Eurobank - zmiana strony logowania

Data: 2014-06-14 05:08:05
Autor: luc
Eurobank - zmiana strony logowania
Wchodzę na stronę, a tam:
============Szanowny Kliencie,
informujemy, że 14.06.2014 r. wejdą w życie następujące zmiany w serwisie bankowości internetowej eurobank online:
1.     Zmiana strony logowania
Przygotowaliśmy nową, bardziej przejrzystą stronę logowania do serwisu eurobank online, zawierającą  informacje niezbędne przy logowaniu..
 Logowanie do serwisu eurobank online będzie odbywało się teraz w 2 krokach:
1.     w pierwszej kolejności będziesz proszony o podanie identyfikatora do logowania;
2.     następnie powinieneś podać swoje hasło albo hasło wraz ze wskazaniem tokena (w zależności od Twoich indywidualnych ustawień)
Wygląd nowej strony logowania prezentuje załącznik niniejszego komunikatu.
2.     Możliwość ustawienia własnego identyfikatora do logowania
Wprowadzimy możliwość ustawienia własnego, łatwego do zapamiętania identyfikatora do logowania, który w dowolnym momencie będziesz mógł zmienić lub usunąć (zastępując identyfikatorem nadanym przez eurobank). Obu identyfikatorów - własnego i nadanego przez eurobank - będziesz mógł używać zamiennie.
Własny, unikalny identyfikator będziesz mógł ustawić za pomocą opcji:
eurobank online/zmiana parametrów logowania/dodatkowy identyfikator (alias) do logowania
3.     Szybka pomoc przy problemach z logowaniem
Większość problemów związanych z dostępem do Bankowości Internetowej będziesz mógł   rozwiązać samodzielnie i w krótkim czasie. W tym celu wystarczy, że prawidłowo uzupełnisz dane w formularzu na stronie internetowej. Już w kilka minut po wysłaniu formularza powinieneś otrzymać SMS z przypomnieniem identyfikatora lub nowym tymczasowym hasłem lub informacją o odblokowaniu dostępu do serwisu eurobank online.
Dostęp do formularza online będzie możliwy ze strony logowania (w przypadku wystąpienia problemów) lub w serwisie informacyjnym eurobanku.
4.     Możliwość logowania bez podawania wskazania tokena
Przypominamy, że już teraz możesz zadecydować, czy podczas logowania do serwisu eurobank online (również w wersji mobilnej) będzie wymagane podanie wskazania tokena. Jeśli wolisz logować się do serwisu eurobank online jedynie przy użyciu identyfikatora i hasła, możesz samodzielnie zmienić ustawienia logowania w serwisie eurobank online.
Możliwość zmiany jest dostępna w opcji: eurobank online/zmiana hasła/preferencje logowania,
a od 14.06.2014 r. będzie dostępna w opcji:
eurobank online/zmiana parametrów logowania/preferencje logowania.

W związku z wprowadzeniem powyższych zmian zaktualizowaliśmy:
Regulamin świadczenia Usług Bankowości Elektronicznej,
Instrukcję obsługi Bankowości Elektronicznej.
 Nowe wersje dokumentów zaczną obowiązywać od dnia 14.06.2014 r. Zachęcamy do zapoznania się ze zmianami w serwisie eurobank online.
 Z poważaniem,
Euro Bank S.A.
============

pzdrwm
luc

Data: 2014-06-15 00:27:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank - zmiana strony logowania

"luc" 1c9e8f0a-c7f1-4e51-9b99-2286d5163b94@googlegroups.com

: Przygotowaliśmy nową, bardziej przejrzystą stronę logowania

Chyba odpowiem przyjaźnie -- zamknięciem konta. :)

[...]

Dalej nie czytam, bo już mam dość czystej złośliwości bankowej.
Do pełni przyjaźni potrzeba jeszcze odstępu w czasie -- ,,pomiędzy
krokami należy odczekać 3 minuty i 15 sekund''. ;)

Do tej pory wpisywałem cyfry z tokena i wciskałem CtrlEnter. (czy jakoś podobnie)
Teraz mam wstawić login (oczywiście nie pamiętam loginu), hasło (też go nie
pamiętam) i kod z tokena... Dobrze, że nie ma potrzeby potwierdzania przez
trzecią osobę specjalnie uprawnioną -- przykładowo aptekarkę... ;)

-=-

UWAGA!!!

Matka kiedyś zamknęła, ale po paru latach EB upomniał się
o zapłatę za ,,prowadzenie'' konta. Byłem ,,pieniaczem'',
więc odnalazłem pokwitowanie z banku -- co uchroniło mnie
przed stratą kilkunastu dyszek plnów...

UWAGA!!!

Data: 2014-06-15 15:11:45
Autor: krzysztofsf
Eurobank - zmiana strony logowania

Ja nie widze problemu, bo nigdy nie zapamietuje danych do logowania w przegladarkach.

Data: 2014-06-16 00:50:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank - zmiana strony logowania

"krzysztofsf" 2badc671-5dfa-4769-bcfb-79fdae463411@googlegroups.com

: Ja nie widze problemu, bo nigdy nie zapamietuje danych do logowania w przegladarkach.

Czy jest jakiś powód dla utrzymania takiego konta?
Kiedyś EB dawał duże %% -- teraz też cos daje?
Mnie to konto zaczyna ciążyć.

Eurobank - zmiana strony logowania