"Euroentuzjasta".

Data: 2016-08-13 07:19:30
Autor: stevep
"Euroentuzjasta".
# Jean-Claude Juncker czy Martin Schulz zachowują się tak, jakby  rzeczywistość się nie liczyła, a fakty nie istniały. Krew się leje, ludzie  giną, społeczeństwa się burzą, a oni wciąż to samo. To ludzie  przesiąknięci poprawnością polityczną, podobnie jak cała Unia Europejska -  mówi w rozmowie z tygodnikiem "Do Rzeczy" europoseł PiS Ryszard Legutko.  Dodaje, że wśród liberalnych deputowanych "są tacy, którzy mają poglądy  zdroworozsądkowe w sprawie islamu i przyjmowania uchodźców", ale "nie  wypowiadają ich publicznie". - W większym gronie milczą, a na forum  publicznym wyrażają aprobatę dla tego, co proponują europejskie elity -  dodaje. #
Ze strony:
http://skroc.pl/a2046

Rzekł niepoprawny politycznie, ale za to niemogący się obejść bez  pisowskiego słowa klucza.

--
stevep

Data: 2016-08-13 02:07:18
Autor: mcmlxxi.xi.xi
"Euroentuzjasta".
W dniu sobota, 13 sierpnia 2016 07:19:40 UTC+2 użytkownik stevep napisał:
[...]

PO co skracać coś co POdaje dotąd Liberałolubne WP na stronie głównej? ;P
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Ryszard-Legutko-dla-Do-Rzeczy-krew-sie-leje-a-oni-wciaz-to-samo,wid,18462004,wiadomosc.html?ticaid=1178a2

Rzekł niepoprawny politycznie, ale za to niemogący się obejść bez  pisowskiego słowa klucza.

Napisałeś POwyższe myśląc żeś nadal POlitPOprawny, a tu UPS -wiatr się zmienił i chorągiewki POrtali wieją -o zgrozo- na PIS? Czas przełączyć POlitPOprawność na PISolubstwo ;P

Data: 2016-08-14 08:20:43
Autor: stevep
"Euroentuzjasta".
W dniu .08.2016 o 11:07 <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> pisze:

[...]

Chyba na pisodebilizm?

--
stevep

Data: 2016-08-13 07:39:35
Autor: Marek Czaplicki
"Euroentuzjasta".
stevep pisze na pl.soc.polityka w sobota, 13 sierpnia 2016 07:19:

[...]

Panie Legutko. Proszę nie przenosić stylu życia PiS na Europę: "w większym gronie milczą, a na forum publicznym wyrażają aprobatę...". To wypisz wymaluj stosunki panujące w partii rządzącej w Polsce. :-)

Data: 2016-08-13 02:10:56
Autor: mcmlxxi.xi.xi
"Euroentuzjasta".
W dniu sobota, 13 sierpnia 2016 07:39:46 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

> Panie Legutko. Proszę nie przenosić stylu życia PiS na Europę: "w większym gronie milczą, a na forum publicznym wyrażają aprobatę...". To wypisz wymaluj stosunki panujące w partii rządzącej w Polsce. :-)

Panie Czaplicki - Pan widać przeoczył że wiatr się zmienił w POrtalach, trzepotały ostatnio to tu to tam a teraz biorą coraz częściej nowy kierunek: PISmaniacki. Czas na zmianę Pana -ziemniaki tej jesieni będą w modzie ;P

Data: 2016-08-13 11:22:14
Autor: Marek Czaplicki

napisał:
> [...]

trzepotały ostatnio to tu to tam a teraz biorą coraz częściej nowy
kierunek: PISmaniacki. Czas na zmianę Pana -ziemniaki tej jesieni będą w

No proszę pan 1971 karze dostosować mowę politykom, jednej władzy do tzw czwartej władzy - mediów. Niezadługo będzie tylko jedna i jak w Oceanii, czuwać nad tym będzie fotografia Wielkiego Brata. No ale nie ma dziwu. Jak ktoś chce być chorągiewką, w zależności od wiejącego wiatru, to nie chce być samotnym na wietrze. :-)

Data: 2016-08-13 03:06:37
Autor: mcmlxxi.xi.xi
"Euroentuzjasta".
W dniu sobota, 13 sierpnia 2016 11:22:23 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

No proszę pan 1971 karze dostosować mowę politykom, jednej władzy do tzw czwartej władzy - mediów. Niezadługo będzie tylko jedna i jak w Oceanii, czuwać nad tym będzie fotografia Wielkiego Brata. No ale nie ma dziwu. Jak ktoś chce być chorągiewką, w zależności od wiejącego wiatru, to nie chce być samotnym na wietrze. :-)

Panie Czaplicki -pana prognoza mocno spóźniona -POrtale +reszta mediów tak jak i POlitycy są już z dawna w rękach Pana BB, o czym radośnie same POrtale -choćby WP jako pierwotnie W(ojsko)P(olski) POrtal w rękach dawnych wsi-owych- informują (wg starej zasady "dziel i rządź") ot choćby tu:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,36474,title,Szpiedzy-donosiciele-i-komunisci-w-otoczeniu-Orbana-Lustracja-po-wegiersku,wid,18462662,wiadomosc.html
oraz walczą o obronie interesów własnej nomenklatury usadowionej w kluczowych dla przetrwania Układu miejscach  -link również z głównej strony WP:
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/zarobki-sedziow-tk,186,0,2138554.html
A co robi obecnie Układ? To co zwykle: próbuje ugrać jak najwięcej dla siebie dostosowując się do zmiennych warunków -stąd owe POwiewanie niczym chorągiewki +próby urabiania chwiejnych zdezorientowanych naiwnych odbiorców POd siebie ;)

Data: 2016-08-13 12:22:09
Autor: Marek Czaplicki
"Euroentuzjasta".
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w sobota, 13 sierpnia 2016 12:06:

[...]

Układ? Jest tam gdzie prawie zawsze. W ramieniu Galaktyki. Ja tam nie wierzę w żadne "układy", "spiski", "NWO", "zielone ludziki", "Atlantydę" itd... Ponieważ uważam, że najczęściej gadają o tym ludzie, którzy pragną władzy, a że najprostszą drogą do jej zdobycia jest jak za samozwańczych cesarzy, królów uzurpatorów wykreowanie "wroga", to "układ" pod różnymi nazwami będzie istniał zawsze. :-)

Data: 2016-08-13 03:38:32
Autor: mcmlxxi.xi.xi
"Euroentuzjasta".
W dniu sobota, 13 sierpnia 2016 12:22:18 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

Układ? Jest tam gdzie prawie zawsze. W ramieniu Galaktyki. Ja tam nie wierzę w żadne "układy", "spiski", "NWO", "zielone ludziki", "Atlantydę" itd... Ponieważ uważam, że najczęściej gadają o tym ludzie, którzy pragną władzy, a że najprostszą drogą do jej zdobycia jest jak za samozwańczych cesarzy, królów uzurpatorów wykreowanie "wroga", to "układ" pod różnymi nazwami będzie istniał zawsze. :-)

Wiara lub niewiara to kwestia POtrzeby wewnętrznej, ale to nie ona kreuje istnienie lub nieistnienie danych bytów w realu. Ona czasem kreuje wyobrażenia, o tyle POżyteczne o ile aproksymujące do Rzeczywistości a szkodliwe o ile odrealniające. Układ tak słoneczny jak i POlityczny istnieje z mocy natury rzeczy, niewiara weń bardziej odrealnia niż normalizuje. Za to warto obserwować owe układy -tak astronomicznie jak i społecznie, by wiedzieć gdzie nam przyszło istnieć ;)

Data: 2016-08-13 12:56:10
Autor: Marek Czaplicki

napisał:
> [...]

Wiara lub niewiara to kwestia POtrzeby wewnętrznej, ale to nie ona kreuje
istnienie lub nieistnienie danych bytów w realu.

To może posłużę się słowami jakiegoś myśliciela: "jak ludzie przestają wierzyć w Boga, to nieprawda że w nic już nie wierzą. wierzą we wszystko". Zauważ w jak wiele rzeczy musi "wierzyć" polityk z PiS. W zamach, w nieomylność prezesa, w Tuska przestępcę itd... Mam nawet dowód na to że i prezes przestał wierzyć w Boga. jak swego czasu Rzepa wydrukowała zdjęcie samolotu z trotylem w tytule, to prezes od razu chciał wieszać. To jasny sygnał, że "wierzy" w byle głupoty, bez dowodu i bez chwili zastanowienia. Bo uważa, że jak będzie wierzył we wszystko inne, to odnajdzie wiarę w Boga.

Data: 2016-08-13 04:23:47
Autor: mcmlxxi.xi.xi
"Euroentuzjasta".
W dniu sobota, 13 sierpnia 2016 12:56:19 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

> istnienie lub nieistnienie danych bytów w realu. To może posłużę się słowami jakiegoś myśliciela: "jak ludzie przestają wierzyć w Boga, to nieprawda że w nic już nie wierzą. wierzą we wszystko". Zauważ w jak wiele rzeczy musi "wierzyć" polityk z PiS. W zamach, w nieomylność prezesa, w Tuska przestępcę itd... Mam nawet dowód na to że i prezes przestał wierzyć w Boga. jak swego czasu Rzepa wydrukowała zdjęcie samolotu z trotylem w tytule, to prezes od razu chciał wieszać. To jasny sygnał, że "wierzy" w byle głupoty, bez dowodu i bez chwili zastanowienia. Bo uważa, że jak będzie wierzył we wszystko inne, to odnajdzie wiarę w Boga.

Ssiesz z palucha. Dowód w POstaci doniesienia medialnego? Żartujesz chyba. ;P
Sprawdzianem POprawności oglądu Rzeczywistości jest efekt. Jak na razie PIS się trzyma a reszta daje d...równo, POmimo medialnego zaklinania rzeczywistości na wszelkie możliwe sPOsoby. Choć w końcu kupa złego na jednego może dać kolejny raz okresowy efekt przeważenia szali to i tak oliwa zawsze pływa po wodzie a nie odwrotnie. Praw natury nie da się oszukać. Kłamstwa mają zawsze krótkie nóżki ;)

Data: 2016-08-13 13:36:16
Autor: Marek Czaplicki
"Euroentuzjasta".
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w sobota, 13 sierpnia 2016 13:23:

[...]

Nie rozumiesz. Nie chodzi o to co Rzepa wydrukowała, bo mogli wydrukować wszystko. Ale chodzi o reakcję prezesa. Pamiętasz jaka była?

Data: 2016-08-13 20:16:47
Autor: silvio balconetti
"Euroentuzjasta".
Am 13.08.2016 um 07:19 schrieb stevep:
[...]

Gdzie ten gosc zyje? Pewnie tam gdzie jego wegierski kolega, ktory opisywal jak to ledwo co z zyciem wyszedl jezdzac rowerem po brukselskiej dzielnicy muzulmanskiej.
Chodze co tydzien na rozne masowe imprezy, pije piwo, korzystam z pogody i ani krwi nie widze ani wzburzonych ludzi (np. wysokoscia rachunkow) ani maszerujacych islamistow, neofaszystow czy lewakow.
Facet dostaje kupe pieniedzy z naszych podatkow i to mu widac bardzo zaszkodzilo?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

"Euroentuzjasta".