Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.

Data: 2009-02-25 11:04:23
Autor: MarekZ
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.
Użytkownik " ąćęłńóśźż" <usunto@wp.eu> napisał w wiadomości news:go33jk$ls2$1news.wp.pl...

Jesteś pewien, że rozumiesz co oznacza pojęcie pranie pieniędzy?

marekz

Data: 2009-02-25 11:52:10
Autor: ąćęłńóśźż
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.
Oczywiście, to taki jeden ze sposobów:  prezydent miasta otwiera rachunek w banku, uzyskuje karte niespersonalizowaną i daje ją prezesowi firmy budowlanej.

Na wyciągach prezydent będzie miał wpłaty własne w dowolnej ilosci.

Wystarczy i na kolekcję lasek, i na las, i na wywczasy w Sopocie.

-- -- -

Jesteś pewien, że rozumiesz co oznacza pojęcie pranie pieniędzy?

Data: 2009-02-25 03:06:36
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 25 Lut, 11:52,  ąćęłńóśźż <usu...@wp.eu> wrote:
[...]

Z punktu widzenia prawa jest to to samo, co jakby osobiscie wplacil
lapowke otrzymana w kopercie.
Jesli po otzrymaniu wyciagu nie oprotestuje wplaconych kwot
niewiadomego pochodzenia, potwierdza zgodnosc operacji.

Data: 2009-02-25 12:01:03
Autor: MarekZ
Użytkownik " ąćęłńóśźż" <usunto@wp.eu> napisał w wiadomości news:go37u8$oru$1news.wp.pl...

[...]

Masz naprawdę bardzo interesujący obraz tego, jak takie rzeczy się odbywają.

Przyznaję, że prezydentem miasta z rachunkiem w Eurobanku oraz wpłatami we wpłatomatach rozłożyłeś mnie na łopatki. Poddaję się.

marekz

Data: 2009-02-25 12:02:33
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 25 Feb 2009 12:01:03 +0100, MarekZ napisał(a):

[...]

Mnie też, na dodatek to co za różnica czy da mu swoją kartę
spersonalizowaną czy niespersonalizowaną? :)

--
Kojer

Data: 2009-02-25 03:38:12
Autor: BK
On Feb 25, 12:02 pm, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:

> [...]

Mnie też, na dodatek to co za różnica czy da mu swoją kartę
spersonalizowaną czy niespersonalizowaną? :)

A czym sie to rozni od sytuacji, w ktorej zamiast wplacac kase dalby
ja do reki prezydentowi a ten wplacil ja sam w tym wplatomacie? :)

Brak zrodla wplaty nie jest jednoznaczny z wypraniem kasy.

Wypranie kasy nie polega na ukryciu jej pochodzenia tylko na wykazaniu
legalnego jej pochodzenia.

Samo ukrycie zrodla pochodzenia moze co najwyzej wzbudzic wieksze
podejzenia - bo pojawia sie pytanie: skad masz kase misku? Musimy to
sprawdzic. A wyprana kasa to kasa wygladajaca na zarobiona legalnie.
Otwierasz punkt uslugowy, np wrozenie z reki. Pies z kulawa lapa tam
nie zaglada, ale ty wykazujesz ogromne dochody. Kase masz lewa i tak
ja legalizujesz, placisz podatek i juz :)  Jeszcze lepiej jest z
automatem bo podatek jest ryczaltem od maszyny :D

Data: 2009-02-26 01:21:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.

"BK" 1c4a784b-c1e8-42ab-8a64-22b4a8ae3ee3@r36g2000vbp.googlegroups.com

: Wypranie kasy nie polega na ukryciu jej pochodzenia tylko na
: wykazaniu legalnego jej pochodzenia.

Legalnego zarobienia. Tutaj dobre są wszelkie instytucje charytatywne. ;)

Jola Kwaśniewska miała z tym trudności, z których się jakoś otrząsnęła. :)

: Samo ukrycie zrodla pochodzenia moze co najwyzej wzbudzic wieksze
: podejzenia - bo pojawia sie pytanie: skad masz kase misku?

Kiedyś za to groził domiar -- film ,,Małżeństwo z rozsądku'', czy
jakoś tak z Danielem O ;) w roli głównej. :)

: Musimy to sprawdzic. A wyprana kasa to kasa wygladajaca na zarobiona legalnie.

:)

[...]

Chyba często tym zawodem jest fryzjerstwo. ;)
Nie wiem, dlaczego. :)

Kiedyś miałem znajomego, któremu włosy na głowie (jego głowie) stanęły
dęba, gdy usłyszał ode mnie, że chcę odwiedzić fryzjera. :) Nie wyglądało
na to, aby miał ochotę na poprawki fryzury, a i miejsce nie sprzyjało
zwykłym odwiedzinom. :) Fryzjera nie znalazłem, choć o niego wypytywałem
tambylców -- rzecz miała miejsce gdzieś na peryferiach Polski, chyba
w Suwałkach, gdzie podwiozłem tegoż znajomego. :) (wtedy Suwałki były
dla mnie tak odległe, jak dzisiaj sklepik w innej dzielnicy Białegostoku)

Mój znajomy nie mógł uwierzyć w to, że chodzi mi tylko o fryzjera -- bo
i po co mi konkretny fryzjer, pracujący 150 kilometrów od miejsca mego
zamieszkania, na dodatek jakoś ukrywający się przed ludźmi?... :)

-=-

A ja chciałem go odwiedzić i nawet chciałem, aby mnie ściął. :)
(choć nie wyglądało na to, że mam za długie włosy)

A chciałem, bo miałem wówczas dużo :) pieniędzy i po prostu dawałem ludziom
zarobić, choć nie musiałem, a fryzjer wyglądał na takiego, któremu brakuje
klientów, choć ścina dobrze, nie narzucając klientowi swego widzimisia. :)

Lubiłem tak płacić, czasami nawet płaciłem za pracę, która miała być ;)
wykonana dopiero w nieokreślonej przyszłości. :) (na przykład -- zapłacę
za usługę dzisiejszą i za kolejną, które prawie na pewno nigdy nie nastąpi)

Data: 2009-02-25 12:08:29
Autor: Maverick
Robert Kois wrote:
[...]

Roznicy nie ma - karta jest przypisana do umowy (a wiec osoby) - a to ze na karcie nie ma jej imienia moze tylko ulatwic falszywa platnosc karta np w sklepie. I nic wiecej.

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-02-26 01:05:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.

"Robert Kois" 16595g7ue8esn.dlg@kojer.kojer

Mnie też, na dodatek to co za różnica czy da mu swoją kartę
spersonalizowaną czy niespersonalizowaną? :)

(; Zapewne przy wpłatomacie stoi kamera z całą resztą, ;) która to
reszta niemożliwa korzystanie z karty osobom ,,niepowołanym''. ;)

-=-

Wielokrotnie wpłacałem pieniądze na cudze konto, podając cudze dane. :)
(na przykład wtedy, gdy ,,posiadacz'' konta wpłacał za free, a osoba
obca musiała za taką wpłatę zapłacić; czasami bankierka wolała wpisać
cudze dane, bo było to prostsze niż wpisywanie moich, czyli obcych)

Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.