Data: 2010-02-06 14:11:02 | |
Autor: XYZ | |
Eurobank - wyciąg elektroniczny za stycze ń | |
Czy ktoś jeszcze NIE dostał wyciągu elektronicznego z Eurobanku za styczeń? Nie wiem, czy już składać kolejną reklamację, czy jeszcze poczekać kilka dni.
|
|
Data: 2010-02-06 17:17:24 | |
Autor: maciej j. | |
Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń | |
ja dostaje miedzy 3-10 kazdego miesiaca....
|
|
Data: 2010-02-06 18:47:58 | |
Autor: Rycho | |
Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń | |
Moje wyciągi docierają także ok 10 dnia miesiąca i dla mnie fajnie bo w jednym
pakiecie. -- |
|
Data: 2010-02-07 13:04:51 | |
Autor: Ralf | |
Eurobank - wyciąg elektroniczny za st yczeń | |
XYZ pisze:
Czy ktoś jeszcze NIE dostał wyciągu elektronicznego z Eurobanku za styczeń? Nie wiem, czy już składać kolejną reklamację, czy jeszcze poczekać kilka dni. Sprawdziłem i od czerwca 2009 nie dotarły wyciągi z sierpnia i października. Za to z grudnia dostałem 2 :) Wszystkie przychodziły 5-tego około godz 9. Ze stycznia też nie mam. Ciekawy ten system... -- pozdrawiam Ralf |
|
Data: 2010-02-07 13:16:42 | |
Autor: XYZ | |
Eurobank - wyciąg elektroniczny za st yczeń | |
On 2010-02-07 13:04, Ralf wrote:
XYZ pisze:Tak, jak już pisałem wcześniej do mnie nie docierają od października (2 razy już reklamowałem) a znajomej brakuje sierpnia i też od listopada (3 razy już reklamowane, z czego przysłali wyciąg za lipiec - już 3-krotnie). Cholery można dostać. Najgorsze jest dzwonienie tam. Każą czekać a np. nie pobierają danych, więc i tak nie wiedzą z kim rozmawiają. |
|
Data: 2010-02-08 00:04:35 | |
Autor: Ianus | |
Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń | |
Użytkownik "XYZ" <junk@mail.bin> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hkmavd$vb2$1@news.onet.pl...
Tak, jak już pisałem wcześniej do mnie nie docierają od października (2 razy już reklamowałem) a znajomej brakuje sierpnia i też od listopada (3 razy już reklamowane, z czego przysłali wyciąg za lipiec - już 3-krotnie). Cholery można dostać. Sprawdź adres mailowy w systemie. Mnie sami zmienili na błędny bo im się prawidłowy nie spodobał - i wyciągi nie przychodziły. Jak zmieniłem ponownie na właściwy to raz na 2-3 miesiące coś dostaję... JS |
|
Data: 2010-02-08 11:59:55 | |
Autor: Robert Kois | |
Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń | |
Dnia Mon, 8 Feb 2010 00:04:35 +0100, Ianus napisał(a):
Tak, jak już pisałem wcześniej do mnie nie docierają od października (2 razy już reklamowałem) a znajomej brakuje sierpnia i też od listopada (3 razy już reklamowane, z czego przysłali wyciąg za lipiec - już 3-krotnie). Cholery można dostać.Sprawdź adres mailowy w systemie. Mnie sami zmienili na błędny bo im się prawidłowy nie spodobał - i wyciągi nie przychodziły. Jak zmieniłem ponownie na właściwy to raz na 2-3 miesiące coś dostaję... Ja od kwietnia 2008 mam wszystkie ale styczniowy jeszcze nie dotarł. Zdecydowana większość przychodziła 5 następnego miesiąca. Raz był 7 a dwa razy 9. Grudniowy przyszedł w 2 egzemplarzach. -- Kojer |
|
Data: 2010-02-13 19:10:34 | |
Autor: Ralf | |
Eurobank - wyciąg elektroniczny za st yczeń | |
Ralf pisze:
XYZ pisze:Wyciąg za styczeń dotarł 12-tego i wyglądował w spamie w gmailu. Możliwe, że z poprzednimi było tak samo. -- pozdrawiam Ralf |
|
Data: 2010-02-14 22:50:17 | |
Autor: Brzezi | |
Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń | |
sob, 13 lut 2010 o 19:10 GMT, Ralf napisał(a):
Ralf pisze: Tez wlasnie co jakis czas tak przelatuje szybko przez spam w gmailu, no i tez natknalem sie dzisiaj na wyciagi z eurobanku... Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-02-12 19:26:50 | |
Autor: Robert Kois | |
Eurobank - wyciąg elektroniczny za stycze ń | |
Dnia Sat, 06 Feb 2010 14:11:02 +0100, XYZ napisał(a):
Czy ktoś jeszcze NIE dostał wyciągu elektronicznego z Eurobanku za styczeń? Nie wiem, czy już składać kolejną reklamację, czy jeszcze poczekać kilka dni. Wyciąg za styczeń właśnie dotarł. -- Kojer |
|
Data: 2010-02-13 09:25:58 | |
Autor: P. | |
Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń | |
XYZ <junk@mail.bin> napisał(a):
Czy ktoś jeszcze NIE dostał wyciągu elektronicznego z Eurobanku za styczeń? Nie wiem, czy już składać kolejną reklamację, czy jeszcze poczekać kilka dni. Zobacz czy w spamie nie wylądowało, czasem ich maile z wyciągami przez filtry na serwerach nie przechodzą. -- |
|
Data: 2010-02-13 11:30:36 | |
Autor: XYZ | |
Eurobank - wyciąg elektroniczny za st yczeń | |
On 2010-02-13 10:25, P. wrote:
XYZ<junk@mail.bin> napisał(a):Spoko, zawsze takie rzeczy sprawdzam. Nie tylko mnie nie dochodzi od 3 miesięcy, a używamy zupełnie innych skrzynek. Ale jak już zaczęli ją realizować to wysłali trzy razy za lipiec, ale po pozostałych ani śladu. W placówe nic się nie da zrobić, podobno nie mają dostępu do takich rzeczy jak odpowiedzi na reklamację. Mogą co najwyżej ją przesłać dalej, jak na infolinii. A niektórzy z pracujących na infolinii wydają się nie mieć kontaktu ze światem i nie są w stanie zrozumieć prostych rzeczy. Wreszcie ostatnio udało mi się złożyć reklamację z żądaniem odpowiedzi pisemnej. Ostatecznie wyłączę te wyciągi, wymażę e-mail z ich bazy danych i włączę ponownie w placówce. Może wtedy zaskoczy. |
|
Data: 2010-02-13 12:07:55 | |
Autor: Robert Kois | |
Eurobank - wyciąg elektroniczny za st yczeń | |
Dnia Sat, 13 Feb 2010 11:30:36 +0100, XYZ napisał(a):
Wreszcie ostatnio udało mi się złożyć reklamację z żądaniem odpowiedzi pisemnej. To akurat jest proste, składasz reklamacje przez sieć a potem przy kontakcie telefonicznym (gdy oni do ciebie dzwonią) odmawiasz poddania się procedurze weryfikacji bo dzwonią z zastrzeżonego numeru i nie ma jak zweryfikować kto pyta. I potem odpowiedź na reklamacje przychodzi pocztą papierową :). -- Kojer |
|
Data: 2010-02-13 12:23:14 | |
Autor: XYZ | |
Eurobank - wyciąg elektroniczny za st yczeń | |
On 2010-02-13 12:07, Robert Kois wrote:
Dnia Sat, 13 Feb 2010 11:30:36 +0100, XYZ napisał(a):To zadzwiające. Mnie się to jeszcze nie zdarzyło, a składałem tam reklamację co najmniej 5 razy. Do mnie potrafią dzwonić po kilka razy na przestrzeni tygodnia, zwłaszcza przed południem, gdy nie mam czasu. Chyba, że powinienem wprost powiedzieć, że odmawiam poddania się weryfikacji a nie, że nie mam czasu lub w ogóle nie odbierać. Zresztą teraz jestem za granicą i nie będę dodatkowo płacił za rozmowę ws. ich systemu, który nie potrafi wygenerować co miesiąc wyciągu. |
|
Data: 2010-02-13 12:44:53 | |
Autor: Robert Kois | |
Eurobank - wyciąg elektroniczny za st yczeń | |
Dnia Sat, 13 Feb 2010 12:23:14 +0100, XYZ napisał(a):
Chyba, że powinienem wprost powiedzieć, że odmawiam poddania się weryfikacji a nie, że nie mam czasu lub w ogóle nie odbierać. Dokładnie tak. U mnie to zadziałało dwa razy, aczkolwiek mi wystarczyłaby odpowiedź w systemie. -- Kojer |
|