Eurobank wciąż pobiera prowizje

Data: 2015-09-09 11:13:24
Autor: J.F.
Eurobank wciąż pobiera prowizje
Użytkownik "marcin_"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55efee73$0$27525$65785112@news.neostrada.pl...
Zauważyłem że eurobank za prowadzenie konta, co miesiąc pobiera 9 zł prowizji. W punkcie Eurobanku babka powiedziała mi, ze jesli bede miał wpływy min. 1500 zł co miesiąc prowizji nie będzie. Przy czym na moje pytanie, czy jesli ta suma wejdzie i po kilku godzinach zejdzie z konta to też prowizji nie bedzie - odpowiedziała twierdząco.
Tak więc w sierpniu wpłaciłem 2900zł i we wrzesniu 2000 zł, dziś sprawdzam historię rachunku i oczywiście w sierpniu 9 zł prowizji

Po pierwsze - nie babka, tylko cennik/taryfa oplat.

Po drugie - w sierpniu to oplata za sierpien, czy za lipiec ?

J.

Eurobank wciąż pobiera prowizje