Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.

Data: 2009-02-25 10:32:47
Autor: ąćęłńóśźż
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.
Jesli ktoś nie wie jak wyprać pieniadze, powinien skorzystać z usług Eurobanku (takiego czerwonego francowatego rodem z podparyskich przedmieść).
Wpłaty we wpłatomacie nie da się zidentyfikować.
Nie wiadomo kto wpłacał ani kartą o jakim numerze się posługiwał do aktywowania funkcji wpłaty.
Pełna anonimowość.
Polecam gorąco nadzorowi bankowemu.

Data: 2009-02-25 10:49:55
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 25 Feb 2009 10:32:47 +0100,  ąćęłńóśźż napisał(a):

[...]

Czegoś tu nie rozumiem, przecież na dane konto możesz wpłacić tylko przy
pomocy karty do tego konta przypisanej. Udostępniasz swoją kartę z pinem
obcym osobom?

--
Kojer

Data: 2009-02-25 02:00:12
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 25 Lut, 10:49, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
> [...]

Czegoś tu nie rozumiem, przecież na dane konto możesz wpłacić tylko przy
pomocy karty do tego konta przypisanej. Udostępniasz swoją kartę z pinem

Tez nie widze mozliwosci zasilenia cudzego konta we wplatomacie.

Data: 2009-02-25 11:29:08
Autor: ąćęłńóśźż
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.
Do wpłaty nie jest potrzebny pin (czy w którymś banku do wpłaty jest potrzebny pin? zdaje się w państwowym potrzebny do pobrania koperty).

Chodzi m.in. o sytuację, gdy do rachunku np. wspólnego X posiadaczy podpiętych jest Y kart (X i Y liczbami całkowitymi).

Wyobraź sobie wyciągi z jakiegokolwiek banku, na których w kolumnie uznania nie ma ŻADNEJ identyfikacji wpłacającego :-o
JaC

-- -- -

Udostępniasz swoją kartę z pinem obcym osobom?

Data: 2009-02-25 11:39:20
Autor: Maverick
ąćęłńóśźż wrote:
Do wpłaty nie jest potrzebny pin (czy w którymś banku do wpłaty jest potrzebny pin? zdaje się w państwowym potrzebny do pobrania koperty).

We wplatomatach jest potrzebny pin do wplaty.

Chodzi m.in. o sytuację, gdy do rachunku np. wspólnego X posiadaczy podpiętych jest Y kart (X i Y liczbami całkowitymi).

Ale juz Ci napisali - to ze nie widzisz tego na wyciagu nie oznacza, ze BANK tego nie widzi. Powiem to inaczej - BANK na pewno to widzi.

Wyobraź sobie wyciągi z jakiegokolwiek banku, na których w kolumnie uznania nie ma ŻADNEJ identyfikacji wpłacającego :-o

Bank nie korzysta z twoich wyciagow.

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-02-25 11:59:08
Autor: ąćęłńóśźż
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.
Właśnie wywołałeś ducha:  BANK.

Niestety z BANKIEM nie da się ani porozmawiać, ani pójść na randkę, ani dać mu bombonierki ani nawet w ryło.

Pracownik BANKU z którym to pracownikiem możesz sobie pogawedzić siedząc na wysokim stołku jak q... przy czerwonym barze ani nie widzi, kto wpłacił, ani Ci nie powie.

-- -- -

nie oznacza, ze BANK tego nie widzi.
BANK na pewno to widzi.

Data: 2009-02-25 12:00:42
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 25 Feb 2009 11:59:08 +0100,  ąćęłńóśźż napisał(a):

Pracownik BANKU z którym to pracownikiem możesz sobie pogawedzić siedząc na wysokim stołku jak q... przy czerwonym barze ani nie widzi, kto wpłacił, ani Ci nie powie.

Dziecko drogie, spytaj współposiadacza albo pełnomocników który z nich
wpłacił. Jak im nie ufasz to zabierz pełnomocnictwa i rozwiąż umowę.
Na razie bredzisz jak potłuczony.

--
Kojer

Data: 2009-02-25 12:06:25
Autor: Maverick
ąćęłńóśźż wrote:
[...]

Jesli mowisz o Eurobanku, to zazwyczaj nie sa to pracownicy banku. Wiekszosc placowek jest franczyzna - oni tylko maja upowaznienie do zalatwiania pewnych spraw. Ja mowilem np o dochodzeniu policyjnym/prokuratorskim - wtedy pracownicy banku (np administratorzy systemu) moga bez problemu przekazac dane identyfikujace taka karte.

Jelsi masz z tym powazny problem - zloz doniesienie o mozliwosci popelnienia przestepstwa do prokuratury - zobaczysz ze bank dziala dobrze.

PS. Napisz jeszcze co oznacza "pranie pieniedzy" w twoim mniemaniu - IMHO nijak ma sie to do tego "problemu"
--
Regards,
Maverick

Data: 2009-02-26 00:57:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.

"Maverick" go38nj$sd$1@inews.gazeta.pl

Wiekszosc placowek jest franczyzna - oni tylko maja upowaznienie do

A nie jest to franczyza? ;)

Data: 2009-02-26 21:56:37
Autor: dl

Użytkownik "Maverick" <maveWYTNIJ_TO_I_TOrick_1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:go374o$ma2$2inews.gazeta.pl...
Do wpłaty nie jest potrzebny pin (czy w którymś banku do wpłaty jest potrzebny pin? zdaje się w państwowym potrzebny do pobrania koperty).

We wplatomatach jest potrzebny pin do wplaty.

Ale konkretnie we wpł. Eurobanku? Czy piszesz ogólnie? Bo jeśli ogólnie to mylisz się - używam wpłatomatu mbanku i multibanku i żaden nie pyta mnie o pin ;)

--
Pozdrawiam, Daniel Lisowski.
Najskuteczniejsze poradniki w polskim Internecie

Data: 2009-02-28 15:26:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.

"dl" go6vm6$39k$1@inews.gazeta.pl

We wplatomatach jest potrzebny pin do wplaty.

Ale konkretnie we wpł. Eurobanku? Czy piszesz ogólnie? Bo jeśli ogólnie to mylisz się - używam wpłatomatu mbanku i multibanku i żaden nie pyta mnie o pin ;)

Najłatwiej zidentyfikować wpłatę w kościele, gdzie przy każdej skarbonce stoi
robot legitymujący wpłacających. ;) Od lat sześćdzisiątych ubiegłego wieku
technologia posunęła się tak daleko, że zaczęto wówczas montowanie automagów
sprawdzających pochodzenie pieniędzy -- na przykład blokowano stosowny slot
(dziurę) w skarbonce, gdy ktoś próbował wpłacić pieniądze zarobione na handlu
alkoholem czy papierosami. Działo się tak dlatego, że skutki walki z alkoholizmem
okazały się zbyt kosztowne -- więcej Kościół musiał wydawać pieniędzy na pomoc
rodzinom dotkniętym skutkami pijaństwa (rozpad małżeństwa, przepite zarobki,
obniżenie zdolności dzieci z pijackich rodzin, wypadki samochodowe, olewanie
obowiązków służbowych w pracy...) niż zyskiwał z takich ofiar.

-=-

Mnie też wydaje się, że nie każdy wpłatomat żąda PINu przy przyjmowaniu
makulatury. I nie widzę w tym niczego złego. Co kogo obchodzi, czy wpłaciłem
pieniądze osobiście, czy poprzez kogoś?

Konta wspólne? Ktoś pierze pieniądze tak, że je wylewa wraz z wodą, w której
je pierze? :) (klasyczny przykład wylania dziecka wraz z kąpielą?)

Data: 2009-02-25 02:02:46
Autor: BK
On Feb 25, 10:49 am, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
> [...]

Czegoś tu nie rozumiem, przecież na dane konto możesz wpłacić tylko przy
pomocy karty do tego konta przypisanej. Udostępniasz swoją kartę z pinem

dodatkowo bank na 101% jest w stanie zidentyfikowac uzyta karte, moze
nie udostepnia tej informacji na wyciagu ale zidentyfikowac
potrafia :)

Data: 2009-02-25 11:04:23
Autor: MarekZ
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.
Użytkownik " ąćęłńóśźż" <usunto@wp.eu> napisał w wiadomości news:go33jk$ls2$1news.wp.pl...

Jesteś pewien, że rozumiesz co oznacza pojęcie pranie pieniędzy?

marekz

Data: 2009-02-25 11:52:10
Autor: ąćęłńóśźż
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.
Oczywiście, to taki jeden ze sposobów:  prezydent miasta otwiera rachunek w banku, uzyskuje karte niespersonalizowaną i daje ją prezesowi firmy budowlanej.

Na wyciągach prezydent będzie miał wpłaty własne w dowolnej ilosci.

Wystarczy i na kolekcję lasek, i na las, i na wywczasy w Sopocie.

-- -- -

Jesteś pewien, że rozumiesz co oznacza pojęcie pranie pieniędzy?

Data: 2009-02-25 03:06:36
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 25 Lut, 11:52,  ąćęłńóśźż <usu...@wp.eu> wrote:
[...]

Z punktu widzenia prawa jest to to samo, co jakby osobiscie wplacil
lapowke otrzymana w kopercie.
Jesli po otzrymaniu wyciagu nie oprotestuje wplaconych kwot
niewiadomego pochodzenia, potwierdza zgodnosc operacji.

Data: 2009-02-25 12:01:03
Autor: MarekZ
Użytkownik " ąćęłńóśźż" <usunto@wp.eu> napisał w wiadomości news:go37u8$oru$1news.wp.pl...

[...]

Masz naprawdę bardzo interesujący obraz tego, jak takie rzeczy się odbywają.

Przyznaję, że prezydentem miasta z rachunkiem w Eurobanku oraz wpłatami we wpłatomatach rozłożyłeś mnie na łopatki. Poddaję się.

marekz

Data: 2009-02-25 12:02:33
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 25 Feb 2009 12:01:03 +0100, MarekZ napisał(a):

[...]

Mnie też, na dodatek to co za różnica czy da mu swoją kartę
spersonalizowaną czy niespersonalizowaną? :)

--
Kojer

Data: 2009-02-25 03:38:12
Autor: BK
On Feb 25, 12:02 pm, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:

> [...]

Mnie też, na dodatek to co za różnica czy da mu swoją kartę
spersonalizowaną czy niespersonalizowaną? :)

A czym sie to rozni od sytuacji, w ktorej zamiast wplacac kase dalby
ja do reki prezydentowi a ten wplacil ja sam w tym wplatomacie? :)

Brak zrodla wplaty nie jest jednoznaczny z wypraniem kasy.

Wypranie kasy nie polega na ukryciu jej pochodzenia tylko na wykazaniu
legalnego jej pochodzenia.

Samo ukrycie zrodla pochodzenia moze co najwyzej wzbudzic wieksze
podejzenia - bo pojawia sie pytanie: skad masz kase misku? Musimy to
sprawdzic. A wyprana kasa to kasa wygladajaca na zarobiona legalnie.
Otwierasz punkt uslugowy, np wrozenie z reki. Pies z kulawa lapa tam
nie zaglada, ale ty wykazujesz ogromne dochody. Kase masz lewa i tak
ja legalizujesz, placisz podatek i juz :)  Jeszcze lepiej jest z
automatem bo podatek jest ryczaltem od maszyny :D

Data: 2009-02-26 01:21:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.

"BK" 1c4a784b-c1e8-42ab-8a64-22b4a8ae3ee3@r36g2000vbp.googlegroups.com

: Wypranie kasy nie polega na ukryciu jej pochodzenia tylko na
: wykazaniu legalnego jej pochodzenia.

Legalnego zarobienia. Tutaj dobre są wszelkie instytucje charytatywne. ;)

Jola Kwaśniewska miała z tym trudności, z których się jakoś otrząsnęła. :)

: Samo ukrycie zrodla pochodzenia moze co najwyzej wzbudzic wieksze
: podejzenia - bo pojawia sie pytanie: skad masz kase misku?

Kiedyś za to groził domiar -- film ,,Małżeństwo z rozsądku'', czy
jakoś tak z Danielem O ;) w roli głównej. :)

: Musimy to sprawdzic. A wyprana kasa to kasa wygladajaca na zarobiona legalnie.

:)

[...]

Chyba często tym zawodem jest fryzjerstwo. ;)
Nie wiem, dlaczego. :)

Kiedyś miałem znajomego, któremu włosy na głowie (jego głowie) stanęły
dęba, gdy usłyszał ode mnie, że chcę odwiedzić fryzjera. :) Nie wyglądało
na to, aby miał ochotę na poprawki fryzury, a i miejsce nie sprzyjało
zwykłym odwiedzinom. :) Fryzjera nie znalazłem, choć o niego wypytywałem
tambylców -- rzecz miała miejsce gdzieś na peryferiach Polski, chyba
w Suwałkach, gdzie podwiozłem tegoż znajomego. :) (wtedy Suwałki były
dla mnie tak odległe, jak dzisiaj sklepik w innej dzielnicy Białegostoku)

Mój znajomy nie mógł uwierzyć w to, że chodzi mi tylko o fryzjera -- bo
i po co mi konkretny fryzjer, pracujący 150 kilometrów od miejsca mego
zamieszkania, na dodatek jakoś ukrywający się przed ludźmi?... :)

-=-

A ja chciałem go odwiedzić i nawet chciałem, aby mnie ściął. :)
(choć nie wyglądało na to, że mam za długie włosy)

A chciałem, bo miałem wówczas dużo :) pieniędzy i po prostu dawałem ludziom
zarobić, choć nie musiałem, a fryzjer wyglądał na takiego, któremu brakuje
klientów, choć ścina dobrze, nie narzucając klientowi swego widzimisia. :)

Lubiłem tak płacić, czasami nawet płaciłem za pracę, która miała być ;)
wykonana dopiero w nieokreślonej przyszłości. :) (na przykład -- zapłacę
za usługę dzisiejszą i za kolejną, które prawie na pewno nigdy nie nastąpi)

Data: 2009-02-25 12:08:29
Autor: Maverick
Robert Kois wrote:
[...]

Roznicy nie ma - karta jest przypisana do umowy (a wiec osoby) - a to ze na karcie nie ma jej imienia moze tylko ulatwic falszywa platnosc karta np w sklepie. I nic wiecej.

Data: 2009-02-26 01:05:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.

"Robert Kois" 16595g7ue8esn.dlg@kojer.kojer

Mnie też, na dodatek to co za różnica czy da mu swoją kartę
spersonalizowaną czy niespersonalizowaną? :)

(; Zapewne przy wpłatomacie stoi kamera z całą resztą, ;) która to
reszta niemożliwa korzystanie z karty osobom ,,niepowołanym''. ;)

-=-

Wielokrotnie wpłacałem pieniądze na cudze konto, podając cudze dane. :)
(na przykład wtedy, gdy ,,posiadacz'' konta wpłacał za free, a osoba
obca musiała za taką wpłatę zapłacić; czasami bankierka wolała wpisać
cudze dane, bo było to prostsze niż wpisywanie moich, czyli obcych)

Data: 2009-02-26 00:52:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.

" ąćęłńóśźż" go33jk$ls2$1@news.wp.pl

: Jesli ktoś nie wie jak wyprać pieniadze,

....nie powinien o tym pisać. :)

Pranie polega na czymś innym. :)

: powinien skorzystać z usług Eurobanku (takiego czerwonego
: francowatego rodem z podparyskich przedmieść).

ZTCW to bank rodem z Polski.

: Wpłaty we wpłatomacie nie da się zidentyfikować.
: Nie wiadomo kto wpłacał ani kartą o jakim numerze się
: posługiwał do aktywowania funkcji wpłaty.
: Pełna anonimowość.

(; Nawet nie wiadomo, na jakie konto wpłacił. ;)

: Polecam gorąco nadzorowi bankowemu.

Pranie pieniędzy polega na czymś innym. :)

Data: 2009-02-25 20:41:47
Autor: witek
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

: powinien skorzystać z usług Eurobanku (takiego czerwonego
: francowatego rodem z podparyskich przedmieść).

ZTCW to bank rodem z Polski.

ech, nieobyty ze swiatem
to czerwony jest rodem z podparyskich przedmiesc, a nie bank

Data: 2009-02-25 22:23:37
Autor: BK
On 26 Lut, 03:41, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
> [...]

> ZTCW to bank rodem z Polski.

ech, nieobyty ze swiatem
to czerwony jest rodem z podparyskich przedmiesc, a nie bank

I tak i nie. Bo wymyslony i zalozony w Polsce przez naszych rodakow.
Pozniej sprzedany francuzom. Trudno wiec chyba mowic, ze jest "rodem"
z podparyskich przedmiesc, bo rodem to jest z Polski tylko sie wzenil
w francuska rodzine.

Data: 2009-02-26 16:10:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.

"BK" 822c5839-5dc2-4413-8600-4623c0ac466e@o36g2000yqh.googlegroups.com

> [...]

: Pozniej sprzedany francuzom. Trudno wiec chyba mowic, ze jest "rodem"
: z podparyskich przedmiesc, bo rodem to jest z Polski tylko sie wzenil

Panowie -- do rzeczy!!! Bank z Polski rodem, a kolor z przedmieść? Tak? ;)
Ale z których przedmieść? Tych slamsowych, o które kilka lat temu imigranci
toczyli boje? Tych, na których palono samochody, domagając się mieszkań
i godziwej pracy dla imigrantów?

Jeśli tak ;) -- plan Pawlaka (rozdawanie kredytobiorcom) na niewiele się zda,
bo za chwilę trzeba będzie dofinansować wszystkich Polaków. ;) Tu raczej trzeba
innych rozwiazań, niż rzucanie ochłapów najcwańszym rodakom.

-=-

Polska wieś, gdzieś pomiędzy Suwałkami i Augustowem. :)
*****
UE daje (za freeko) wieśniakom buty, telewizory, odzież? :)
Nie. :) Pudło!!! UE, producentom żywności, :) rozdaje mleko,
oliwę, cukier... :)

Tak oto wygląda polskie rolnictwo, ocalałe z pożogi komunizmu. :)

Na pięści -- nie, ale na pistolety i szable? Czemu nie? :)
Najlepiej na dowody -- na przykład relacje świadków i fotografie. :)
Tak chętnie będę się pojedynkował z tymi, ktorzy mi zarzucą kłamstwo. :)

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
*****
Czas? Sierpień 2008 roku, ale nie tylko. :)
Piszę prawdę o tym, co widziały moje prześliczne oczęta latem ubiegłego roku.
Niestety jak na razie mogę jedynie pokazać (jako dowód?) fotki gołębi. :)
Gołębi jak z baśni!!! :) Znanych z rysunków, baśni, opowiadań...

UE rolnikom rozdaje żywność. :) (sic!!!)

Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.