Euronews i / lub inne polskie akcenty na pozycji 28° East ?

Data: 2011-11-06 14:45:51
Autor: Brooks
Euronews i / lub inne polskie akcenty na pozycji 28° East ?
EuroNews nadawany za posrednictwem  HotBird'a ma polska fonie (dla
wybranych audycji).
Jak to jest jesli chodzi Eurobird 1 - Astra 1N/2A/2B/2D @ 28.5/28.2°
East?
Szukam jeszcze innych / jakichkolwiek akcentów polskich na pozycji 28°
East. Bezskutecznie szukalem w historii grupy.
W odpowiedz prosze podac konkretne czastotliwosci i pidy audio.
(APID).

Brooks

Data: 2011-11-07 06:30:13
Autor: pawell32
W dniu 2011-11-06 23:45, Brooks pisze:
EuroNews nadawany za posrednictwem  HotBird'a ma polska fonie (dla
wybranych audycji).
Jak to jest jesli chodzi Eurobird 1 - Astra 1N/2A/2B/2D @ 28.5/28.2°
East?

pytasz o ww kanał?
nie widzÄ™ na wykazie j. polskiego z tego satelity.
widzÄ™ za to na Astrze 1G - poz. 31,5 st. E
12,012 V APID 2242

Szukam jeszcze innych / jakichkolwiek akcentów polskich na pozycji 28°

nie ma. przynajmniej ja nie widzÄ™.

Data: 2011-11-07 03:07:59
Autor: Brooks
On Nov 7, 5:30 am, pawell32 <pawel...@net-sat.pl> wrote:
W dniu 2011-11-06 23:45, Brooks pisze:

> EuroNews nadawany za posrednictwem  HotBird'a ma polska fonie (dla
> [...]

pytasz o ww kanał?
nie widzę na wykazie j. polskiego z tego satelity.
widzę za to na Astrze 1G - poz. 31,5 st. E
12,012 V APID 2242

> Szukam jeszcze innych / jakichkolwiek akcentów polskich na pozycji 28°

nie ma. przynajmniej ja nie widzę.

Bardzo dziekuje za pomoc.
Jakiekolwiek inne polskie akcenty? Polskie Radio Londyn? Siedze w
kabinie liczac na cos ponad Polskie Radio Program I na 225 kHz.
Satelity nie obróce (Dish Control Unit jest pod kluczem) ani nie
przesteruje zyrokompasu o 9stopni, co mogloby dac w efekcie odbiór z
Astry na 19°E

Brooks

Data: 2011-11-07 12:33:08
Autor: Cezar
[...]

PRL tylko w DAB w okolicach Londynu lub przez net

c.

Data: 2011-11-07 10:05:11
Autor: Brooks
On Nov 7, 12:33 pm, Cezar <ceza...@BEZtlen.pl> wrote:
> [...]
> Astry na 19°E

PRL tylko w DAB w okolicach Londynu lub przez net

Internet tu to straszny klocek a w dodatku w wiekszosci poblokowany
dostep do stron, ze o strumieniu jakichkolwiek danych nie wspomne.
Na DAB mam za daleko od ladu :-(

Brooks

Data: 2011-11-07 12:57:12
Autor: Maciej Bebenek
W dniu 2011-11-07 12:07, Brooks pisze:

[...]

BBC World Service APID 4125 i 5144. Ale nie jestem pewien, czy BBC nadal prowadzi serwis po polsku.

Data: 2011-11-08 08:24:08
Autor: Brooks
On Nov 7, 11:57 am, Maciej Bebenek <maciej_...@tpsa.waw.pl> wrote:
> [...]

> Astry na 19 E

BBC World Service APID 4125 i 5144. Ale nie jestem pewien, czy BBC nadal

Dziekujac za podpowiedz juz tlumacze co ustalilem.
Na czestotliwosci 11,954 Ghz pol. H SR 27500 mod. QPSK
SID 6761 TID 2013
Audio PID 5411 w jezyku angielskim.
Odnalazlem pod nazwa BBC WS zdaje sie wspomniana "BBC World Service".
To stacja radiowa.

No i co dalej mam  robic? Mam wybrac Audio PID 4125 lub 5144? Zdaje
sie cisza ;-(

Bardzo prosilbym przekazac dalsze wskazówki.

Brooks

Data: 2011-11-07 10:03:17
Autor: Brooks
> [...]

12,012 V APID 2242

> Szukam jeszcze innych / jakichkolwiek akcentów polskich na pozycji 28°

A jakie polska fonia ma pidy audio sa dla przekazu z Astry 1G i HB?

Brooks

Data: 2011-11-07 12:24:23
Autor: adresss
Euronews i / lub inne polskie akcenty na pozycji 28° East ?
jakichkolwiek akcentów polskich na pozycji 28°
East.

z pewnoscia jakis polski inzynier pracuje/pracowal w firmie, ktora
wyprodukowala tego satelite. Nasi sa wszedzie!

a falach dlugich LW 225kH nadaje PR1 Warszawa - pewnie dolatuje na
Wyspy...

--
ThinkXtra

Data: 2011-11-07 10:07:07
Autor: Brooks
On Nov 7, 11:24 am, adre...@poczta.pl wrote:
> [...]

wyprodukowala tego satelite. Nasi sa wszedzie!

a falach dlugich LW 225kH nadaje PR1 Warszawa - pewnie dolatuje na

Warszawskie PR1 na falach eteru dolatuje bez szwanku! Ale z braku
wlasnej anteny odbiorczej sa ograniczenia czasowe aby ich sluchac.

Brooks

Euronews i / lub inne polskie akcenty na pozycji 28° East ?