Eurobankowy Token na smartphonie z Windows Mobile

Data: 2010-01-05 23:05:59
Autor: gmarek
Eurobankowy Token na smartphonie z Windows Mobile
Witam

Przymierzam sie do zmiany telefonu i upatrzyłem sobie HTC z windowsem
tylko czy token eurobankowy bedzie działac bez problemu?

moze ktos ma i na dodatek mu działa;)

gm

Data: 2010-01-06 02:09:24
Autor: Brzezi
wto, 05 sty 2010 o 23:05 GMT, gmarek napisał(a):

Przymierzam sie do zmiany telefonu i upatrzyłem sobie HTC z windowsem
tylko czy token eurobankowy bedzie działac bez problemu?

moze ktos ma i na dodatek mu działa;)

Musisz miec w Windowsie zainstalowane Jave, Token to midlet ktory dziala
wlasciwie w kazdym telefonie potrafiacym uruchomic midlet

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-01-06 14:32:37
Autor: onet
[...]

jave ma ale póki co to w ogóle nie dostaje sms z linkiem do pobrania tokena
/gprs chodzi, MMS/SMS smigają necik też/
na infolini mówia ze powinienem odlokowac jakies WAP Push - ale jak?

gm

Data: 2010-01-06 15:48:34
Autor: orcio
onet pisze:
[...]

Jak zmiany w rejestrze Windows nie odblokują odbierania wiadomości wap push to musisz odebrać ja na innym telefonie. Najlepiej aktywuj sobie bankowość telefoniczna nie trzeba wtedy chodzić w te śniegi do placówki tylko wszystko via tel mail. Potem ściągasz midlet z linku w wiadomości i instalujesz na HTC.

orcio

Data: 2010-01-06 21:28:41
Autor: Marcin Mokrzycki

http://www.4winmobile.com/forums/windows-mobile-faq/7106-how-can-i-enable-wap-push-wm2003.html

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2010-01-07 09:11:03
Autor: onet
Eurobankowy Token na smartphonie z Windows Mobile

dzięki
działa
odebrałem sms na starej komórce
wklepałem adresik w IE nowej pobrało zainstalowała .... i śmiga

gm

Data: 2010-01-06 10:12:52
Autor: zly
Dnia Tue, 5 Jan 2010 23:05:59 +0100, gmarek napisał(a):

moze ktos ma i na dodatek mu działa;)

Na Omni działa bez problemu

--
marcin

Data: 2010-01-06 04:00:23
Autor: Jarek Andrzejewski
On 6 Sty, 10:12, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
Dnia Tue, 5 Jan 2010 23:05:59 +0100, gmarek napisał(a):

> moze ktos ma i na dodatek mu działa;)

Na Omni działa bez problemu

Na Omni sprzed (ponad) roku był problem (pisałem o tym w tej grupie),
ale po upgrade firmware'u zadziałał.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-01-06 12:25:17
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik zly napisał:
Dnia Tue, 5 Jan 2010 23:05:59 +0100, gmarek napisał(a):

moze ktos ma i na dodatek mu działa;)

Na Omni działa bez problemu

FSC PocketLOOX T830 (staroć :-)) też.

Przemek

Data: 2010-01-06 16:47:37
Autor: Rafał
Eurobankowy Token na smartphonie z Windows Mobile
W dniu 10-01-05 23:05, gmarek pisze:
Witam

Przymierzam sie do zmiany telefonu i upatrzyÂłem sobie HTC z windowsem
tylko czy token eurobankowy bedzie dziaÂłac bez problemu?

moze ktos ma i na dodatek mu dziaÂła;)

Mam HTC Iolite. Nie działał na standardowym systemie. Nie wiem jak na 6.5, bo tam mam inna jvm, a konta w EB juz nie mam..

--
Raf

Data: 2010-01-06 21:51:06
Autor: Jacek Osiecki
[...]

Mi na SPV M650 działa bez zarzutu.
SMS przyszedł natychmiast (sprawdzone dwa razy, jak jednego tokena popsułem ;)
a jedyny mankament to mniej wygodna obsługa:
 - najpierw pojawia się puste pole, trzeba sobie zgadnąć że należy włączyć
   klawiaturę i wpisać PIN
 - kliknięcie w opcję (logowanie/operacja/itd) nie wystarczy, trzeba jeszcze
   kliknąć w "wybierz" na dole ekranu

Poza tym problemów brak, wszystko działa.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Eurobankowy Token na smartphonie z Windows Mobile