Euronet ¶ciema ?

Data: 2012-08-09 14:34:46
Autor: Damian Niusy
Euronet ¶ciema ?
Witam,

Walczę ostatnio z Euronetem w sprawie bankomatu który nie wydaje
potwierdzeń.

Bankomat nie wydaje potwierdzenia. Niby co¶ drukuje a potwierdzenie nie
wychodzi. Po zgłoszeniu tego na infolini za kilka dni bankomat zacz±ł wy¶wietlać informacje że w
tej chwili wydruk jest niemożliwy. Po kolejnym zgłoszeniu dostałem odpowiedĽ
która mnie zaskoczyła. Chyba jaja sobie zemnie robi±.

Bankomat to:
Numer bankomatu: PLD34042
Producent bankomatu: Diebold

A tu historia odpowiedzu od nich:

Na wstępie chcieliby¶my podziękować za zainteresowanie sieci± bankomatów
Euronet oraz za przekazane zgłoszenie.

Bankomat zostanie sprawdzony przez serwis.

Uprzejmie informujemy, iż bankomat został sprawdzony przez serwis, drukarka
działa prawidłowo.

Uprzejmie informujemy, iż ten typ bankomatu nie obsługuje drukarek.

Zostawiam bez komentarza

Pozdrawiam
Damian

Data: 2012-08-09 18:48:18
Autor: Marek
Euronet ściema ?
On Thu, 9 Aug 2012 14:34:46 +0200, "Damian Niusy" <ala@wp.pl> wrote:
WalczÄ™ ostatnio z Euronetem w sprawie bankomatu ktĂłry nie wydaje
potwierdzeń.

BĹ‚agam, zdradĹş mi po co Ci potwierdzenie.

--
Marek

Data: 2012-08-09 19:05:56
Autor: Chris94
Euronet ¶ciema ?
Dnia Thu, 09 Aug 2012 18:48:18 +0200, Marek napisał(a):

Błagam, zdradĽ mi po co Ci potwierdzenie.

A po Ci ta informacja? Widocznie do czego¶ mu jest potrzebna, choćby po
to, żeby żonie się wylegitymować, gdzie był jak go nie było w domu.
Natomiast zdaje się, że w ogóle nie zwróciłe¶ uwagi na ten fragment
odpowiedzi z banku:

Pozdrowienia,
Krzysztof
(dawniej używaj±cy nicka 'Chris')

Data: 2012-08-09 20:35:57
Autor: Rafał
Euronet ¶ciema ?
W dniu 2012-08-09 19:05, Chris94 pisze:
Uprzejmie informujemy, iż bankomat został sprawdzony przez serwis, drukarka
działa prawidłowo.

Uprzejmie informujemy, iż ten typ bankomatu nie obsługuje drukarek.

Ale co w tym nienormalnego? Działa, nie obsługuje drukowania ;)

--
Raf

Data: 2012-08-09 22:40:23
Autor: krzysztofsf
Euronet ¶ciema ?
On 9 Sie, 20:35, Rafał <ad...@moj.invalid> wrote:
> [...]

Ale co w tym nienormalnego? Dzia a, nie obs uguje drukowania ;)

Potwierdzenie na maila :)

Przydalaby sie opcja w ktorej moznaby dodac przy wyrabianiu karty
adres mail do informacji z chipa, oraz mozliwosc ustawienia w niej
wtedy, lub wyboru z opcji bankomatowych,  ze chcemy zamiast
potwierdzen papierowych przesylanie ich wtedy na ten adres.

Data: 2012-08-10 09:53:47
Autor: Marx
Euronet ¶ciema ?
On 10.08.2012 07:40, krzysztofsf wrote:
[...]

a ja bym chciał mieć możliwo¶ć wpisania tytułu wypłaty, choćby w formie wyboru z predefiniowanej listy.
Marx

Data: 2012-08-10 11:45:11
Autor: Jarek Andrzejewski
Euronet ¶ciema ?
On Fri, 10 Aug 2012 09:53:47 +0200, Marx <acc.for.news@gmail.com>
wrote:

a ja bym chciał mieć możliwo¶ć wpisania tytułu wypłaty, choćby w formie wyboru z predefiniowanej listy.

a nie możesz sobie dopisać ołówkiem na potwierdzeniu?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2012-08-10 13:07:47
Autor: Marx
Euronet ¶ciema ?
wrote:

a ja bym chciał mieć możliwo¶ć wpisania tytułu wypłaty, choćby w formie
wyboru z predefiniowanej listy.

a nie możesz sobie dopisać ołówkiem na potwierdzeniu?
ok o ile ten dopisek pojawi się potem na wyci±gach...
Marx

Data: 2012-08-13 08:36:22
Autor: Jarek Andrzejewski
Euronet ¶ciema ?

wrote:

a ja bym chciał mieć możliwo¶ć wpisania tytułu wypłaty, choćby w formie
wyboru z predefiniowanej listy.

a nie możesz sobie dopisać ołówkiem na potwierdzeniu?
ok o ile ten dopisek pojawi się potem na wyci±gach...

aaaa, to teraz "tylko" przekonaj banki, visę, MC, Amexa i Euronet,
żeby przerobili swoje systemy i przekazywali do euronetu listy i
przyjmowali z euronetu Twój wybór.
No i na pewno chcesz informować wszystkich w banku i euronecie, na co
wypłacasz?

Data: 2012-08-13 09:52:30
Autor: Marx
Euronet ¶ciema ?

wrote:

[...]

:D

No i na pewno chcesz informować wszystkich w banku i euronecie, na co
wypłacasz?
a my¶lisz że patrz±c gdzie płacę kart± nie maj± takiej informacji?
Marx

Data: 2012-08-14 09:59:53
Autor: Jarek Andrzejewski
Euronet ¶ciema ?
On Mon, 13 Aug 2012 09:52:30 +0200, Marx <acc.for.news@gmail.com>
wrote:

No i na pewno chcesz informować wszystkich w banku i euronecie, na co
wypłacasz?
a my¶lisz że patrz±c gdzie płacę kart± nie maj± takiej informacji?

być może tak (choć już gdy płacisz w markecie niekoniecznie wiedz± czy
kupujesz chleb wbochenku czy w płynie :-) ), ale w bankomacie jednak
nie wiedz±.

Data: 2012-08-14 01:06:13
Autor: krzysztofsf
Euronet ¶ciema ?
On 14 Sie, 09:59, Jarek Andrzejewski <ptja...@gmail.com> wrote:
On Mon, 13 Aug 2012 09:52:30 +0200, Marx <acc.for.n...@gmail.com>
wrote:

>a my lisz e patrz c gdzie p ac kart nie maj takiej informacji?

by mo e tak (cho ju gdy p acisz w markecie niekoniecznie wiedz czy
kupujesz chleb wbochenku czy w p ynie :-) ), ale w bankomacie jednak
nie wiedz .

A czesto "niewinne" zakupy bywaja ciekawie opisane, gdy skasujesz je
na terminalu obslugujacym obecnie lub w przeszlosci stoisko
monopolowe. Np. przegladajac online moje platnosci KK czesto widze
platnosci oznaczone "Lidl monopolowy" i to na spore kwoty. mimo, ze
nie pamietam kiedy ostatnio jakis alkohol kupowalem :)

Data: 2012-08-10 13:38:15
Autor: Damian Niusy
Euronet ¶ciema ?
Witam

Uprzejmie informujemy, iż ten typ bankomatu nie obsługuje drukarek.

Ale co w tym nienormalnego? Działa, nie obsługuje drukowania ;)

My¶lałem że kto¶ mi potwierdzi że rzeczywi¶cie może tak być że taki typ
bankomatu wcale nie wydaje potwierdzeń.
Ja się jeszcze nie spotkałem z bankomatem bez drukarki. Jak nie mógł w danej
chwili drukować to była odpowiednia informacja.
Nie znam się na bankomatach i byłem pewny że jak ma otwór na wyplucie
potwierdzenia to jest tam i drukarka. I jestem pewny że kiedy¶ ten bankomat
wydawał potwierdzenia.

Chyba Euronetowi nie zależy aby ich bankomaty działały sprawnie i na
odczepnego odpisuj± takie głupoty.

Damian

Data: 2012-08-11 22:19:37
Autor: Marek
Euronet ściema ?
On Thu, 9 Aug 2012 19:05:56 +0200, Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:
A po Ci ta informacja? Widocznie do czegoĹ› mu jest potrzebna,
choćby po

Zawsze mnie ciekawiło po co to komu takie wydruki. A szczególnie bawią mnie co, którzy drukują, czytają na miejscu a potem zgniataja i chowają do kieszeni lub wyrzucają. Ale o tym już było...

--
Marek

Data: 2012-08-11 22:30:28
Autor: Liwiusz
Euronet ściema ?
wrote:
A po Ci ta informacja? Widocznie do czegoĹ› mu jest potrzebna,
choćby po

Zawsze mnie ciekawiło po co to komu takie wydruki. A szczególnie bawią
mnie co, ktĂłrzy drukujÄ…, czytajÄ… na miejscu a potem zgniataja i chowajÄ…
do kieszeni lub wyrzucają. Ale o tym już było...

Jak mi bankomat wyda inną kwotę niż żądałem, to wolę wiedzieć od razu jak to zaksięgował. Raz mi się zdarzyło, że poprosiłem go o X, dał mi Y, a na kwitku było X.

X<Y.

--
Liwiusz

Data: 2012-08-11 22:49:52
Autor: DanW
Euronet ściema ?
wrote:
[...]

Jak zgłaszasz reklamację telefonicznie to wydruk nie jest do niczego potrzebny. Nigdy nie wybieram opcji wydruku bo i tak nie mam zamiaru zbierać tych świstków a reklamacje składałem kilka razy - nigdy nie było problemów.

Data: 2012-08-11 23:02:55
Autor: Kamil Jońca
Euronet ¶ciema ?

wrote:
A po Ci ta informacja? Widocznie do czego¶ mu jest potrzebna,
choćby po

Zawsze mnie ciekawiło po co to komu takie wydruki. A szczególnie bawi±
mnie co, którzy drukuj±, czytaj± na miejscu a potem zgniataja i chowaj±
do kieszeni lub wyrzucaj±. Ale o tym już było...

Jak mi bankomat wyda inn± kwotę niż ż±dałem, to wolę wiedzieć od razu
[...]

Ale masz jakie¶ wsparcie?

zbierać tych ¶wistków a reklamacje składałem kilka razy - nigdy nie
było problemów.
Cieszymy się, że nie miałe¶ problemów. Ja np. lubię mieć wydruki po to, zeby wiedzieć co już sie na koncie
rozliczyło a co jeszcze nie. (Przy "paru" kartach można się pogubić ...)
KJ

Penguin Trivia #46:
Animals who are not penguins can only wish they were.
-- Chicago Reader 10/15/82

Data: 2012-08-12 03:00:54
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Euronet ściema ?
Liwiusz pisze:

[...]

Oczywiście od razu zwróciłeś różnicę? :-)

--
MiCHA

Data: 2012-08-13 09:54:01
Autor: Marx
Euronet ściema ?
wrote:
A po Ci ta informacja? Widocznie do czegoĹ› mu jest potrzebna,
choćby po

Zawsze mnie ciekawiło po co to komu takie wydruki.
Często na wydruku masz stan konta po wypłacie.
Gdyby bankomat wyświetlał tą informację na ekranie po wykonaniu wypłaty, oszczędzałbym lasy
Marx

Data: 2012-08-13 11:12:24
Autor: mohonk
Euronet ¶ciema ?
Marek <fake@fakeemail.com> napisał(a):

Zawsze mnie ciekawiło po co to komu takie wydruki. A szczególnie bawią mnie co, którzy drukują, czytają na miejscu a potem zgniataja i chowają do kieszeni lub wyrzucają. Ale o tym już było...

Pewnie po to, żeby poznać aktualne saldo na koncie.

Pozdrawiam
mohonk

--

Euronet ¶ciema ?