Eurobank - zawsze tak?

Data: 2009-06-18 22:40:44
Autor: Ianus
Eurobank - zawsze tak?
Wczoraj w eurobanku pobrali mi 4 zł za prowadzenie konta za maj. Tyle, że w maju jeszcze konta nie miałem. Po reklamacji telefonicznej dzisiaj kasa wróciła na konto. Miłe, ale oni tak zawsze ładnie i szybko czy tylko przypadek?

JS

Data: 2009-06-18 22:42:29
Autor: Mithos
Eurobank - zawsze tak?
Ianus pisze:
[...]

Upomniałeś się to zwrócili. A ilu jest takich co się nie upomniało... ?

--
Mithos

Data: 2009-06-18 23:20:39
Autor: Valdi.Pavlack
Eurobank - zawsze tak?
"Mithos" news:h1e8s5$pda$1news.onet.pl

Upomniałeś się to zwrócili. A ilu jest takich co się nie upomniało... ?

Strzelam na dobranoc. Dużo? ;)

Data: 2009-06-19 08:23:57
Autor: Robert Kois
Eurobank - zawsze tak?
Dnia Thu, 18 Jun 2009 23:20:39 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

Upomniałeś się to zwrócili. A ilu jest takich co się nie upomniało... ?
Strzelam na dobranoc. Dużo? ;)

Strzelam, że oddają bez upomnienia się (ktoś tu chyba nawet pisał, że
oddali z automatu bez reklamacji).

--
Kojer

Data: 2009-06-19 11:02:15
Autor: BI
Eurobank - zawsze tak?
On 18 Cze, 22:42, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
Ianus pisze:

> [...]
> tylko przypadek?

Upomniałeś się to zwrócili. A ilu jest takich co się nie upomniało... ?

Ja się nie upomniałem i zwrócili sami. Kilka miesięcy temu przez dwa
kolejne miesiące pobierano po 4zł i w tym samym dniu je zwracano, co
spostrzegłem dopiero przeglądając historię rachunku. Mam konto 1,5
roku i więcej takich incydentów nie stwierdziłem. Potrącenia robi
automat i wygląda na to, że czasami coś zawodzi w tym procesie.

Eurobank - zawsze tak?