Euroklip na 20-lecie rozpupcenia komuny....

Data: 2009-05-20 23:15:17
Autor: boukun
Euroklip na 20-lecie rozpupcenia komuny....

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:653d.00001069.4a14671cnewsgate.onet.pl...
Nie oglądałem tej reklamówy ... , i szczerze powiedziawszy lata mi to..
Rozumiem , że nasi oburzyli się za brak informacji o Solidarności. I słusznie ,
bo w końcu od tego się zaczęło.  Również domagali się , aby zaznaczyć rolę jaką
miał w obaleniu komuny JP2. I tutaj mam pytanie: a cóż on takiego w tym temacie
zrobił ?!

MH

Oni się oburzyli, bo na klipie były demonstracje z 1991 roku, he, he, he, czyli wciąż szukamy wolności...
JP II pomógł nas zniewolić.

boukun

Euroklip na 20-lecie rozpupcenia komuny....