Eurobasket

Data: 2009-04-22 10:52:06
Autor: s
Eurobasket

Macie juz bilety? Idzie ktos na mecze? W jakich miastach?

Ja planowalem wypad do Bydzi, ale jeszcze nic konkretnie w tym kierunku nie zadzialalem.

Sa juz bilety w sprzedazy?

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-04-22 02:23:37
Autor: L'e-szczur
Eurobasket
On 22 Kwi, 10:52, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Macie juz bilety? Idzie ktos na mecze? W jakich miastach?

Ja planowalem wypad do Bydzi, ale jeszcze nic konkretnie w tym kierunku
nie zadzialalem.

Sa juz bilety w sprzedazy?

Chyba juz od kilku dni. W kazdym razie slyszalem cos o puli
przeznaczonej do sprzedazy.
Jesli bede w kraju to ide tylko na mecze w ktorych bedzie gral
Rubio :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-22 02:24:29
Autor: sooobi
Eurobasket
On 22 Kwi, 11:23, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

przeznaczonej do sprzedazy.
Jesli bede w kraju to ide tylko na mecze w ktorych bedzie gral

Sa www.pzkosz.pl

pzdr

Data: 2009-04-22 02:26:34
Autor: sooobi
Eurobasket
Chyba juz od kilku dni. W kazdym razie slyszalem cos o puli
przeznaczonej do sprzedazy.
Jesli bede w kraju to ide tylko na mecze w ktorych bedzie gral
Rubio :-)

Rubio gra w Warszawie:)
Polska we Wroclawiu niestety.

pzdr