Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.

Data: 2009-02-25 10:49:55
Autor: Robert Kois
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.
Dnia Wed, 25 Feb 2009 10:32:47 +0100,  ąćęłńóśźż napisał(a):

Jesli ktoś nie wie jak wyprać pieniadze, powinien skorzystać z usług Eurobanku (takiego czerwonego francowatego rodem z podparyskich przedmieść).
Wpłaty we wpłatomacie nie da się zidentyfikować.
Nie wiadomo kto wpłacał ani kartą o jakim numerze się posługiwał do aktywowania funkcji wpłaty.
Pełna anonimowość.
Polecam gorąco nadzorowi bankowemu.

Czegoś tu nie rozumiem, przecież na dane konto możesz wpłacić tylko przy
pomocy karty do tego konta przypisanej. Udostępniasz swoją kartę z pinem
obcym osobom?

--
Kojer

Data: 2009-02-25 02:00:12
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 25 Lut, 10:49, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
> [...]

Czegoś tu nie rozumiem, przecież na dane konto możesz wpłacić tylko przy
pomocy karty do tego konta przypisanej. Udostępniasz swoją kartę z pinem

Tez nie widze mozliwosci zasilenia cudzego konta we wplatomacie.

Data: 2009-02-25 11:29:08
Autor: ąćęłńóśźż
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.
Do wpłaty nie jest potrzebny pin (czy w którymś banku do wpłaty jest potrzebny pin? zdaje się w państwowym potrzebny do pobrania koperty).

Chodzi m.in. o sytuację, gdy do rachunku np. wspólnego X posiadaczy podpiętych jest Y kart (X i Y liczbami całkowitymi).

Wyobraź sobie wyciągi z jakiegokolwiek banku, na których w kolumnie uznania nie ma ŻADNEJ identyfikacji wpłacającego :-o
JaC

-- -- -

Udostępniasz swoją kartę z pinem obcym osobom?

Data: 2009-02-25 11:39:20
Autor: Maverick
ąćęłńóśźż wrote:
Do wpłaty nie jest potrzebny pin (czy w którymś banku do wpłaty jest potrzebny pin? zdaje się w państwowym potrzebny do pobrania koperty).

We wplatomatach jest potrzebny pin do wplaty.

Chodzi m.in. o sytuację, gdy do rachunku np. wspólnego X posiadaczy podpiętych jest Y kart (X i Y liczbami całkowitymi).

Ale juz Ci napisali - to ze nie widzisz tego na wyciagu nie oznacza, ze BANK tego nie widzi. Powiem to inaczej - BANK na pewno to widzi.

Wyobraź sobie wyciągi z jakiegokolwiek banku, na których w kolumnie uznania nie ma ŻADNEJ identyfikacji wpłacającego :-o

Bank nie korzysta z twoich wyciagow.

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-02-25 11:59:08
Autor: ąćęłńóśźż
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.
Właśnie wywołałeś ducha:  BANK.

Niestety z BANKIEM nie da się ani porozmawiać, ani pójść na randkę, ani dać mu bombonierki ani nawet w ryło.

Pracownik BANKU z którym to pracownikiem możesz sobie pogawedzić siedząc na wysokim stołku jak q... przy czerwonym barze ani nie widzi, kto wpłacił, ani Ci nie powie.

-- -- -

nie oznacza, ze BANK tego nie widzi.
BANK na pewno to widzi.

Data: 2009-02-25 12:00:42
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 25 Feb 2009 11:59:08 +0100,  ąćęłńóśźż napisał(a):

Pracownik BANKU z którym to pracownikiem możesz sobie pogawedzić siedząc na wysokim stołku jak q... przy czerwonym barze ani nie widzi, kto wpłacił, ani Ci nie powie.

Dziecko drogie, spytaj współposiadacza albo pełnomocników który z nich
wpłacił. Jak im nie ufasz to zabierz pełnomocnictwa i rozwiąż umowę.
Na razie bredzisz jak potłuczony.

--
Kojer

Data: 2009-02-25 12:06:25
Autor: Maverick
ąćęłńóśźż wrote:
[...]

Jesli mowisz o Eurobanku, to zazwyczaj nie sa to pracownicy banku. Wiekszosc placowek jest franczyzna - oni tylko maja upowaznienie do zalatwiania pewnych spraw. Ja mowilem np o dochodzeniu policyjnym/prokuratorskim - wtedy pracownicy banku (np administratorzy systemu) moga bez problemu przekazac dane identyfikujace taka karte.

Jelsi masz z tym powazny problem - zloz doniesienie o mozliwosci popelnienia przestepstwa do prokuratury - zobaczysz ze bank dziala dobrze.

PS. Napisz jeszcze co oznacza "pranie pieniedzy" w twoim mniemaniu - IMHO nijak ma sie to do tego "problemu"
--
Regards,
Maverick

Data: 2009-02-26 00:57:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.

"Maverick" go38nj$sd$1@inews.gazeta.pl

Wiekszosc placowek jest franczyzna - oni tylko maja upowaznienie do

A nie jest to franczyza? ;)

Data: 2009-02-26 21:56:37
Autor: dl

Użytkownik "Maverick" <maveWYTNIJ_TO_I_TOrick_1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:go374o$ma2$2inews.gazeta.pl...
Do wpłaty nie jest potrzebny pin (czy w którymś banku do wpłaty jest potrzebny pin? zdaje się w państwowym potrzebny do pobrania koperty).

We wplatomatach jest potrzebny pin do wplaty.

Ale konkretnie we wpł. Eurobanku? Czy piszesz ogólnie? Bo jeśli ogólnie to mylisz się - używam wpłatomatu mbanku i multibanku i żaden nie pyta mnie o pin ;)

--
Pozdrawiam, Daniel Lisowski.
Najskuteczniejsze poradniki w polskim Internecie

Data: 2009-02-28 15:26:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.

"dl" go6vm6$39k$1@inews.gazeta.pl

We wplatomatach jest potrzebny pin do wplaty.

Ale konkretnie we wpł. Eurobanku? Czy piszesz ogólnie? Bo jeśli ogólnie to mylisz się - używam wpłatomatu mbanku i multibanku i żaden nie pyta mnie o pin ;)

Najłatwiej zidentyfikować wpłatę w kościele, gdzie przy każdej skarbonce stoi
robot legitymujący wpłacających. ;) Od lat sześćdzisiątych ubiegłego wieku
technologia posunęła się tak daleko, że zaczęto wówczas montowanie automagów
sprawdzających pochodzenie pieniędzy -- na przykład blokowano stosowny slot
(dziurę) w skarbonce, gdy ktoś próbował wpłacić pieniądze zarobione na handlu
alkoholem czy papierosami. Działo się tak dlatego, że skutki walki z alkoholizmem
okazały się zbyt kosztowne -- więcej Kościół musiał wydawać pieniędzy na pomoc
rodzinom dotkniętym skutkami pijaństwa (rozpad małżeństwa, przepite zarobki,
obniżenie zdolności dzieci z pijackich rodzin, wypadki samochodowe, olewanie
obowiązków służbowych w pracy...) niż zyskiwał z takich ofiar.

-=-

Mnie też wydaje się, że nie każdy wpłatomat żąda PINu przy przyjmowaniu
makulatury. I nie widzę w tym niczego złego. Co kogo obchodzi, czy wpłaciłem
pieniądze osobiście, czy poprzez kogoś?

Konta wspólne? Ktoś pierze pieniądze tak, że je wylewa wraz z wodą, w której
je pierze? :) (klasyczny przykład wylania dziecka wraz z kąpielą?)

Data: 2009-02-25 02:02:46
Autor: BK
On Feb 25, 10:49 am, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
> [...]

Czegoś tu nie rozumiem, przecież na dane konto możesz wpłacić tylko przy
pomocy karty do tego konta przypisanej. Udostępniasz swoją kartę z pinem

dodatkowo bank na 101% jest w stanie zidentyfikowac uzyta karte, moze
nie udostepnia tej informacji na wyciagu ale zidentyfikowac
potrafia :)

Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.