Eurobank problemy z systemem

Data: 2009-03-02 23:01:25
Autor: Jacek Erazmus
Eurobank problemy z systemem
Wykonanie operacji jest w tej chwili niemożliwe. Jeśli błąd wystąpi
ponownie proszę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta.

Kod błędu: 0001663:ACT-1236063495608-ODTDI

Komunikat pojawia się przy próbie wykonania przelewu i założenia
lokaty .

Czy ktoś z Was też tak ma ?

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-03-02 23:16:33
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 3 Mar, 08:01, Jacek Erazmus <jacek.eraz...@gmail.com> wrote:
[...]

Nie sprawdzalem, ale o 8-ej wychodzi pierwsza sesja - moze ststem
zapchany?

Data: 2009-03-03 09:19:53
Autor: RobertS
[...]

też tak miałem wczoraj, ale odświeżanie strony pomagało ;-)

RobertS

Data: 2009-03-03 00:40:40
Autor: Bungiel
On Mar 3, 8:01 am, Jacek Erazmus <jacek.eraz...@gmail.com> wrote:
[...]

Ok 7:40 robiłem przelewy i nic nie krzyczało

Data: 2009-03-03 01:01:32
Autor: Jacek Erazmus
On 3 Mar, 09:40, Bungiel <dochto...@gmail.com> wrote:
> [...]

> lokaty .

> Czy ktoś z Was też tak ma ?

Ok 7:40 robiłem przelewy i nic nie krzyczało

Mi teraz  już działa . Chyba faktycznie system był zapchany .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Eurobank problemy z systemem