na I
w poniedziałek a tej nie było raczej, więc poszło II w poniedziałek.

Zawsze kasa dochodziła przed 12 tego samego dnia więc dla mnie to nie
jest dobrze i dlatego pisze do nich reklamacje .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-16 19:34:50
Autor: wiatrak
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła

Użytkownik "Erazmus" <jacek.erazmus@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:d60824f4-9784-4479-9b21-

Zawsze kasa dochodziła przed 12 tego samego dnia więc dla mnie to nie
jest dobrze i dlatego pisze do nich reklamacje .

Jak± reklamację? Przecież żaden bank NIE GWARANTUJE dotarcia przelewu w tym samym dniu.  Poczytaj regulaminy.

wiatrak

Data: 2010-03-16 11:47:56
Autor: Erazmus
On 16 Mar, 19:34, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:
> [...]
> jest dobrze i dlatego pisze do nich reklamacje .

Jak± reklamację? Przecież żaden bank NIE GWARANTUJE dotarcia przelewu w tym

 Według FAQ na stronie Eurobanku http://www.eurobank.pl/faq,konto,6,24.html
pkt 3 kasa miała wyj¶ć o 8 i nie rozumiem co ma do tego regulamin .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-16 13:55:44
Autor: witek
Erazmus wrote:
[...]

Bo zgodnie z podpisan± umow± to regulamin jest obowi±zuj±cy dla obu stron, a FAQ jest informacj± i niekoniecznie musi być prawdziwa, a przynajmniej do niczego żadn± ze stron nie zobowi±zuje.

Data: 2010-03-16 12:03:54
Autor: Erazmus
On 16 Mar, 19:55, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
Erazmus wrote:

>  Wed ug FAQ na stronie Eurobankuhttp://www.eurobank.pl/faq,konto,6,24..html
> pkt 3 kasa mia a wyj o 8 i nie rozumiem co ma do tego regulamin .

Bo zgodnie z podpisan umow to regulamin jest obowi zuj cy dla obu
stron, a FAQ jest informacj i niekoniecznie musi by prawdziwa, a
przynajmniej do niczego adn ze stron nie zobowi zuje.

Zgadzam się z wami niemniej oczekuje od banku  że nie będzie zmieniał
warunków na gorsze. Je¶li ta sytuacja się nie zmieni konto pójdzie do
kasacji.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-16 14:08:45
Autor: witek
Erazmus wrote:
[...]

Warunki sie nie zmieniły. To twoje oczekiwania sie zmieniły.

Data: 2010-03-17 00:27:01
Autor: witrak()
Erazmus wrote:
[...]

Kiedy on przynajmniej czego¶ chce ! To już samo w sobie jest lepsze niż tępe akceptowanie pogarszania warunków :-|

Popieram Erazmusa,

witrak()

Data: 2010-03-17 01:03:33
Autor: Erazmus
On 16 Mar, 20:08, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

> [...]
> kasacji.

Warunki sie nie zmieniły. To twoje oczekiwania sie zmieniły.-

Dla mnie się zmieniły bo muszę wysyłać pieni±dze z EB 2 dni wcze¶niej
a nie jak do tej pory przed 8 rano tego samego dnia.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-17 09:25:40
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 17 Mar 2010 01:03:33 -0700 (PDT), Erazmus napisał(a):

[...]

Nie 2 dni tylko 1,5h wcze¶niej. Sam pisałe¶, że wysłałe¶ w pi±tek o 16, co jest swoj± drog±, kompletnie bez sensu.

--
Kojer

Data: 2010-03-17 02:19:40
Autor: Erazmus
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie posz ła
On 17 Mar, 09:25, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
Dnia Wed, 17 Mar 2010 01:03:33 -0700 (PDT), Erazmus napisa (a):

> Dla mnie si zmieni y bo musz wysy a pieni dze z EB 2 dni wcze niej
> a nie jak do tej pory przed 8 rano tego samego dnia.

Nie 2 dni tylko 1,5h wcze niej. Sam pisa e , e wys a e w pi tek o 16, co
jest swoj drog , kompletnie bez sensu.

No fakt :)Pomyliłem godziny sesji wychodz±cych z DB gdzie ostatnia
wychodz±ca jest o 18:30 a nie o 14:30.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-17 09:38:59
Autor: xbartx
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Dnia Wed, 17 Mar 2010 02:19:40 -0700, Erazmus napisał(a):

No fakt :)Pomyliłem godziny sesji wychodzących z DB gdzie ostatnia
wychodzÄ…ca jest o 18:30 a nie o 14:30.

Hmmm chyba dalej nie wiesz za bardzo o czym piszesz.

--
xbartx

Data: 2010-03-17 10:20:53
Autor: Erazmus
On 17 Mar, 10:38, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Wed, 17 Mar 2010 02:19:40 -0700, Erazmus napisał(a):

> No fakt :)Pomyliłem godziny sesji wychodz±cych z DB gdzie ostatnia
> wychodz±ca jest o 18:30 a nie o 14:30.

Hmmm chyba dalej nie wiesz za bardzo o czym piszesz.

Mam odpowiedĽ na reklamacje :
Szanowny Panie,

 Uprzejmie informujemy, że przelewy międzybankowe realizowane s±
zwykle w ci±gu 2 dni roboczych. W przypadku wspomnianej operacji
przelewu do innego banku na kwotę 600 PLN z konat online, realizacja
nast±piła w pierwszej sesji wychodz±cej dn. 15.03.2010.

Jednocze¶nie pragniemy poinformować, iż dzięki nowej usłudze
wprowadzonej przez Euro Bank Klienci posiadaj±cy konto w Pakiecie
Online maj± możliwo¶ć dokonywania operacji również telefonicznie w
serwisie Bankowo¶ci Telefonicznej tj. wykonywanie przelewów zarówno
wewnętrznych, jak i do innych banków oraz dodanie/zmiana/usunięcie
odbiorcy. Dodatkowo Klient ma możliwo¶ć sprawdzenia wysoko¶ci salda
konta, dostępnych ¶rodków, blokad oraz transakcji na koncie. Doradca
Telefoniczny może również sprawdzić godzinę realizacji zleconej przez
Klienta operacji.

Aktywowanie i korzystanie z serwisu Bankowo¶ci Telefonicznej jest
usług± bezpłatn±.

Aby aktywować usługę Bankowo¶ci Telefonicznej wystarczy skontaktować
się telefonicznie pod numerem 0801-703-603 dla telefonów stacjonarnych
oraz 071/79-55-497 dla telefonów komórkowych. Po poł±czeniu prosimy
wpisać swój identyfikator służ±cy do logowania w serwisie eurobank
online. Serwis Bankowo¶ci Telefonicznej jest do Państwa dyspozycji 7
dni w tygodniu przez cał± dobę.

Z poważaniem,

Centrum Obsługi Klienta
Euro Banku

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-17 18:10:54
Autor: xbartx
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Dnia Wed, 17 Mar 2010 10:20:53 -0700, Erazmus napisał(a):

Mam odpowiedĹş na reklamacje :
Szanowny Panie,

 Uprzejmie informujemy, ĹĽe przelewy miÄ™dzybankowe realizowane sÄ…
zwykle w ciÄ…gu 2 dni roboczych. W przypadku wspomnianej operacji
przelewu do innego banku na kwotÄ™ 600 PLN z konat online, realizacja
nastąpiła w pierwszej sesji wychodzącej dn. 15.03.2010.

No raczej nic innego się nie można było spodziewać. Tak zwana odpowiedź standard ;)

Data: 2010-03-17 11:31:04
Autor: Erazmus
On 17 Mar, 19:10, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> przelewu do innego banku na kwotę 600 PLN z konat online, realizacja
> nast±piła w pierwszej sesji wychodz±cej dn. 15.03.2010.

No raczej nic innego się nie można było spodziewać. Tak zwana odpowiedĽ
standard ;)

Jedyny plus że odpowiedĽ dostałem szybciej niż doszedł przelew z EB do
Millennium :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-16 19:52:32
Autor: Robert Kois
Dnia Tue, 16 Mar 2010 11:47:56 -0700 (PDT), Erazmus napisał(a):

[...]

Regulamin jest integraln± czę¶ci± umowy między tob± a bankiem. FAQ nie
bardzo.

--
Kojer

Data: 2010-03-16 19:29:41
Autor: Robert Kois
Dnia Tue, 16 Mar 2010 18:22:44 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Miałem oczywi¶cie na my¶li poniedziałek :)
No to dobrze dotarł. III wychodzi z EB do 15.30

14:30

--
Kojer

Data: 2010-03-16 21:10:46
Autor: xbartx
Dnia Tue, 16 Mar 2010 19:29:41 +0100, Robert Kois napisał(a):

Dnia Tue, 16 Mar 2010 18:22:44 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Miałem oczywiście na myśli poniedziałek :)
No to dobrze dotarł. III wychodzi z EB do 15.30

14:30

Ano fakt, czeski błąd.

Data: 2010-03-15 17:52:45
Autor: MK
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:hnl7e7$fjq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Hehe... kiedys na dzien przed mergem Citi i Handlowego zamknalem konto i uniknalem klopotow z jego uzywaniem... A na poczatku ub. m-ca zlikwidowalem konto w Eurobanku, moze znow mialem szczescie ;).

MK

Data: 2010-03-15 18:49:28
Autor: MarekZ
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnlol4$k8i$1@inews.gazeta.pl...

Hehe... kiedys na dzien przed mergem Citi i Handlowego zamknalem konto i uniknalem klopotow z jego uzywaniem... A na poczatku ub. m-ca zlikwidowalem konto w Eurobanku, moze znow mialem szczescie ;).

Eh, Handlowy, to były wspaniałe czasy! :)

Data: 2010-03-22 11:34:22
Autor: wiatrak
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomo¶ci news:hnl7e7$fjq$1inews.gazeta.pl...

[...]

W dzisiejszy poniedziałek duży przelew zlecony z Eurobanku o godz.7:40, pieni±dze zaksięgowane w moim banku o godz.11:07. Czyli nie ma przestojów, kto miał zabrać pieniadze, to juz zabrał. Ja ostatni spóĽnialski :)

wiatrak

Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła