Eurokonto Aktywne+

Data: 2010-02-22 05:12:16
Autor: Ekspert Pekao
Eurokonto Aktywne+
Eurokonto Aktywne + należy do kont płatnych (9.99 pln) dla klientów
wymagających. To od wybranej osoby zależy w szczególności czy woli
konto bezpłatne - z mikropłatnościami np. przelewy zewnętrzne, czy też
opłatę stałą w której wliczone są usługi. W Eurokonto Aktywne+
wliczone są:
- prowadzenie rachunku
- przelewy zewnętrzne przez internet
- zlecenia stałe
- usługi Assistance (domowe, medyczne, samochodowe, za granicą)
- rachunek oszczędnościowy i walutowy

Czy w takim razie opłaty miesięczne są adekwatne do ilości usług?

Ekspert Pekao S.A

Data: 2010-02-23 00:13:58
Autor: krzysztofsf
Eurokonto Aktywne+
Ekspert Pekao pisze:
[...]

Nie sa.
Ja bym jeszcze dolozyl klientom 3,98 zl miesiecznie za obsluge karty debetowej

Data: 2010-02-23 00:48:19
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Eurokonto Aktywne+
Ekspert Pekao pisze:
> [...]

Nie sa.
Ja bym jeszcze dolozyl klientom 3,98 zl miesiecznie za obsluge karty debetowej

a ja bym jeszcze podenerwował absolwentów ekonomii "promocjami"
typu "okazja dla debili" w stylu: zwolnienie z opłaty za rachunek
pod warunkiem ukiszenia na bezprocenciu kilku tysiecy złotych.

gwarantuję że zleci sie zaraz cała masa wyborców PO :P

Data: 2010-02-23 01:05:48
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Eurokonto Aktywne+
Czy w takim razie opłaty miesięczne są adekwatne do ilości usług?

AHA i nie zapomnijcie jeszcze o naliczaniu 3% od wypłaty z obcego
bankomatu :P to bardzo sympatyczne zwłaszcza gdy wypłacasz 4.000zł
idąc w deszczu do obcego bankomatu bo żubrowy 4x w tygodniu nie działa!

Data: 2010-02-23 06:58:22
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Eurokonto Aktywne+
On 23 Lut, 01:05, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:
> [...]

bankomatu :P to bardzo sympatyczne zwłaszcza gdy wypłacasz 4.000zł
idąc w deszczu do obcego bankomatu bo żubrowy 4x w tygodniu nie działa!

A ja powiem, że troszkę w Pekao SA drgnęło z ofertami.
Wczoraj dostałem przesyłkę z centrali Banku z ofertą na kartę
kredytową z oprocentowaniem 12,99% p.a. na okres 3 lat.
Mało nie spadłem z sofy, bo do tej pory dostawałem super oferty
pożyczki ekspresowej, nazywanej przeze mnie, pożyczki na rosół z kury
za 2,65.
Jak na Pekao, wg. mnie tąpnęło i to mocno.
Oferta na KK całkiem dobra. Oczywiście są i warunki do spełnienia
przez klienta.

Jeżeli chodzi o Eurokonta, to akurat to co Pekao SA ma  najlepszego w
ofercie to Pakiet Pomocny, czy Assistance jak teraz się chyba nazywa.
Praktycznie mają najlepsze warunki dla klientów wynegocojowane w
Mondial Asssistance. Wielokrotnie z niego korzystałem i wszelkie
opłaty za konto zwróciły się z nawiązką.
Niestety, od kilku lat rachunek w Pekao SA nie jest moim głównym
rachunkiem. W dalszym ciągu nie zdecyduję się u nich na żadnen produkt
poza rachunkiem podstawowym. Oferta jest jeszcze mocno odstająca od
konkurencji w przypadku kredytu odnawialnego, kart kredytowych, ofert
depozytowych.
Dobre strony to wspomniany pakiet pomocny oraz darmowe zlecenia stałe
na zmienną kwotę.

Data: 2010-02-25 08:33:26
Autor: Darek
Eurokonto Aktywne+
[...]

No to Cię zmartwię - promocja dotyczy wyłącznie transakcji dokonanych do końca maja  - tylko od tych transakcji liczą 12,99 odsetek

Darek

Data: 2010-02-23 07:54:03
Autor: Ekspert Pekao
Eurokonto Aktywne+
> [...]

bankomatu :P to bardzo sympatyczne zwłaszcza gdy wypłacasz 4.000zł
idąc w deszczu do obcego bankomatu bo żubrowy 4x w tygodniu nie działa!

Proszę jednak o bardziej merytoryczny komentarz. Czy wszystkie
bezpłatne bankomaty to kwestia pierwszorzędna przy wyborze banku?

Data: 2010-02-24 00:13:28
Autor: krzysztofsf
Eurokonto Aktywne+
On 23 Lut, 16:54, Ekspert Pekao <ekspertpekao...@gmail.com> wrote:

> [...]

Proszę jednak o bardziej merytoryczny komentarz. Czy wszystkie
bezpłatne bankomaty to kwestia pierwszorzędna przy wyborze banku?

Przy koncie za 14 zl miesiecznie raczej wypadaloby je udostepnic.

Data: 2010-02-23 07:54:16
Autor: Ekspert Pekao
Eurokonto Aktywne+

Data: 2010-02-23 16:59:12
Autor: wiatrak
Eurokonto Aktywne+

Użytkownik "Ekspert Pekao" <ekspertpekaos.a@gmail.com> napisał w wiadomości news:e032a5f3-1a81-474a-9e69-

Proszę jednak o bardziej merytoryczny komentarz. Czy wszystkie
bezpłatne bankomaty to kwestia pierwszorzędna przy wyborze banku?

Chcesz odpowiedzi, popatrz na aktualną ofertę DBnet. Generalnie do d... jest zasada przyjęta przez wasz bank, że każecie sobie płacic za to, ze trzymam u was pieniądze.

wiatrak

Data: 2010-02-23 17:15:17
Autor: Valdi
Eurokonto Aktywne+
"wiatrak" news:hm0uae$ia8$1node2.news.atman.pl

Chcesz odpowiedzi, popatrz na aktualną ofertę DBnet. Generalnie do d...
jest zasada przyjęta przez wasz bank, że każecie sobie płacic za to, ze
trzymam u was pieniądze.

he he he dobre i prawdziwe.
żubr jest niereformowalny. Nawet odejście Bieleckiego im nie pomoże :]
Beton, beton bankowy beton, który wychodzi z założenia, że klienci są dla
niego a nie na odwrót. Na całe szczęście nie macie monopolu na tym rynku.

Data: 2010-02-23 17:12:44
Autor: Valdi
Eurokonto Aktywne+
"Ekspert Pekao"

Proszę jednak o bardziej merytoryczny komentarz. Czy wszystkie
bezpłatne bankomaty to kwestia pierwszorzędna przy wyborze banku?

Proszę o nie dublowanie postów i nie odpierniczanie komedii w postaci adresu
na e-mailu, którym posługuje się "ekspert" żubra. Chociaż czy ja nie wymagam
za wiele? :)

Data: 2010-02-24 16:42:06
Autor: kashmiri
Eurokonto Aktywne+
Ekspert Pekao (<ekspertpekaos.a@gmail.com>) ma odwage pisac:
[...]

Obawiam się, że mało kto zechce płacić takie pieniądze bez tej opcji. Raczej pomyślcie, żeby bankomaty i karta były w pakiecie, a np. assistance jako płatna opcja.

I nie ukrywajcie opłat (karta płatna dodatkowo), klient nie lubi jak się go robi w bambuko.

k.

Data: 2010-02-23 07:59:45
Autor: Ekspert Pekao
Eurokonto Aktywne+
> [...]

bankomatu :P to bardzo sympatyczne zwłaszcza gdy wypłacasz 4.000zł
idąc w deszczu do obcego bankomatu bo żubrowy 4x w tygodniu nie działa!

Zatem czy bezpłatne bankomaty to pierwszorzędne kryterium przy wyborze
nie tylko konta osobistego, ale też banku?
Nie wnikam w nieczynność bankomatu, ponieważ jest to sprawa lokalna,
która nie powinna mieć miejsca nagminnie.

Data: 2010-02-24 13:32:58
Autor: xbartx
Eurokonto Aktywne+
Dnia Tue, 23 Feb 2010 07:59:45 -0800, Ekspert Pekao napisał(a):

[...]

Przepraszam a co to za "Ekspert Pekao" z kontem na gmail piszący z neostrady?

Data: 2010-02-24 14:42:07
Autor: Zbigniew Demidowicz
Eurokonto Aktywne+
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
Przepraszam a co to za "Ekspert Pekao" z kontem na gmail piszÄ&#65533;cy z neostrady?

Pewnikiem nowe wcielenie Koliny ;)

Data: 2010-02-25 00:30:50
Autor: krzysztofsf
Eurokonto Aktywne+
On 23 Lut, 16:59, Ekspert Pekao <ekspertpekao...@gmail.com> wrote:

> [...]

Nie wnikam w nieczynność bankomatu, ponieważ jest to sprawa lokalna,
która nie powinna mieć miejsca nagminnie.

czy klient posiadajacy inne konto w tym banku moze zamienic je na
internetowe z
zachowaniem numeru i historii?

Jesli nie, to czy moze rownolegle do posiadanego drozszego konta
zalozyc
internetowe? Jesli tak, to czy logujac sie do systemu widzi oba konta
czy do
kazdego musi logowac sie osobno?

Jesli widzi oba z jednego logowania, to czy po zalozeniu internetowego
i okresie
wspolnego korzystania z obu kont, jesli wypowie umowe na drogie
konto,
pozostanma mu wspolni odbiorcy, zalozeni jeszcze na pojedynczym starym
koncie?
jak wtedy z historia? Straci historie z drogiego konta czy pozostanie
dalej
widoczna?

Data: 2010-02-25 18:13:52
Autor: Darek
Eurokonto Aktywne+
czy klient posiadajacy inne konto w tym banku moze zamienic je na
internetowe z
zachowaniem numeru i historii?

Nie

Jesli nie, to czy moze rownolegle do posiadanego drozszego konta
zalozyc

Tak

internetowe? Jesli tak, to czy logujac sie do systemu widzi oba konta
czy do
kazdego musi logowac sie osobno?

Widzi wszystkie rachunki. Jedno logowanie.

[...]

Odbiorcy tak, przelewy zdefiniowane nie.

jak wtedy z historia? Straci historie z drogiego konta czy pozostanie
dalej
widoczna?

Chyba tylko wyciągi będzie można sprawdzić. Ale

Darek

Eurokonto Aktywne+