Eurobank - token nie działa

Data: 2009-06-29 20:11:05
Autor: Mariusz
Eurobank - token nie działa
Rafał Błachnio <raist@poczta.fm> napisał(a):
tych rachunków. Żadna kasa nie jest warta użerania się z nimi i ich dziwnym systemem obsługi.

Zamiast miotania obelg i rzucania jakichs bredni na forum moze byc sie
zastanowil czemu tysiacom innych ludzi EB pracuje bez najmniejszego problemu -
token dziala swietnie nawet na takim trupie jak moj (nokia 6030), z kontaktem
z infolinia nie mialem nigdy zadnego problemu, takze wtedy jak zrywalem lokate
"negocjowana", czy jak zablokowalem sobie token.  Moze to Ty podchodzisz do czegos zle - postaraj sie, zalozenie konta to
raczej prosta operacja, tak samo jak uruchomienie tokena gsm przy obsludze w
banku...   --

Data: 2009-06-29 23:48:10
Autor: Rafał
Eurobank - token nie działa
Mariusz pisze:
 Moze to Ty podchodzisz do czegos zle - postaraj sie, zalozenie konta to
raczej prosta operacja, tak samo jak uruchomienie tokena gsm przy obsludze w
banku...

Hmmm... ja tam obelg nie widze. A podchodze tak, bo mnie szlag trafia jak sie na cos nastawiam a potem to nie dziala. To konto jest mi niepotrzebne na dobra sprawe i bylo to w ramach rozrywki raczej. No ale kiepska rozrywka z tego wyszla...

--
Raf

Data: 2009-06-30 00:08:09
Autor: Krzysztof
Eurobank - token nie działa

"Rafał" <adres@moj.invalid> wrote in message news:h2bcus$pd$1atlantis.news.neostrada.pl...
Mariusz pisze:
[...]

masz wyjscie zainstalowania sobie emulator java na kompie i dziala bez problemu. Nie mam telefonu z java, to rozwiazalem ten problem przez emulator i dziala mi bez problemu.

Data: 2009-06-30 08:50:42
Autor: Paweł
Eurobank - token nie działa

Mariusz pisze:
[...]

a nie lepiej po prostu miec token-sprzetowy zamiast sie uzerac
z aplikacja java w telefonie? tak wam szkoda tych 2pln/m-c?

Data: 2009-06-30 09:01:31
Autor: Kamil Jońca
Eurobank - token nie działa
Paweł <root@127.0.0.1> writes:

[...]

a nie lepiej po prostu miec token-sprzetowy zamiast sie uzerac
Nie.

z aplikacja java w telefonie? tak wam szkoda tych 2pln/m-c?
tak.
KJ

--
KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
(J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

Data: 2009-06-30 10:36:14
Autor: pawlak
Eurobank - token nie działa
Dnia Tue, 30 Jun 2009 00:08:09 +0200, Krzysztof napisał(a):

masz wyjscie zainstalowania sobie emulator java na kompie i dziala bez problemu. Nie mam telefonu z java, to rozwiazalem ten problem przez emulator i dziala mi bez problemu.

 czy możesz napisać jakiego konkretnie emulatora użyłeś i czy były
potrzebne jakieś specjalne zabiegi żeby w nim uruchomić ten token ?

pawlak

Data: 2009-06-30 13:53:40
Autor: Krzysztof
Eurobank - token nie działa

"pawlak" <spam@spam.net> wrote in message news:1ezrspf6fyrv2.1scg57dglnvha.dlg40tude.net...
[...]

Uzylem aplikacji 'Sjboy Emulator', taka znalazlem w sieci. Uruchomienie bez problemu, tylko trzeba pobrac z linku wyslanego na komorke aplikacje tokena- nalezy dokladnie przepisac sciezke dla swojego pliku *.jar. Nastepnie po zainstalowaniu programu emulatora i uruchomieniu pobranego pliku tokena, postepujemy zgodnie z instrukcja , jak zaleca bank. Program symuluje nam telefon komorkowy i obslugujemy go normalnie myszka, klikajac na klawisze wyswietlanego telefonu.
A co sie tyczy zapytan, czy szkoda 2zl na token sprzetowy to uwazam, ze jezeli dziala bez problemu na kompie to szkoda placic nawet kilka  groszy za cos co nie ma wiekszej funkcjonalnosci.
Program emulacji ma jeszcze te zalete, ze mozemy zainstalowac go na roznych komputerach. Trzeba pamietac, ze po kazdym uzyciu tokena emulator zapisuje w pliku (nie mylic z aplikacja *.jar) informacje. Mozna zawsze skopiowac sobie ten plik na inny komputer, tylko trzeba pamietac, zeby miec zawsze ostatnia kopie pliku, jezeli korzystamy np. z rozych komputerow na ktorych mamy emulator i uruchamiac aplikacje na kompie, gdzie jest wersja pliku z ostatniego uruchomienia tokena. Mozna np. po kazdym uruchomieniu tokena skopiowac sobie plik na pendrive, jezeli korzystamy z roznych komputerow.

Data: 2009-07-04 19:55:04
Autor: witrak()
Eurobank - token nie działa
On 2009-06-30 13:53, Krzysztof wrote:

[...]

A jak się ten plik nazywa i gdzie siedzi ?

witrak()

Eurobank - token nie działa