Eurobank - szczegoly Visa Gold Perfect

Data: 2010-04-01 21:12:42
Autor: RobertS
Eurobank - szczegoly Visa Gold Perfect

-zwrot części wydatków poniesionych na zakupy w supermarketach i na stacjach benzynowych (szczegóły dostępne w „Zasadach programu bonusowego dla kart kredytowych Visa Gold Perfect”)

nigdzie nie znalazłem rozwinięcia pojęcia "części wydatków"...może macie na ten temat jakąś wiedzę?

RobertS

Data: 2010-04-01 21:21:51
Autor: Szymon
[...]

0,5% dla obrotów 300-900 i 1% pow. 900. Generalnie bez szału. Przysłali mi już tę kartę i pin do niej, ale nie zamierzam aktywować. Dziadowa, także z wyglądu.

Data: 2010-04-01 21:46:38
Autor: darnok
On 2010-04-01 21:21, Szymon wrote:
[...]

Podlaczam sie do opinii ze dziadowa z funkcjonalnosci po przestudiowaniu TOIP. Ten zwrot jest malo realny do osiagniecia jesli nie wydaje sie duzo nia. Poza tym ja akurat najwiecej wydaje w restuaracjach, taksowkach, hotelach i na bilety lotnicze. A za to nie ma zwrotu. Nic, pozostanie tylko jako awaryjny zapas w przypadku problemow z PolbankERA, ktora jest nie do pobicia na dzien dzisiejszy.
Zywe 1% od wszystkich transakcji jest o niebo lepsze od jakis punktow lojalnosciowych.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-04-01 21:54:15
Autor: Szymon
Eurobank - szczegoly Visa Gold Perfect
Podlaczam sie do opinii ze dziadowa z funkcjonalnosci po przestudiowaniu TOIP. Ten zwrot jest malo realny do osiagniecia jesli nie wydaje sie duzo nia.

Gdyby dali 1% od wszystkiego bez limitów to byłoby nieźle. Ale tak... zastanawiać się czy już limit osiągnięty czy nie... i czy np. Carrefour jest traktowany jako supermarket, choć jest hipermarketem czy nie? Zaraz się okaże, że w grę wchodzą stricte supermarkety jak biedronka, która kart nie przyjmuje :-) Wolę BZWBK Wydajesz&Zarabiasz

Data: 2010-04-01 23:55:16
Autor: RobertS
Szymon pisze:
[...]

ale może jest lepsza niż zwykła eurobank gold, jeżeli oddają coś za płacenie na stacjach benzynowych to już jest jakiś zysk, EB gold nie oferuje NIC

RobertS

Data: 2010-04-02 06:37:13
Autor: Szymon
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hp34o7$lih$2opal.icpnet.pl...
ale może jest lepsza niż zwykła eurobank gold, jeżeli oddają coś za płacenie na stacjach benzynowych to już jest jakiś zysk, EB gold nie oferuje NIC

Lepsza, tylko po co? By akurat korzystać z EB? Biorąc pod uwagę chociażby słynny system transakcyjny tego banku to żadna przyjemność, a alternatyw mnóstwo.

Ciekawe czy DB będzie miało uproszczone procedury dla byłych posiadaczy EB, jak to miało miejsce w przypadku przejścia BPH-EB.

Data: 2010-04-02 12:16:30
Autor: RobertS
Eurobank - szczegoly Visa Gold Perfect

Lepsza, tylko po co? By akurat korzystać z EB? Biorąc pod uwagę chociażby słynny system transakcyjny tego banku to żadna przyjemność, a alternatyw mnóstwo.

jak dla mnie system EB jest lepszy niż DB (i te ich zdrapki), poza tym przydają mi się karty, które oferują jakiś ciekawy cb na stacjach benzynowych ;-)

RobertS

Data: 2010-04-02 12:55:15
Autor: Szymon
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hp4g61$22s9$1opal.icpnet.pl...
jak dla mnie system EB jest lepszy niż DB (i te ich zdrapki), poza tym przydają mi się karty, które oferują jakiś ciekawy cb na stacjach benzynowych ;-)

Z DB nie korzystałem. Liczę, że na dzień dobry sypną kilka tys. pkt. za samo wyrobienie :-)
Wiesz... ja też tankuję. Ale zdecydowanie za mniej niż 900zł na miesiąc. To oznaczałoby 0-0,5% zwrotu. Dlatego wolę BZWBK i bez ceregieli. Każdemu wedle potrzeb :-)

Data: 2010-04-02 14:17:13
Autor: marionek77
Użytkownik "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl> napisał w wiadomości news:hp2ru6$4f9$1news.dialog.net.pl...
0,5% dla obrotów 300-900 i 1% pow. 900. Generalnie bez szału. Przysłali mi już tę kartę i pin do niej, ale nie zamierzam aktywować. Dziadowa, także z wyglądu.

To ja się podłącze z pytaniem: karty kredytowe których banków oferują zwrot kasy za płacenie tą kartą?

Pzdrw
Mariusz

Data: 2010-04-02 12:52:16
Autor: xbartx
Dnia Fri, 02 Apr 2010 14:17:13 +0200, marionek77 napisał(a):

To ja się podłącze z pytaniem: karty kredytowe których banków oferują
zwrot kasy za płacenie tą kartą?

Możesz trochę mniej pokrętnie.

--
xbartx

Data: 2010-04-02 15:50:40
Autor: marionek77
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:hp4pa0$ebu$13inews.gazeta.pl...
Możesz trochę mniej pokrętnie.

xbartx

Chodziło mi o banki, które wydają karty, którymi dokonując zakupów gdziekolwiek, na koniec okresu rozliczeniowego dostaniemy zwrot kasy, np. 1%.

Mariusz

Data: 2010-04-04 07:06:07
Autor: xbartx
Dnia Fri, 02 Apr 2010 15:50:40 +0200, marionek77 napisał(a):

Chodziło mi o banki, które wydają karty, którymi dokonując zakupów
gdziekolwiek, na koniec okresu rozliczeniowego dostaniemy zwrot kasy,
np. 1%.

Alior, BZWBK, Polbank.

Eurobank - szczegoly Visa Gold Perfect