Eurokolchoz c.d.

Data: 2011-09-28 09:41:18
Autor: AZ
Eurokolchoz c.d.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,10367268,PE_chce_ograniczen_predkosci_i_blokad_antyalkoholowych.html

Krotko: http://tinyurl.com/5vlszp7

W skrocie: 30 km/h w zabudowanym i blokady antyalkoholowe, drugie moze i
sensowne ale pierwsze to juz schizofrenia oslow...

--
Artur

Data: 2011-09-28 11:54:33
Autor: MM
Eurokolchoz c.d.
Dnia 28-09-2011 o 11:41:18 AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisał(a):

[...]

Nie przesadzaj, nie s±dzę że przez wszystkie miasta, każd± ulicę trzeba  będzie jechać 30, będ± takie miejsca, ale też będ± podwyższenia prędko¶ci.

Chociaż 40 by była optymalna, bo to można sobie zapi±ć już "3".

Data: 2011-09-28 11:56:46
Autor: Marcin N
Eurokolchoz c.d.
W dniu 2011-09-28 11:54, MM pisze:
[...]

W mojej Gdyni niedawno popodnosili z 50 na 70 w wielu miejscach. Uznali, że 50 jest bez sensu na odcinkach, gdzie nie ma przej¶ć dla pieszych ani żadnych skrzyżowań.

Data: 2011-09-28 14:11:32
Autor: J.F
Eurokolchoz c.d.
Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

A we wroclawiu odwrotnie - przez 20 lat bylo 70 (Legnicka) ale zdjeli.
Trzy pasy, podziemne przejscia, plot przeciw pieszym, ale wolno tyle co wszedzie.
Rzekomo dlatego ze halas przy 70 za duzy.

J.

Data: 2011-09-28 13:44:29
Autor: CeSaR
Eurokolchoz c.d.
Nie przesadzaj, nie s±dzę że przez wszystkie miasta, każd± ulicę trzeba będzie jechać 30, będ± takie miejsca, ale też będ± podwyższenia prędko¶ci.

Chociaż 40 by była optymalna, bo to można sobie zapi±ć już "3".

Mysle ze 4 dychy to jednak szwolezerstwo... Max 35 - to jestem w stanie zaakceptowac.

Data: 2011-09-28 14:12:18
Autor: J.F
Eurokolchoz c.d.
Użytkownik "CeSaR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j5v1at$nv0$1@news.onet.pl...
[...]

20 !!
Powyzej 20 zaczyna sie wyprzedzanie rowerow, a to jest niebezpieczne :-)

J.

Data: 2011-09-28 13:22:50
Autor: MZ
Eurokolchoz c.d.
W dniu 2011-09-28 11:41, AZ pisze:
[...]

Ja się tylko zastanawiam jak technicznie zrealizować taką blokadę. Tyle
opcji "obejścia" ile pomysłów. Jeśli jednorazowo, to zawsze się znajdzie
uczynny który dmuchnie i pijak pojedzie. Jeśli czujnik miałby badać na
bieĹĽÄ…co powietrze w kabinie, to koniec z wsiadaniem do auta po pijaku
nawet na miejsce pasaĹĽera, bo kierowca nie ruszy. JakaĹ› paranoja.

--
MZ

Data: 2011-09-28 11:59:59
Autor: Massai
Eurokolchoz c.d.
MZ wrote:

> [...]
> Ja się tylko zastanawiam jak technicznie zrealizować taką
blokadę. Tyle opcji "obejścia" ile pomysłów. Jeśli jednorazowo,
to zawsze siÄ™ znajdzie uczynny ktĂłry dmuchnie i pijak pojedzie.
Jeśli czujnik miałby badać na bieżąco powietrze w kabinie, to
koniec z wsiadaniem do auta po pijaku nawet na miejsce pasaĹĽera, bo
kierowca nie ruszy. JakaĹ› paranoja.

Technicznie to jest po prostu niewykonalne - tak żeby dało się
używać.
Precyzyjny czujnik musi być co jakiś czas kalibrowany. I to nie co
rok czy dwa, a raczej co 3 miesiące - jeśli ma być precyzyjny.

W dodatku precyzyjny będzie drogi jak piorun.

Nieprecyzyjny będzie musiał mieć odcięcie ustawione wysoooko,
odsieje tylko całkiem pijanych, bo inaczej po wypalonym papierosie nie
ruszysz autem...

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-09-28 08:24:07
Autor: WS
Eurokolchoz c.d.
On 28 Wrz, 13:59, "Massai" <tsen...@wp.pl> wrote:

Nieprecyzyjny będzie musiał mieć odcięcie ustawione wysoooko,
odsieje tylko całkiem pijanych, bo inaczej po wypalonym papierosie nie
ruszysz autem...

....a gdzie bys chcial tego papierosa wypalic? Przeciez z najblizszego
miejsca, gdzie bedzie to dozwolone do samochodu w godzine nie
dojdziesz ;)

WS

Data: 2011-09-28 20:39:01
Autor: Shrek
Eurokolchoz c.d.
On 2011-09-28 17:24, WS wrote:
[...]

Po myciu zębów też ciekawe wychodz±. No przecież chyba nie zabroni±:P

Shrek.

Data: 2011-09-29 00:04:34
Autor: megrims
Eurokolchoz c.d.
W dniu 2011-09-28 13:59, Massai pisze:
(ciach)
Technicznie to jest po prostu niewykonalne

Wykonalne ;) Zaczną stosować markery. Jak do C4
albo Semtexu :D I będą takie bramki, co będą
wykrywały marker. ;) ;) ;)

Gdzieś pisali, że można postawić bramkę taką,
że z jednej strony świeci laser w poprzek drogi
w fotokomĂłrkÄ™. Tam jest dokonywana analiza widmowa
światła, które przeszło przez wnętrze kabiny. I
obecność oparów alkoholu zmienia widmo. I na tej
podstawie można stwierdzić, czy wewnątrz auta
sÄ… opary alkoholu.

I jak wykryje alkohol, to 3 metry dalej jest drugi
laser, taki mocniejszy. I on będzie obcinał łeb
pijakowi... ;) ;) ;)

No dobra: Ale co z płynami do mycia szyb?

Data: 2011-09-29 01:55:42
Autor: Gotfryd Smolik news
Eurokolchoz c.d.
On Thu, 29 Sep 2011, megrims wrote:

I jak wykryje alkohol, to 3 metry dalej jest drugi
laser, taki mocniejszy. I on będzie obcinał łeb
pijakowi... ;) ;) ;)

No dobra: Ale co z płynami do mycia szyb?

  Nie zadawaj trudnych pytań, bo odpowiedĽ jest oczywista.
  Dało się zakazać używania żarówek?
  Dało się zakazać lutowania RTVAGD stopami ołowiowymi?
  No to się przyzwyczaisz do płynów bez alkoholu.
  Cena?
  A co to jest wobec 10..20x wyższej ceny żarówek? ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-29 06:41:14
Autor: megrims
Eurokolchoz c.d.
[...]

Masz racje. I dlatego też tak zwana cywilizacja
zachodu musi upa¶ć, tak jak i upadł starożytny Rzym.
IMO to kwestia 40 lat.

Data: 2011-09-29 10:48:36
Autor: J.F
Eurokolchoz c.d.
Użytkownik "megrims"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j60st9$ict$2@usenet.news.interia.pl...
[...]

Za 40 lat to moze ropy zabraknac i cywilizacja w dzisiejszym ksztalcie sie moze i skonczy.

A 20 lat wczesniej wprowadza ograniczenie szybkosci do 30, bo przy 40 za duzo paliwa sie spala :-)

J.

Data: 2011-09-29 09:43:39
Autor: Massai
Eurokolchoz c.d.
megrims wrote:

> [...]
> Technicznie to jest po prostu niewykonalne

Wykonalne ;) Zaczną stosować markery. Jak do C4
albo Semtexu :D I będą takie bramki, co będą

Wiesz, ja na codzień mam do czynienia z takimi testami co mają
wykrywać różne substancje.

I ta zasada, "co jest czułe, jest nieswoiste, co jest swoiste nie jest
czułe" działa nadal.

Nawet megadokładne markery immunologiczne też myla się jak cholera i
łatwo moga zostać oszukane, bo powinowactwo do receptorów nie jest
zerojedynkowe, wbrew temu co siÄ™ uczy to nie jest tak ĹĽe do danej
cząsteczki przyłączyć się może tylko jedna.

Inaczej mówiąc - test zliczający wyłapane cząsteczki albo wykrywa
już niewielkie ilości, ale jednocześnie jest podatny na na to że
siÄ™ pomyli i wykryje czÄ…steczkÄ™ podobnÄ… do szukanej, albo daje
wynik bardziej wiarygodny (także poprzez statystyki i uśrednienia),
ale jednocześnie musi mieć na czym pracować, tzn. sporą ilość
substancji do badania.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-09-29 07:28:01
Autor: venioo
Eurokolchoz c.d.
W dniu 2011-09-28 13:59, Massai pisze:
Technicznie to jest po prostu niewykonalne - tak żeby dało się
używać.

Igla na kierownicy - trzymajac dlon caly czas mierzy poziom alko we krwi :) Jak puscisz kiere - znaczy sie masz cos na sumieniu - samochod staje :) Ktos trzezwy musialby trzymac lape caly czas przybita do kiery jak pijak bedzie prowadzil :P

A tak bardziej serio - to w pocie alko tez podobno wychodzi - wiec moze bez igly by to sie dalo zrobic? :) Wielofunkcyjna kierownica nabrala by nowego sensu :)

:D:D:D

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-09-29 16:08:46
Autor: Jakub Witkowski
Eurokolchoz c.d.
[...]

No to stawiam na te precyzyjne, drogie i często kalibrowane.
Im drożej tym lepiej (nie dla nas oczywiście).

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-09-28 16:42:14
Autor: Big Jack
Eurokolchoz c.d.
W wiadomo¶ci
*MZ" <"mcold0[wyt]* napisał(-a):

Je¶li czujnik
miałby badać na bież±co powietrze w kabinie, to koniec z wsiadaniem
do auta po pijaku nawet na miejsce pasażera, bo kierowca nie ruszy.

Koledzy pomog± ;) Ale niechby badał kierownika na bież±co, a na przejeĽdzie stwierdził że jest nawalony jak autobus i prewencyjnie "obci±ł" mu w tym momencie silinik  :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-09-29 02:00:59
Autor: Gotfryd Smolik news
Eurokolchoz c.d.
On Wed, 28 Sep 2011, Big Jack wrote:

Ale niechby badał kierownika na bież±co, a na przejeĽdzie stwierdził że jest nawalony jak autobus i prewencyjnie "obci±ł" mu w tym momencie silinik  :D

  Nie podpowiadaj konstruktorom ("konstruktorom" :>).
  Skojarzyło mi się zaraz z wprowadzeniem swojego czasu przez PKP ekspresów
z nowymi wagonami, wyposażonymi w zamknięte zbiorniki na nieczysto¶ci.
  Rozumiem że już jarzysz jakie znaleĽli "rozwi±zanie" na zapobieżenie
przepełnieniu :> (podpowiem że zamek drzwi był "symetryczny
nierozdzielny", znaczy nie rozróżniał próby otwarcia z zewn±trz i z
wewn±trz).

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-28 17:09:37
Autor: Przemysław Czaja
Eurokolchoz c.d.

UĹĽytkownik "MZ" <

[...]

Etam :) co jakiś czas z kierownicy wyskakuje sterylizowana za nagrzewnicą igła i pobiera z aorty określoną dawkę krwi, wstępne wyniki wysyłane są poprzez łącza satelitarne VIABLOD do centralnej jednostki obliczeniowej, po czym w zależności od wyniku następuje zdalne załączenie ABS,DPS,ESP,ASR,HIFI,DVD,DTS,CPD,PGR,LPR...

Data: 2011-09-28 23:58:53
Autor: megrims
Eurokolchoz c.d.

(ciach)

  zdalne
załączenie ABS,DPS,ESP,ASR,HIFI,DVD,DTS,CPD,PGR,LPR...

i PHP

Data: 2011-09-29 07:30:39
Autor: venioo
Eurokolchoz c.d.
W dniu 2011-09-28 23:58, megrims pisze:

(ciach)

zdalne
zał±czenie ABS,DPS,ESP,ASR,HIFI,DVD,DTS,CPD,PGR,LPR...

i PHP

byle tylko nie HIV

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-09-28 18:08:34
Autor: ToMasz
Eurokolchoz c.d.
W dniu 28.09.2011 13:22, MZ pisze:
[...]

zabierać dożywotnio prawo jazdy za prowadzenie po spożyciu.

ToMasz

Data: 2011-09-28 17:10:01
Autor: Waldek Godel
Eurokolchoz c.d.
Dnia Wed, 28 Sep 2011 18:08:34 +0200, ToMasz napisał(a):

zabierać dożywotnio prawo jazdy za prowadzenie po spożyciu.

A po jakim spożyciu? Spożycie na poziomie kryminalnym w Banana Republic of
Poland jest legalne w wielu krajach.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-09-29 16:13:01
Autor: Jakub Witkowski
Eurokolchoz c.d.
W dniu 2011-09-28 18:08, ToMasz pisze:
[...]

To jak działa i czy można oszukać jest mało ważne.
Ważne, żeby pojazd był wyposażany w to "coś" obowiązkowo, żeby było odpowiednio
drogie, no i żeby był odpowiedni PR dla uzasadnienia tegoż.

zabierać dożywotnio prawo jazdy za prowadzenie po spożyciu.

A to nie przejdzie, bo to by się nie opłacało w ogóle.