/Euronet/ Gorzej niz Rydzyk...

Data: 2011-06-24 13:40:18
Autor: MK
/Euronet/ Gorzej niz Rydzyk...
Euronet, prowadzi od pewnego czasu swoja loterie premiujaca co 3000
wyplate. Nie znam zadnej osoby, ktora by wygrala, a po kontrukcji
regulaminu loterii widze, ze niebyt uczciwie podchodza do sprawy...
ponizej przytaczam kilka punktow w ktorych widze pewna sprzecznosc...
martwi mnie troche tylko to, ze dyrektor izby celnej w Warszawie
podpisuje sie pod tak nagannymi praktykami...

5. Czas trwania loterii promocyjnej.
Loteria rozpoczyna się w dniu 23.05.2011 roku, a kończy w dniu
15.08.2011roku.
6. Termin rozpoczęcia i zakończenia dokonywania operacji uprawniającej
do wzięcia udziału w loterii promocyjnej. Operacji uprawniającej do
wzięcia udziału w loterii można dokonywać w okresie od 23.05.2011 roku
do 30.06.2011 roku, z zastrzeżeniem iż  czas ten może ulec skróceniu w
przypadku wyczerpania puli nagród.[...]
10. Aby wziąć udział  w loterii należy w dniach 23.05.2011 r. -
30.06.2011 r. dokonać  jednorazowej wypłaty gotówki w wysokości 50 zł
 lub 100 zł   z objętego promocją   bankomatu sieci EURONET. Uczestnik
może w dniach 23.05.2011 r. - 30.06.2011 r. dokonywać  nieograniczonej
ilości transakcji uprawniających do wzięcia udziału w loterii w czasie
trwania loterii (nie dłużej jednak niż  do dnia 30.06.2011 r.) [...]
12. Nagrody zostaną   wypłacone laureatowi najpóźniej w dniu
30.06.2011 r. bezpośrednio przy
bankomacie.[...]
20. Każda zmiana niniejszego regulaminu wymaga zatwierdzenia przez
Dyrektora Izby Celnej w
Warszawie.

caly regulamin dostepny pod http://www.wyplacajiwygrywaj.pl/regulamin.pdf

MK

Data: 2011-06-24 18:45:38
Autor: witek
/Euronet/ Gorzej niz Rydzyk...
On 6/24/2011 3:40 PM, MK wrote:
Euronet, prowadzi od pewnego czasu swoja loterie premiujaca co 3000
wyplate. Nie znam zadnej osoby, ktora by wygrala, a po kontrukcji
regulaminu loterii widze, ze niebyt uczciwie podchodza do sprawy...

bo ?

Data: 2011-06-24 23:02:08
Autor: MK
/Euronet/ Gorzej niz Rydzyk...
On 25 Cze, 01:45, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
On 6/24/2011 3:40 PM, MK wrote:

> [...]
> wyplate. Nie znam zadnej osoby, ktora by wygrala, a po kontrukcji
> regulaminu loterii widze, ze niebyt uczciwie podchodza do sprawy...

bo marketingowa informacja jest taka, ze loteria przedluzona do
sierpnia, a ostatnia nagroda, zgodne z regulaminem zatwierdzonym przez
dyrektora izby celnej w wwie, zostanie wyplacona 30 czerwca. kazdy
bedzie widzial komunikat o loterii i nagrodach, ktorej juz nie beda
wyplacane :).

MK

Data: 2011-06-25 09:14:10
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
/Euronet/ Gorzej niz Rydzyk...
W dniu 25.06.2011 08:02, MK pisze:
[...]

Zważywszy na to, że udział jest darmowy i automatyczny i użytkownik nie
ma najmniejszego wpływu na udział ani nie ponosi z jego tytułu żadnych
obciążeń, to chyba problemu nie ma?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-06-25 05:21:26
Autor: MK
/Euronet/ Gorzej niz Rydzyk...
On 25 Cze, 09:14, Przemysław Adam Śmiejek <niec...@spamu.pl> wrote:

Zważywszy na to, że udział jest darmowy i automatyczny i użytkownik nie
ma najmniejszego wpływu na udział ani nie ponosi z jego tytułu żadnych
obciążeń, to chyba problemu nie ma?

Jak ktos nie dba o reputacje firmy to oczywiscie problemu nie ma. Ja
zas widze problem w tym, ze cos takiego zaakceptowal urzednik pantwowy
jakim jest dyrektor izby celnej...

MK

Data: 2011-06-25 00:15:08
Autor: Ra
/Euronet/ Gorzej niz Rydzyk...
W dniu 2011-06-24 22:40, MK pisze:
Euronet, prowadzi od pewnego czasu swoja loterie premiujaca co 3000
dzisiaj czytałem że przedłużyli akcje więc pewnie stąd te różne daty

/Euronet/ Gorzej niz Rydzyk...