Euronet likwiduje bankomaty -zegnamy gotowke

Data: 2013-05-09 09:33:32
Autor: WW
Euronet likwiduje bankomaty -zegnamy gotowke
W dniu 2013-05-09 09:18, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

  - Stawianie bankomat贸w w mniej ruchliwych lokalizacjach nie jest op艂acalne dla firm, kt贸re czerpi膮 zyski z posiadania sieci bankomat贸w. To, co w tej chwili robimy, to relokujemy bankomaty z mniejszych miejscowo艣ci do du偶ych miast -m贸wi Agencji Informacyjnej Newseria Marek Szafirski, prezes Euronet Polska.

Ordynarna manipulacja.
To tak, jakby sprzedawca samochod贸w stwierdzi艂, 偶e utrzymywanie sieci serwisu dla sprzedawanych samochod贸w mu si臋 nie op艂aca.

Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2013-05-09 00:38:10
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Euronet likwiduje bankomaty -zegnamy gotowke
W dniu czwartek, 9 maja 2013 09:33:32 UTC+2 u縴tkownik WW napisa:
W dniu 2013-05-09 09:18, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

>   - Stawianie bankomat體 w mniej ruchliwych lokalizacjach nie jest op砤calne dla firm, kt髍e czerpi zyski z posiadania sieci bankomat體.. To, co w tej chwili robimy, to relokujemy bankomaty z mniejszych miejscowo禼i do du縴ch miast -m體i Agencji Informacyjnej Newseria Marek Szafirski, prezes Euronet Polska.

Ordynarna manipulacja.

To tak, jakby sprzedawca samochod體 stwierdzi, 縠 utrzymywanie sieci serwisu dla sprzedawanych samochod體 mu si nie op砤ca.

Polska to swietny teren do eksperymentu przej禼ia na pieniadz wirtualny:
"Polacy maj do dyspozycji zaledwie 18 tysi阠y urz眃ze. To 458 bankomat體 na milion mieszka馽體, podczas gdy 秗ednia europejska to 870 bankomat體."
Stad by mo縠 tez narzucanie nowych kart z funkcja zbli縠niowa, promocja platnosci przez tel itp. B阣zie si dzialo. Byle wszystko szlo przez banki.
Kontrolling b阣zie pelny, zw砤szcza jak Rostowski dorwie si do tajemnicy bankowej.

Data: 2013-05-09 09:41:02
Autor: xantiros
Euronet likwiduje bankomaty -zegnamy gotowke
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com wrote:

W dniu czwartek, 9 maja 2013 09:33:32 UTC+2 u偶ytkownik WW napisa艂:
> [...]

To tak, jakby sprzedawca samochod贸w stwierdzi艂, 偶e utrzymywanie sieci

serwisu dla sprzedawanych samochod贸w mu si臋 nie op艂aca.

Polska to swietny teren do eksperymentu przej艣cia na pieniadz wirtualny:
"Polacy maj膮 do dyspozycji zaledwie 18 tysi臋cy urz膮dze艅. To 458 bankomat贸w
na milion mieszka艅c贸w, podczas gdy 艣rednia europejska to 870 bankomat贸w."
Stad by膰 mo偶e tez narzucanie nowych kart z funkcja zbli偶eniowa, promocja
platnosci przez tel itp. B臋dzie si臋 dzialo. Byle wszystko szlo przez
banki. Kontrolling b臋dzie pelny, zw艂aszcza jak Rostowski dorwie si臋 do
tajemnicy bankowej.

ale to ju偶 nie Rostowski, tylko zapewne inny prawicowy rz膮d.

Data: 2013-05-09 18:19:56
Autor: WW
W dniu 2013-05-09 09:38, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

[...]

Ju偶 si臋 dorwa艂. Kilkana艣cie s艂u偶b mo偶e obecnie, bez zgody sadu, za偶膮da膰 od banku ujawnienia wszystkich danych konta obywatela. Nawet nie musi by膰 prowadzone przeciw niemu jakiekolwiek 艣ledztwo.

Data: 2013-05-09 09:38:37
Autor: xantiros
WW wrote:

[...]

A co myslisz ze prowadz膮 caritas ? Firma ma zarabia膰, a nie dok艂ada膰 do interesu - bankoamt nie zarabia na siebie, to si臋 go likwiduje.

Data: 2013-05-09 18:23:37
Autor: WW
W dniu 2013-05-09 09:38, xantiros pisze:

A co myslisz ze prowadz膮 caritas ? Firma ma zarabia膰, a nie dok艂ada膰 do
interesu - bankoamt nie zarabia na siebie, to si臋 go likwiduje.

Pomijasz pewien element.
Bankomat nie jest samodzieln膮 instytucj膮. Bankomat jest FWC sieci bankowej i to sie膰, jako ca艂o艣膰, ma zarabia膰 na siebie.

Data: 2013-05-09 09:42:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Euronet likwiduje bankomaty -zegnamy gotowke

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kmfjgm$hkp$1node1.news.atman.pl...
[...]

A ja nie zgadzam si臋. Sie膰 serwisu dla sprzedawanych samochod贸w ma obejmowa膰 obszary, gdzie znajduje si臋 najwiecej kupionych samochod贸w. Nie doradza艂bym i by mieli g臋st膮 sie膰 serwisu na Saharze, tudzie偶 na Alasce i Antarktydzie!

ubawiony

Euronet likwiduje bankomaty -zegnamy gotowke