Eurobank - token nie działa

Data: 2009-06-29 21:47:58
Autor: Rafał Błachnio
Eurobank - token nie działa
No to miałem dzisiaj "przyjemno¶ć" z Eurobankiem. Nie wiem co mnie podkusiło, żeby i¶ć do tej instytucji, ale skutecznie spieprzyli mi humor na cały dzień. Dodzwonić się nie idzie, totalna paranoja zabezpieczeniowa, dobrze że o obwód w talii nie pytaj±. I do tego ten słynny token. Który sobie po prostu nie działa. Wszystko fajnie, instalujesz, aktywujesz, wpisujesz pin i to by było na tyle. Masz menu, ale nic nie można wybrać (poza Koniec). Taki program to ja piszę w 10 sekund. Działa identycznie. Miał tak kto¶? Jutro pojadę i zrezygnuję z tych rachunków. Żadna kasa nie jest warta użerania się z nimi i ich dziwnym systemem obsługi.

--
Raf

Data: 2009-06-29 12:54:23
Autor: Tomasz
Eurobank - token nie działa
[...]

A jaki masz telefon?

Data: 2009-06-29 23:49:29
Autor: Rafał
Eurobank - token nie działa
Tomasz pisze:
A jaki masz telefon?

HTC Touch Cruise II. Moze jutro sprobuje z Nokia E51 z walnieta klawiatura. Tam pewnie zadziala (albo i nie jak znam moje szczescie, akurat potrzebne klawisze okaza sie niesprawne ;).

--
Raf

Data: 2009-06-30 08:05:28
Autor: xbartx
Eurobank - token nie działa
Dnia Mon, 29 Jun 2009 23:49:29 +0200, Rafał napisał(a):

Tomasz pisze:
[...]

Tak trudno wejść na stronę EB i przeczytać chociaż tyle:

http://tinyurl.com/token-eb
http://preview.tinyurl.com/token-eb

"Brak telefonu na liście nie oznacza, że TokenGSM nie będzie na nim działał lub że będzie działał niepoprawnie. Brak telefonu na liście oznacza jedynie, że aplikacja nie została na tym modelu przetestowana. Jeżeli aparat telefoniczny obsługuje pliki Java w wersji 1.0 lub nowszej
(MIDP-1.0 lub MIDP-2.0), to powinien poprawnie współpracować z aplikacją TokenGSM."

Napisałeś, że konto założyłeś "w ramach rozrywki" (tutaj szczerze wątpię, bo po prostu to jest aktualnie jedna z najlepszych ofert oszczędnościowych na rynku i przyciągnęły Cię pieniądze które możesz zarobić IMO) a jak w ramach ustaleń regulaminu bank naliczy Ci opłatę za prowadzenie konta, to znowu przylecisz na grupę i będzie płakał i się pienił?

Data: 2009-06-30 16:25:42
Autor: Rafał
Eurobank - token nie działa
xbartx pisze:
a jak w ramach ustaleń regulaminu bank naliczy Ci opłatę za prowadzenie konta, to znowu przylecisz na grupę i będzie płakał i się pienił?

Nie naliczy. A w razie czego potrafię się popienić bez internetu ;)

--
Raf

Data: 2009-06-29 20:11:05
Autor: Mariusz
Eurobank - token nie działa
Rafał Błachnio <raist@poczta.fm> napisał(a):
tych rachunków. Żadna kasa nie jest warta użerania się z nimi i ich dziwnym systemem obsługi.

Zamiast miotania obelg i rzucania jakichs bredni na forum moze byc sie
zastanowil czemu tysiacom innych ludzi EB pracuje bez najmniejszego problemu -
token dziala swietnie nawet na takim trupie jak moj (nokia 6030), z kontaktem
z infolinia nie mialem nigdy zadnego problemu, takze wtedy jak zrywalem lokate
"negocjowana", czy jak zablokowalem sobie token.  Moze to Ty podchodzisz do czegos zle - postaraj sie, zalozenie konta to
raczej prosta operacja, tak samo jak uruchomienie tokena gsm przy obsludze w
banku...   --

Data: 2009-06-29 23:48:10
Autor: Rafał
Eurobank - token nie działa
Mariusz pisze:
 Moze to Ty podchodzisz do czegos zle - postaraj sie, zalozenie konta to
raczej prosta operacja, tak samo jak uruchomienie tokena gsm przy obsludze w
banku...

Hmmm... ja tam obelg nie widze. A podchodze tak, bo mnie szlag trafia jak sie na cos nastawiam a potem to nie dziala. To konto jest mi niepotrzebne na dobra sprawe i bylo to w ramach rozrywki raczej. No ale kiepska rozrywka z tego wyszla...

--
Raf

Data: 2009-06-30 00:08:09
Autor: Krzysztof
Eurobank - token nie działa

"Rafał" <adres@moj.invalid> wrote in message news:h2bcus$pd$1atlantis.news.neostrada.pl...
Mariusz pisze:
[...]

masz wyjscie zainstalowania sobie emulator java na kompie i dziala bez problemu. Nie mam telefonu z java, to rozwiazalem ten problem przez emulator i dziala mi bez problemu.

Data: 2009-06-30 08:50:42
Autor: Paweł
Eurobank - token nie działa

Mariusz pisze:
[...]

a nie lepiej po prostu miec token-sprzetowy zamiast sie uzerac
z aplikacja java w telefonie? tak wam szkoda tych 2pln/m-c?

Data: 2009-06-30 09:01:31
Autor: Kamil Jońca
Eurobank - token nie działa
Paweł <root@127.0.0.1> writes:

[...]

a nie lepiej po prostu miec token-sprzetowy zamiast sie uzerac
Nie.

z aplikacja java w telefonie? tak wam szkoda tych 2pln/m-c?
tak.
KJ

--
KRETYNIZM - ułomno¶ć predysponuj±ca często do wampiryzmu
(J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

Data: 2009-06-30 10:36:14
Autor: pawlak
Eurobank - token nie działa
Dnia Tue, 30 Jun 2009 00:08:09 +0200, Krzysztof napisał(a):

masz wyjscie zainstalowania sobie emulator java na kompie i dziala bez problemu. Nie mam telefonu z java, to rozwiazalem ten problem przez emulator i dziala mi bez problemu.

 czy możesz napisać jakiego konkretnie emulatora użyłe¶ i czy były
potrzebne jakie¶ specjalne zabiegi żeby w nim uruchomić ten token ?

pawlak

Data: 2009-06-30 13:53:40
Autor: Krzysztof
Eurobank - token nie działa

"pawlak" <spam@spam.net> wrote in message news:1ezrspf6fyrv2.1scg57dglnvha.dlg40tude.net...
[...]

Uzylem aplikacji 'Sjboy Emulator', taka znalazlem w sieci. Uruchomienie bez problemu, tylko trzeba pobrac z linku wyslanego na komorke aplikacje tokena- nalezy dokladnie przepisac sciezke dla swojego pliku *.jar. Nastepnie po zainstalowaniu programu emulatora i uruchomieniu pobranego pliku tokena, postepujemy zgodnie z instrukcja , jak zaleca bank. Program symuluje nam telefon komorkowy i obslugujemy go normalnie myszka, klikajac na klawisze wyswietlanego telefonu.
A co sie tyczy zapytan, czy szkoda 2zl na token sprzetowy to uwazam, ze jezeli dziala bez problemu na kompie to szkoda placic nawet kilka  groszy za cos co nie ma wiekszej funkcjonalnosci.
Program emulacji ma jeszcze te zalete, ze mozemy zainstalowac go na roznych komputerach. Trzeba pamietac, ze po kazdym uzyciu tokena emulator zapisuje w pliku (nie mylic z aplikacja *.jar) informacje. Mozna zawsze skopiowac sobie ten plik na inny komputer, tylko trzeba pamietac, zeby miec zawsze ostatnia kopie pliku, jezeli korzystamy np. z rozych komputerow na ktorych mamy emulator i uruchamiac aplikacje na kompie, gdzie jest wersja pliku z ostatniego uruchomienia tokena. Mozna np. po kazdym uruchomieniu tokena skopiowac sobie plik na pendrive, jezeli korzystamy z roznych komputerow.

Data: 2009-07-04 19:55:04
Autor: witrak()
Eurobank - token nie działa
On 2009-06-30 13:53, Krzysztof wrote:

[...]

A jak się ten plik nazywa i gdzie siedzi ?

witrak()

Data: 2009-06-29 22:14:51
Autor: schliesky
Eurobank - token nie działa
Rafał Błachnio wrote:
I do tego ten słynny token. Który sobie po prostu nie działa.

WORKSFORME.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-06-30 05:02:32
Autor: Kamil Jońca
Eurobank - token nie działa
Rafał Błachnio <raist@poczta.fm> writes:

instalujesz, aktywujesz, wpisujesz pin i to by było na tyle. Masz
menu, ale nic nie można wybrać (poza Koniec). Taki program to ja piszę

Ile masz przycisków za pomoc± których można zrobić "wybierz"? może
działa tylko 1 z nich?
Podam na przykładzie: na moim (m600i) wybrać pozycję z menu można na 3
sposoby:
1. za pomoc± naci¶nięcia kółeczka z boku telefonu 2. ¶rodkowego przycisku na ekranie dotykowym 3. prz rozwinięciu menu kontektstowego i "wybierz" w przypadku tokena GSM działa tylko to ostatnie.
Obsługa też miała problem ze zrozumieniem dlaczego nie chce mi działać.
Może u Ciebie występuje co¶ podobnego?

KJ

--
Q:      How do you shoot a pink elephant?
A:      Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with

Data: 2009-06-30 16:27:37
Autor: Rafał
Eurobank - token nie działa
Kamil Jońca pisze:
Ile masz przycisków za pomoc± których można zrobić "wybierz"? może
działa tylko 1 z nich?

No wlasnie sek w tym, ze sa dwa. I oba zasadniczo robia to samo (czyli tapniecie i wielki przycisk). Jednym slowem kicha. Na Nokii E51 dziala bez problemu.

I przepraszam wszystkich oburzonych, ale wczoraj zdecydowanie byl moj jeden z gorszych dni w tym roku, wiec samo tak wyszlo

--
Raf

Data: 2009-06-30 17:26:40
Autor: Kamil Jońca
Eurobank - token nie działa
Rafał <adres@moj.invalid> writes:

Kamil Jońca pisze:
[...]

U mmnie też te 3 zasadniczo robi± to samo :) dopiero przy tokenie wyszła
różnica:)
KJ

--
The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
everything.

Data: 2009-06-30 20:11:15
Autor: schliesky
Eurobank - token nie działa
Rafał wrote:
I przepraszam wszystkich oburzonych, ale wczoraj zdecydowanie byl moj jeden z gorszych dni w tym roku, wiec samo tak wyszlo

Jak tylko z tego powodu, to gratuluję szczę¶liwego życia ;-)