Eurobank przelewy odroczone

Data: 2009-10-15 10:50:27
Autor: xbartx
Eurobank przelewy odroczone

Przetestowałem i działa to tak. Najpierw zlecam przelew z datą przyszłą z KO na ROR a później z tą samą datą przyszłą przelew z ROR na zewnątrz. Przelew pierwszy (KO>ROR) wykonuje się poprawnie, natomiast drugi wisi cały dzień jako aktywny. Na następny dzień przelew (ROR>zewnątrz) wykonał się pierwszą sesją. Co najciekawsze w historii przelew ma datę ze zlecenia, mimo że wykonał się dzień później. Dla zobrazowania:

14.10 KO > ROR
14.10 ROR > zewnÄ…trz

faktycznie przelew ROR > zewnątrz wykonał się 15.10 pierwszą sesją, ale w historii ROR widnieje, że został wykonany 14.10 - także jeżeli chcemy tak spłacać kk w ostatnim dniu to należałoby uważać.
Napisałem pocztą wewnętrzną pytanie i zobaczymy co będzie dalej.

--
xbartx

Data: 2009-10-15 04:01:20
Autor: krzysztofsf
Eurobank przelewy odroczone
On 15 PaĽ, 12:50, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Przetestowałem i działa to tak. Najpierw zlecam przelew z dat± przyszł± z
KO na ROR a póĽniej z t± sam± dat± przyszł± przelew z ROR na zewn±trz.
Przelew pierwszy (KO>ROR) wykonuje się poprawnie, natomiast drugi wisi
cały dzień jako aktywny. Na następny dzień przelew (ROR>zewn±trz) wykonał
się pierwsz± sesj±. Co najciekawsze w historii przelew ma datę ze
zlecenia, mimo że wykonał się dzień póĽniej. Dla zobrazowania:

14.10 KO > ROR
14.10 ROR > zewn±trz

faktycznie przelew ROR > zewn±trz wykonał się 15.10 pierwsz± sesj±, ale w
historii ROR widnieje, że został wykonany 14.10 - także jeżeli chcemy tak
spłacać kk w ostatnim dniu to należałoby uważać.
Napisałem poczt± wewnętrzn± pytanie i zobaczymy co będzie dalej..

A kiedy sprawdzales wykonanie tego przelewu?

Ja w nocy tez mialem w nocy zlecenie przyszle niewykonane i saldo
zawierajace "nieprzeslane" pieniadze.

Rano juz bylo w historii z data dnia poprzedniego.

Townierz z data dnia poprzedniego weszlo na spalcana KK - czyli
prawidlowo.

poprzedzajace zlecenie wewnetrzne wykonalo sie wprzeddzien zlecenia
zewnetrznego - zawsze tak ustawiam.

Data: 2009-10-15 11:29:55
Autor: xbartx
Dnia Thu, 15 Oct 2009 04:01:20 -0700, krzysztofsf napisał(a):

A kiedy sprawdzales wykonanie tego przelewu?

No wczoraj wieczorem testowa kwota była na koncie i zlecenie jako aktywne, także było już po 3 sesji (do 15.00 w EB). Dzisiaj rano w Aliorze kasa się nie pojawiła około 8-9 i dopiero przyszła po 12.00 z datą 15.10 a w historii EB jest 14.10. Teoretycznie nie ma się co do banku rzucać, bo taka zwłoka może wystąpić. W następnym tygodniu zrobie znowu test do mbanku.

--
xbartx

Data: 2009-10-15 05:38:07
Autor: krzysztofsf
On 15 PaĽ, 13:29, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

aktywne, także było już po 3 sesji (do 15.00 w EB). Dzisiaj rano w
Aliorze kasa się nie pojawiła około 8-9 i dopiero przyszła po 12.00 z
dat± 15.10 a w historii EB jest 14.10. Teoretycznie nie ma się co do
banku rzucać, bo taka zwłoka może wyst±pić. W następnym tygodniu zrobie
znowu test do mbanku.

Wiekszosc bankow jak nie uda sie wykonac zlecenia z brakow srodkow to
go nie ponawia.

BZWBK i Nordea (nie pamietam ktory ma ktora opcje) podaja ,ze w jednym
z nich - przelew bedzi eponawiany codziennie rano przez chyba 5 dni, a
w drugim z nich kilka razy w ciagu dnia w ktorym mial wysjsc przelew,
sa robione proby wyslania. Oba banki informuja przy zakladaniu
zlecenia przyszlego, jaka bedzie procedura.

EB informuje, ze jesli nie bedzie kasy w przeddzien, to nie wykona
zlecenia. A nastepnie jednak wykonuje jesli jest kasa na koncie
dostarczona po tym terminie - czasem zdazy na 1 sesje, a jak nie
zdazy, to wieczorem zdejmie kase z konta, udajac, ze przelal ja w
terminie zlecenia. najgorzej, jesli  bedzie to przed weekendem -
pieniadze wyjda w poniedzialek udajac, ze przelano je w piatek.

Eurobank przelewy odroczone