Eurobankowy Token na smartphonie z Windows Mobile

Data: 2010-01-06 16:47:37
Autor: RafaƂ
Eurobankowy Token na smartphonie z Windows Mobile
W dniu 10-01-05 23:05, gmarek pisze:
Witam

Przymierzam sie do zmiany telefonu i upatrzyÂłem sobie HTC z windowsem
tylko czy token eurobankowy bedzie dziaÂłac bez problemu?

moze ktos ma i na dodatek mu dziaÂła;)

Mam HTC Iolite. Nie dziaƂaƂ na standardowym systemie. Nie wiem jak na 6.5, bo tam mam inna jvm, a konta w EB juz nie mam..

--
Raf

Eurobankowy Token na smartphonie z Windows Mobile