Eurobasket

Data: 2009-04-22 01:20:20
Autor: sooobi
Eurobasket
Macie juz bilety? Idzie ktos na mecze? W jakich miastach?

Data: 2009-04-22 08:04:28
Autor: czara
Eurobasket
On 22 Kwi, 10:20, soo...@gmail.com wrote:
Macie juz bilety? Idzie ktos na mecze? W jakich miastach?

Mam.
Na mecz Polaków z Bułgarią we Wrocławiu. Zastanawiam się także nad
meczami w Poznaniu.

Pozdrawiam,
Czarek Zaleski
http://www.grono.zgora.pl

Data: 2009-04-22 19:31:35
Autor: Łukasz
Eurobasket

Macie juz bilety? Idzie ktos na mecze? W jakich miastach?

Mam.
Na mecz Polaków z Bułgarią we Wrocławiu. Zastanawiam się także nad
meczami w Poznaniu.

A jak mam takie pytanie. Przy checi kupna biletu na poszczegolny mecz jest napisane ze bilet jest jednodniowy czyli w domysle na 2 mecze danego dnia, jednak gdy klikam na "mecz polski" w danym dniu to biletow brak. Rozumiem zatem ze sa to bilety tylko na jeden mecz w danym dniu?

Pzdr.

Data: 2009-04-22 22:09:53
Autor: Kurian
Eurobasket
Łukasz pisze:
[...]

na mecze naszych sa bilety "na mecz" na reszte grup "na dzien" a finau znow " na mecz"
ale dzis to juz tylko zostaje polowanie na wolne /zwalniajce sie miejsca chyba

pozdrawiam
Kurian

Data: 2009-04-22 10:52:06
Autor: s
Eurobasket

Macie juz bilety? Idzie ktos na mecze? W jakich miastach?

Ja planowalem wypad do Bydzi, ale jeszcze nic konkretnie w tym kierunku nie zadzialalem.

Sa juz bilety w sprzedazy?

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-04-22 02:23:37
Autor: L'e-szczur
Eurobasket
On 22 Kwi, 10:52, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Macie juz bilety? Idzie ktos na mecze? W jakich miastach?

Ja planowalem wypad do Bydzi, ale jeszcze nic konkretnie w tym kierunku
nie zadzialalem.

Sa juz bilety w sprzedazy?

Chyba juz od kilku dni. W kazdym razie slyszalem cos o puli
przeznaczonej do sprzedazy.
Jesli bede w kraju to ide tylko na mecze w ktorych bedzie gral
Rubio :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-22 02:24:29
Autor: sooobi
Eurobasket
On 22 Kwi, 11:23, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

przeznaczonej do sprzedazy.
Jesli bede w kraju to ide tylko na mecze w ktorych bedzie gral

Sa www.pzkosz.pl

pzdr

Data: 2009-04-22 02:26:34
Autor: sooobi
Eurobasket
Chyba juz od kilku dni. W kazdym razie slyszalem cos o puli
przeznaczonej do sprzedazy.
Jesli bede w kraju to ide tylko na mecze w ktorych bedzie gral
Rubio :-)

Rubio gra w Warszawie:)
Polska we Wroclawiu niestety.

pzdr

Data: 2009-04-22 12:45:26
Autor: Rasheed
Eurobasket
<sooobi@gmail.com> wrote in message news:7fe799cc-97d1-4d18-9947-50064bd3e013y7g2000yqa.googlegroups.com...
Macie juz bilety? Idzie ktos na mecze? W jakich miastach?

No ja wlasnie kupilem bilety. Ide z Kriszotem 7 wrzesnia w Wawie. UK - Slovenia , Serbia - Spain. Na Polske we Wrocku juz chyba biletow nie ma.

Rasheed

Data: 2009-04-22 03:49:30
Autor: sooobi
Eurobasket
On 22 Kwi, 12:45, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
<soo...@gmail.com> wrote in message

> Macie juz bilety? Idzie ktos na mecze? W jakich miastach?

No ja wlasnie kupilem bilety. Ide z Kriszotem 7 wrzesnia w Wawie. UK -
Slovenia , Serbia - Spain. Na Polske we Wrocku juz chyba biletow nie ma.

Ja bede probowal dostac akredytacje dziennikarska, telewizyjna, wiec
moze sie spotkamy:)

pzdr

Data: 2009-04-23 17:20:37
Autor: wiLQ
Eurobasket
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> No ja wlasnie kupilem bilety. Ide z Kriszotem 7 wrzesnia w Wawie. UK -
> Slovenia , Serbia - Spain. Na Polske we Wrocku juz chyba biletow nie ma.

Ja bede probowal dostac akredytacje dziennikarska, telewizyjna

Z jakiej TV? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-24 00:22:07
Autor: sooobi
Eurobasket
On 23 Kwi, 17:20, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
soo...@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ja bede probowal dostac akredytacje dziennikarska, telewizyjna

Z jakiej TV? ;-)

Z TVP ale szanse niewielkie bo impreze obsluguje technicznie jakas
niemiecka firma.
Bardziej licze na akredytacje dziennikarska.

pzdr

Data: 2009-04-24 10:06:52
Autor: Szczepan Radzki
Eurobasket
sooobi@gmail.com pisze:
[...]

Z PRSK?:]

Szczepan Radzki

Data: 2009-04-24 01:10:48
Autor: sooobi
Eurobasket
On 24 Kwi, 10:06, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
soo...@gmail.com pisze:

> Z TVP ale szanse niewielkie bo impreze obsluguje technicznie jakas
> niemiecka firma.
> Bardziej licze na akredytacje dziennikarska.

Z PRSK?:]

Kombinuje cos z e-basketem, jesli to nie wyjdzie to stane na glowie
zeby z TVP dostac jakas przepustke ale moze byc ciezko.

pzdr

Eurobasket