Eurobank - regulamin

Data: 2009-09-03 18:19:36
Autor: Damian_niusy
Eurobank - regulamin
Witam,

Właśnie założyłem u nich konto i czytam regulamin i mam pytanie
§ 32
1. Bank może określić maksymalna liczbę aktywnych Rachunków
oszczędnościowych możliwych do otwarcia
w ramach jednego Konta.

Czy gdzieś jest to już określone ?

Pozdrawiam
Damian

Data: 2009-09-03 18:22:21
Autor: Valdi.Pavlack
Eurobank - regulamin
"Damian_niusy" news:h7oqf0$ko6$1atlantis.news.neostrada.pl

[...]

W ofercie? Max 15 RO - jeżeli mnie pamięć nie myli.
Podobne "praktyki" stosuje choć by mBank, określając ile np. emax+ możesz
mieć maksymalnie otwartych.

Data: 2009-09-03 18:27:56
Autor: Damian_niusy
Eurobank - regulamin

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h7op91$2f4$1news.interia.pl...

Czy gdzieś jest to już określone ?

W ofercie? Max 15 RO - jeżeli mnie pamięć nie myli.
Podobne "praktyki" stosuje choć by mBank, określając ile np. emax+ możesz
mieć maksymalnie otwartych.

Dzięki za info.

Pozdrawiam

Eurobank - regulamin