Eurobank zaproponował...

Data: 2009-03-09 12:20:56
Autor: Qlfon
Eurobank zaproponował...
Witam, mam pozytywna decyzje na kredyt w CHF z Eurobanku. Niestety w momencie skladania wniosku marza byla 3%, teraz jest 3,9%:(
PLus LIBOR daje oprocentowanie na poziomie 4,59%.
Do tego ubezpieczenie na zycie - skladka u nich 112 zl na miesiac:(
Kwota jaka wnioskowalem to 220 kzl.
Czy jest na rynku obecnie bank, w ktorym dostane cos lepiej/taniej globalnie? Eurobank mialem polecony w Finamo, Expander polecal BGŻ ale tam wymagaja moje wyceny nieruchomości a z tym mam prpblem natury logistycznej.
Pomozcie dobrzy ludzie:)
--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-03-09 14:19:38
Autor: sunwick
Eurobank zaprop onował...
Do tego ubezpieczenie na zycie - skladka u nich 112 zl na miesiac:(
nie mozesz tego zastapic innym ubezpieczeniem na zycie? od innego
ubezpieczyciela? moze skladka podobna ale z funduszami inwestycyjnymi w tej składce?
zorientuj sie...
a moze mozesz ubezpieczeniem nieruchomości zastąpić, wyszłoby znacznie
taniej.

Data: 2009-03-09 15:51:16
Autor: Qlfon
Eurobank zaproponował...
Witam,
sunwick pisze:
Do tego ubezpieczenie na zycie - skladka u nich 112 zl na miesiac:(
nie mozesz tego zastapic innym ubezpieczeniem na zycie? od innego
ubezpieczyciela?
Moge, ale szybki zwiad u mojego ubezpieczyciela (broker i ktorego od 4 lat ubezpieczam mieszkanie) wskazuje na to ze to nie jest droga oferta (kwota ubezpieczenia 225k zl)
moze skladka podobna ale z funduszami inwestycyjnymi w tej składce?
zorientuj sie...
To jest jakis pomysl.. Gdzie tego szukac?
a moze mozesz ubezpieczeniem nieruchomości zastąpić, wyszłoby znacznie
taniej.
To tez jest wymagane:( 250 na rok to calkiem normalna stawka. Obzdzwonilem znajomych i okazuje sie ze tak teraz jest i juz:( Jedynie Bank Gospodarki Krajowej cos sie odzancza in plus na tym polu ale nic o nich wczesniej nie slyszalem.
Moze ktos z grupy cos wie?
Pozdrawiam.

--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-03-09 22:29:31
Autor: Sławomir Szyszło
Eurobank zaproponował...
Dnia Mon, 09 Mar 2009 14:19:38 +0100, sunwick <sunwoj@WYMAZTO.op.pl>
wklepał(-a):

Do tego ubezpieczenie na zycie - skladka u nich 112 zl na miesiac:(
nie mozesz tego zastapic innym ubezpieczeniem na zycie? od innego
ubezpieczyciela? moze skladka podobna ale z funduszami inwestycyjnymi w tej składce?

Ubezpieczenie z funduszem tańsze od terminowego? No daj spokój. Ubezpieczenie z
funduszem jest dużo droższe.

zorientuj sie...
a moze mozesz ubezpieczeniem nieruchomości zastąpić, wyszłoby znacznie
taniej.

Ubezpieczenie nieruchomości nie może zastąpić ubezpieczenia na życie, bo
przecież są to zupełnie różne ryzyka.
Jak jedyny kredytobiorca zejdzie z tego świata, to co bankowi po ubezpieczeniu
nieruchomości? No chyba, że znajdą podpalacza. ;)

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-03-11 00:03:42
Autor: sunwick
Eurobank za proponował...
Ubezpieczenie z funduszem tańsze od terminowego? No daj spokój. Ubezpieczenie z
funduszem jest dużo droższe.

powiem tak, ja mam ubezpieczenie w generali za 120pln/miesiąc i w tym
mam około 80% skladki na fundusze (ze niby bedzie to zarabialo dla
mnie przez lata :] zobczyyymyyy), a 20proc. to koszty ubezpieczenia.

Jestem ubezpieczony na 160tysia.

Data: 2009-03-10 18:13:37
Autor: witek
Eurobank zaproponował...
sunwick wrote:

powiem tak, ja mam ubezpieczenie w generali za 120pln/miesiąc i w tym
mam około 80% skladki na fundusze (ze niby bedzie to zarabialo dla
mnie przez lata :] zobczyyymyyy), a 20proc. to koszty ubezpieczenia.

To raczej nie tak.
Po odliczeniu opłat  (sprawdz ile) reszta idzie na fundusze. Czyli już nie 100% tylko trochę mniej.
Z tego oni sobie pobierają opłaty na ubezpieczenie.
Narazie 20%, z wiekiem coraz więcej.
Moge się założyć, że to co ci zostaje z miesicznej składki to około 50-60% i będzie malało z czasem bo koszty ubezpieczenia rosną z wiekiem. Potem koszty ubezpieczenia przerosną miesięczną składkę, więc bedą sobie pobierać z tego co do tej pory zaoszczędziłeś. Na koniec wyjdzie ci zero i ci podziękują. Po za tym wartość funduszy jest wielką niewiadomą i za jakiś czas może się okazac, że jak na rower miałeś tak na rower masz.

To jest robienie ludzi w bambuku, chyba, że wiesz, że się przekręcisz w najbliższym czasie. Istotą ubezpiecznia jest z niego nieskorzystać, wiec im się na nie wyda mniej tym lepiej. A resztę raczej zainwestuj w coś bardziej stabilnego.

Data: 2009-03-10 16:55:23
Autor: Beniowa
Eurobank zaproponował...

Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał w wiadomości news:49b4fb9c$1news.home.net.pl...
[...]

O ile nic sie nie zmienilo to w DnB Nord marża na poziomie 3% plus (niestety) 6M Libor. Brak prowizji, ubezpieczen itp. (z wyj. prowizji za wczesniejsza splate). Nie wiem, jak jest z operatem (nie bylo, potem chyba sie pojawil). Nie wiem tylko, czy spelniasz warunki progowe.

Pozdrawiam, Beniowa

Data: 2009-03-10 18:36:08
Autor: Qlfon
Eurobank zaproponował...
Beniowa pisze:
[...]

Niestety raczej nie:( Wsepnie chcialem kontynuowacw Nordea bo tam mam poprzedni ale zdolnosc licza o jakies 70 kpln nizej niz EB:)
Pozdrawiam, Beniowa
Najlepszego!

--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-03-12 00:13:46
Autor: Beniowa
Eurobank zaproponował...

Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał w wiadomości news:49b6a509news.home.net.pl...
O ile nic sie nie zmienilo to w DnB Nord [ciach]...
Niestety raczej nie:( Wsepnie chcialem kontynuowacw Nordea bo tam mam poprzedni ale zdolnosc licza o jakies 70 kpln nizej niz EB:)

Czegos nie chwytam...
DnB Nord (www.dnbnord.pl) i Nordea Bank Polska (www.nordea.pl) to dwa zupelnie rozne banki!

Zdrufffka, Ben Iowa

Data: 2009-03-12 15:12:16
Autor: Qlfon
Eurobank zaproponował...
Beniowa pisze:
[...]

Wiem, ale oba raczej wysoko stawiaja poprzeczke:(

--
Qlfon, Kraków

Eurobank zaproponował...