Europa Report, Love

Data: 2013-07-06 01:11:02
Autor: rs
Europa Report, Love
On 7/5/2013 5:21 PM, Habeck Colibretto wrote:
ER - http://www.imdb.com/title/tt2051879/combined
L - http://www.imdb.com/title/tt1541874/combined

Europa Report - trochę w stylu Apollo 18 (4/10), ale o wiele ciekawszy.
Fabularny paradokument, który jest historią wyprawy na Europę Jowisza.
Początkowo wolno się rozkręca, ale potem jest coraz lepiej. Nie ma wielkich
zaskoczeń, ale autorzy nieźle połączyli - science - najnowsze doniesienia
dotyczące tego księżyca z - fiction - różnymi pomysłami. Dla tych, którzy
lubią trochę więcej science od fiction gratka, którą warto strawić. Dałem
mu 6/10. Jak na film niskobudżetowy to naprawdę porządna produkcja.
Swoją drogą muzykę zrobił serialowy kompozytor Bear McCreary - spisał się
na tyle dobrze, że muzyka pomaga w odbiorze filmu, jednak nie ciągnie mnie
do kupowania albumu.

ten film pokazal moje obawy, ktore mialem kiedy pierwszy raz przeczytalem o wyprawie na Europe i w jaki posob maja szukac tam zycia. chwala autorom za to, bo nie zauwazylem w prasie, zadnych negatywnych komentarzy, a jedynie "drill baby drill". czyjs dach. a nie wazne. wyrypac dziure i wpuscic maszyne.
nie mam sie specjalnie do czego przyczepic i nawet nie chce. maly, dobrze zrobiony, zagrany film. jedynie co, to moze troche za duzo pokazano w ostatniej scenie. wieksze niedopowiedzenie moze by mialo lepszy skutek. nie wiem. teraz juz za pozno. <rs>

Data: 2013-07-06 21:16:54
Autor: Habeck Colibretto
Europa Report, Love
Dnia 06.07.2013, o godzinie 07.11.02, na pl.rec.film, rs napisał(a):

[...]

Nawiązania do Wostoku były nawet. Ciekawe czy jakiś naukowiec siedział przy pisaniu skryptu, czy tylko ktoś
zebrał popularnonaukowe rewelacje z pracy?

[...]

W sumie jak już poszli tak daleko, to niewiele im pozostawało. I niby
wszystko było widać, ale z drugiej strony... ta wyprawa musiała mieć jakiś
cel. I dzięki ostatniej scenie miała. --
Pozdrawiam,
*Habeck*
- Schutzbach

Data: 2013-07-07 12:57:01
Autor: rs
Europa Report, Love
On 7/6/2013 3:16 PM, Habeck Colibretto wrote:> Dnia 06.07.2013, o godzinie 07.11.02, na pl.rec.film, rs napisał(a):

> Nawiązania do Wostoku były nawet.
> Ciekawe czy jakiś naukowiec siedział przy pisaniu skryptu, czy tylko ktoś
> zebrał popularnonaukowe rewelacje z pracy?

jak wiekszosc mniejszych produkcji tego typu korzystali z uslug takiej organizacji science and entertainment, ktora zostala utworzona pod egida american academy of science. wiec, z pewnoscia wiedzieli wiecej niz przecietny porzeracz pop science wie. poza tym wspolpracowali z NASA nad wizualizacja jowisza i nieba w tle kiedy statek przemieszczal sie w okolicy. wyszlo im, ze lepiej bedzie jak gwiazd sie nie pokaze i bedzie po klopocie.

> W sumie jak już poszli tak daleko, to niewiele im pozostawało. I niby
> wszystko było widać, ale z drugiej strony... ta wyprawa musiała mieć jakiś
> cel. I dzięki ostatniej scenie miała.

miala juz wczesniej. samo zarejestrowanie ruchomej heat signature i zwiazane z nia zmiany promienowania byly sukcesem. <rs>

Data: 2013-07-07 19:06:04
Autor: Habeck Colibretto
Europa Report, Love
Dnia 07.07.2013, o godzinie 18.57.01, na pl.rec.film, rs napisał(a):

> [...]

jak wiekszosc mniejszych produkcji tego typu korzystali z uslug takiej organizacji science and entertainment, ktora zostala utworzona pod egida american academy of science. wiec, z pewnoscia wiedzieli wiecej niz przecietny porzeracz pop science wie. poza tym wspolpracowali z NASA nad wizualizacja jowisza i nieba w tle kiedy statek przemieszczal sie w okolicy. wyszlo im, ze lepiej bedzie jak gwiazd sie nie pokaze i bedzie po klopocie.

Dzięki za info.

> [...]

miala juz wczesniej. samo zarejestrowanie ruchomej heat signature i zwiazane z nia zmiany promienowania byly sukcesem. <rs>

Tyż fakt. Ale tak czy inaczej film warty strawienia. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-07-07 13:33:39
Autor: rs
Europa Report, Love
On 7/7/2013 1:06 PM, Habeck Colibretto wrote:
miala juz wczesniej. samo zarejestrowanie ruchomej heat signature i
zwiazane z nia zmiany promienowania byly sukcesem. <rs>

Tyż fakt. Ale tak czy inaczej film warty strawienia. :)

jak najbardziej. mala rzecz a cieszy. <rs>

Europa Report, Love