Eurobank -- uczciwy jak zwykle...

Data: 2009-07-02 07:42:22
Autor: zly
Eurobank -- uczciwy jak zwykle...
Dnia Wed, 1 Jul 2009 23:09:29 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Wpłacam 930 złych... Sprawdzam poprzez net -- 0.25 złych na koncie...
Chętnie bym przelał z onlineowego na oszczędnościowe, ale wpłaconych
pieniędzy nie widać...

Okradli cie? Zglosiles przestepstwo? --
marcin

Data: 2009-07-02 12:27:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank -- uczciwy jak zwykle...

"zly" nhj7e5z6ov7a$.dlg@piki.fixed

Okradli cie? Zglosiles przestepstwo?

Będę się śmiał, gdy skurwysyńscy Polacy będą zdychali z głodu,
żebrząc jak kiedyś, gdy byłem bogaty i tłumacząc, że są niemal
święci, ale zły system komunistyczny ich krzywdzi! Dziś wiem
o tym, że to nie komuniści krzywdzili, ale polscy duchowni
tworzą prawo Jana Pawła II!

Dziś żałuję każdej złotówki wpłaconej skurwysynom
sutannowym, ale czasu cofnąć nie można. Dziś Rydzyki, Makulskie,
Butwiłowskie uczą nowej moralności: kradnij, módl się i wyśmiewaj
z uczciwości!!!

Data: 2009-07-02 03:29:21
Autor: BK
Eurobank -- uczciwy jak zwykle...
Ostro sie robi :)

Data: 2009-07-02 09:01:48
Autor: witek
Eurobank -- uczciwy jak zwykle...
BK wrote:
Ostro sie robi :)

ta choroba tak ma.
od czasu do czasu następują wzmożone objawy.
szczegĂłlnie po wpłaceniu  wszystkich ciężko ciułanych przez lata oszczędności w wysokości 900 zł.

Data: 2009-07-02 16:30:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank -- uczciwy jak zwykle...

"witek" h2iekc$nlj$3@inews.gazeta.pl

ta choroba tak ma.
od czasu do czasu następują wzmożone objawy.
szczególnie po wpłaceniu  wszystkich ciężko ciułanych przez lata oszczędności w wysokości 900 zł.

Polscy duchowni mieli zwyczaj wyśmiewania się z ciułaczy. :)
Po co ciułać, skoro można zebrać na tacę? :)

Data: 2009-07-02 12:47:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank -- uczciwy jak zwykle...

"BK" 4414bb20-dcc6-4fe4-9810-c836b0f34124@32g2000yqj.googlegroups.com

Ostro sie robi :)

W Chinach mówiłbym po chińsku, gdybym znał ten język.
Do skurwysynów należy mówić właśnie takim językiem.
Akurat ten język znam, bo żyję w tym kraju, gdzie
uczciwość jest deficytowym towarem.

Tak samo znam polski język -- znam, bo tu żyję i tu
jest używany ten język. Wolałbym żyć w uczciwszym świecie,
ale niestety nauka Jana Pawła II zbiera tu swoje żniwo i trzeba
dziesięcioleci, zanim Polacy się otrząsną ze spuścizny Polak
wielkiego inaczej.

Gdy używałem mniej ostrego języka

   "Eneuel Leszek Ciszewski" h2gjae$bu6$1@inews.gazeta.pl

   > Wpłacam 930 złych... Sprawdzam poprzez net -- 0.25 złych na koncie...
   > Chętnie bym przelał z onlineowego na oszczędnościowe, ale wpłaconych
   > pieniędzy nie widać...

nie spotkałem się ze zrozumieniem, dlatego użyłem stosowniejszego
języka, a ten okazał się ostrym językiem.

Do kota mówi się kici, kici, nie proszę pana, do skurwysyna tak,
ja się zwróciłem do obrońców praktyk Eurobanku.

Data: 2009-07-02 14:23:34
Autor: zly
Dnia Thu, 2 Jul 2009 12:47:19 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

W Chinach mówiłbym po chińsku, gdybym znał ten język.
Do skurwysynów należy mówić właśnie takim językiem.

skurwysyn to ten co chce ci pomoc?:) dalem tylko dobra rade

Akurat ten język znam, bo żyję w tym kraju, gdzie
uczciwość jest deficytowym towarem.
nie spotkałem się ze zrozumieniem, dlatego użyłem stosowniejszego
języka, a ten okazał się ostrym językiem.

spotkales sie ze zrozumieniem. tylko, ze teraz sam nie jestes uczciwy skoro
wiesz o przestepstwie, a kryjesz sprawce i nie chcesz go zglosic na policje

Do kota mówi się kici, kici, nie proszę pana, do skurwysyna tak,
ja się zwróciłem do obrońców praktyk Eurobanku.

przeciez ja nie broni, polecilem ci cos co na pewno im zaszkodzi
I ostatni raz zapytam, zanim wyladujesz w adekwatnym miejscu. Niezmiernie
mnie to ciekawi: z jakiej przyczyny trzymasz pieniadze wlasnie u nich,
skoro masz tyle innych mozliwosci
--
marcin

Data: 2009-07-03 02:18:06
Autor: schliesky
zly wrote:

spotkales sie ze zrozumieniem. tylko, ze teraz sam nie jestes uczciwy skoro
wiesz o przestepstwie, a kryjesz sprawce i nie chcesz go zglosic na policje

No właśnie, ja bym powiedział, że można oskarżyć w tej sytuacji Eneuela o współudział. Jak ma być dobrze w tym kraju, skoro nawet ofiara przestępstwa kryje zbrodniarza?

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-07-02 19:36:10
Autor: witek
schliesky wrote:
zly wrote:

[...]

jemu i tak nic nie zrobią. on ma żółte papiery.

Data: 2009-07-03 00:16:57
Autor: luc
On 3 Lip, 02:36, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
schliesky wrote:

> [...]
> przestępstwa kryje zbrodniarza?

jemu i tak nic nie zrobią. on ma żółte papiery.

czy jest odpowiednik killfile w czytniku grup google? pomoze ktos? ;-)

pzdrwm
luc

http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

Data: 2009-07-03 12:36:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank -- uczciwy jak zwykle...

"witek" h2jjpr$so6$1@inews.gazeta.pl

jemu i tak nic nie zrobią. on ma żółte papiery.

Radzieccy wojownicy o Prawdę i Braterstwo wysyłali
do wariatkowa tych ludzi, którzy im przeszkadzali.

Rzymski katolicyzm Jana Pawła II niewiele różni się
od ustroju państwa rad. :)

A teraz quiz:

 -- wolałbyś być czubkiem uważanym za zdrowego
  czy
 -- wolałbyś być zdrowym uważanym za czubka?

Moim błędem w życiu była litość nad gównami takimi
jak Ty -- żebrzącymi o szmal i liżącymi dupska księży,
zakonnic... Dziś, gdy jakaś kurewka prosi o wsparcie dla
swej ciężko chorej córki, odpowiadam, żeby odpierdoliła
się ode mnie, bo jeśli dziś ja jej dam pieniądze zbierane
na operację córki, jutro ona potraktuje mnie tak, jak
Ty teraz traktujesz mnie. :) Wyzwie mnie od czubków,
pośle do wariatkowa itd. :)

Wyjaśniono mi to jakiś czas temu:

 -- Człowieku! Dałeś jej te pieniądze? Wzięła i uciekła,
    bo uważała, że pomyliłeś się, że dałeś jej w jakimś
 amoku i zechcesz odebrać, gdy pojmiesz, iż dałeś jej
 straszliwie dużo. Dla ciebie było to niewiele, ale dla
 niej to koszmarna kupa szmalu. Teraz, abyś jej nie odebrał
 tych pieniędzy, wyzwie cię od czubków, debili, może gwałcicieli...

 -- Ale ja wcale nie chcę odbierać...

 -- A jakie to ma znaczenie? Jest przekonana o tym,
    że zaraz zechcesz jej odebrać to, co dałeś!!!
 Nie jest ważne dla niej to, co ty myślisz, ale to,
 co ona myśli. Ona twoich myśli nie zna, ma swoje
 przesądy, swoje algorytmy postępowania...

 -- Algorytmy to mają zwierzęta... Ludzie myślą...

 -- Ludzie myślą, a ty jesteś w ciąży. ;)
    Ludzie nie myślą. Zabroniono im tego.
 Ludzie żyją obawami, strachem, przesądami,
 rojeniami... Karmelitanki (którym posłałeś
 1020 złotych, gdy sam miałeś mało) uznały cię
 za potencjalnego wroga, za kogoś, kto im zechce
 odebrać im te pieniądze... Tak samo reszta ,,stanu duchownego''.

Odkąd straciłem ,,litość'' dla popierdoleńców, życie stało się prostsze. :)

Teraz, gdy nie daję już nikomu niepotrzebnie pieniędzy, mam i dla
siebie więcej, i życie jest piękniejsze. :)

-=-

Eksperyment:

 -- Postaraj się karmić ptaki. W zamian za karmienie będą ci śpiewały?
    Będą ładnie łatały dookoła twojej głowy, aby ci uprzyjemnić życie?
 Nie. Podziobią cię ze strachu i osrają, :) gdyż taka jest ich natura. :)

Tak samo jest z ludźmi, którzy nie myślą, lecz upodobnili się do zwierząt. :)
Można ich podziwiać ;) z bezpiecznej odległości. Można o nich rozmawiać, ale
nie należy ich karmić. :) Nie należy podchodzić do nich... :)

Data: 2009-07-03 14:42:31
Autor: zgred
[OT] Re: Eurobank -- uczciwy jak zwykle...
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[...]

Q., nie wiedziałem, że na p.b.b. może być aż tak zabawnie!
Lepiej, niż na chomor-l! Doprawdy!

Aż łza się w oku kręci za Ekspertem.

--
Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.