Data: 2010-02-04 12:46:46 | |
Autor: Sinus | |
Eurobank - reklamacja karciana | |
Musze zareklamowac transakcje karta. Przerabialem juz to w Citi i mBanku, zawsze polegalo to na zgloszeniu telefonicznym, pozniej bank przysyla dokumenty ktore trzeba wypelnic i odeslac, do 3 miesiecy trwalo rozpatrywanie. Byla to standardowa ankieta gdzie zaznaczalo sie ze np. obciazenie bylo dwukrotne, albo przeprocesowane w innej walucie, zbyt duze, itp.
Tym razem musze zareklamowac transakcje z KK Visa Eurobanku. Dzwonilem i uzyskalem informacje ze bank nie moze przyjac takiej reklamacji - mam skladac ja w punkcie gdzie dokonalem transakcji. Uparlem sie zeby reklamacje przyjeto, ale dzisiaj dzwonili ze zostala odrzucona i ta sama informacja - mam wnioskowac o zwrot w punkcie gdzie transakcja byla dokonana. Ale biuro ktore platnosc przyjelo jest w stanie upadlosci i samo napisalo zebym z bankiem sie kontaktowal. Jak to ugryzc? Uderzyc z tym do Visy a moze do arbitra? Na dniach dostane pisemne odrzucenie reklamacji z Eurobanku. -- Sinus -- |
|
Data: 2010-02-04 10:10:59 | |
Autor: Rafal M | |
Eurobank - reklamacja karciana | |
On 4 Lut, 13:46, "Sinus" <sin...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Jak to ugryzc? Uderzyc z tym do Visy a moze do arbitra? Na dniach dostane Ja bym sprobowal uderzyc do Visy :) Pozdrawiam Rafal |
|
Data: 2010-02-04 19:56:07 | |
Autor: RobertS | |
Eurobank - reklamacja karciana | |
Ale biuro ktore platnosc przyjelo jest w stanie upadlosci i samo napisalo zebym z bankiem sie kontaktowal.ale co tak naprawde sie stalo? dlaczego chcesz reklamowac transakcje? -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2010-02-04 20:23:26 | |
Autor: Sinus | |
Eurobank - reklamacja karciana | |
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):
ale co tak naprawde sie stalo? dlaczego chcesz reklamowac transakcje? Kupiłem bilety w biurze podróży, później anulowałem i mieli mi oddać za nie (taryfa na to pozwalała). Najpierw tłumaczyli się awarią systemu, później napisali że są w stanie upadłości i po zwrot mam się zgłaszać do linii lotniczej lub banku. Linia nie chce ze mną rozmawiać (no i ma rację bo to biuro w tym wypadku musi dokonać zwrotu na kartę) więc bank to ostatnia szansa. Taką samą reklamację złożyłem w Citi, bez szemrania wysłali dokumenty do podpisu. -- Sinus -- |
|
Data: 2010-02-04 21:36:49 | |
Autor: RobertS | |
Eurobank - reklamacja karciana | |
Kupiłem bilety w biurze podróży, później anulowałem i mieli mi oddać za niekiepska sprawa skoro nawet bank umywa ręce, ale spróbuj zgłosić temat do VISY... karty Citi czasem wychodzą drożej, ale w takich sytuacjach ich obsluga jest bezkonkurencyjna... -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2010-02-04 21:39:53 | |
Autor: Mithos | |
Eurobank - reklamacja karciana | |
W dniu 2010-02-04 21:36, RobertS pisze:
karty Citi czasem wychodzą drożej, ale w takich sytuacjach ich obsluga Zwłaszcza jak tu ktoś ostatnio opisywał, że mu Citi kazało spłacić fraud, a dopiero po rozpatrzeniu reklamacji oddało pieniądze. Sytuacja IMO karygodna, bo przy niewielkich kwotach jeszcze jakoś można sobie poradzić ale co w sytuacji, gdy ktoś wyczyści cały limit ? -- Mithos |
|