Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła

Data: 2010-03-22 11:34:22
Autor: wiatrak
Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:hnl7e7$fjq$1inews.gazeta.pl...

To już zaczyna coraz bardziej dawać do myślenia. Niby gwarancji nie ma,
ale raczej w każdym banku jest tak, że po zleceniu przelewu idzie on
najbliższą sesją. Eurobankowi ja bym po prostu przestał wierzyć,
szczególnie jeżeli mamy jakieś terminowe spłaty :/

W dzisiejszy poniedziałek duży przelew zlecony z Eurobanku o godz.7:40, pieniądze zaksięgowane w moim banku o godz.11:07. Czyli nie ma przestojów, kto miał zabrać pieniadze, to juz zabrał. Ja ostatni spóźnialski :)

wiatrak

Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła