Europa czeka na dymisję premiera Tuska.

Data: 2010-01-28 13:00:40
Autor: Hans Kloss
Europa czeka na dymisję premiera Tuska.
Słówko ci wypadło z tytułu, poprawiłem ;).
J-23

Data: 2010-01-28 22:04:00
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
Słówko ci wypadło z tytułu, poprawiłem ;).
J-23

-- --
Nic nie szkodzi - poprzednio tez bylo jak w pysk strzelil.

AR

Data: 2010-01-28 22:17:15
Autor: Artur Borubar
Europa czeka na premiera Tuska.

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

Słówko ci wypadło z tytułu, poprawiłem ;).
J-23

Życzę ci, żeby się znalazł choc jeden normalny człowiek, który w podobnych superlatywach napisze bodaj jedno zdanie o twoim stutrzydziestocentymetrowym idolu...

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-28 13:21:38
Autor: Hans Kloss
Europa szczeka na premiera Tuska.
On Jan 28, 10:17 pm, "Artur Borubar" <brońmy RP przed pi...@op.pl>
wrote:

Życzę ci, żeby się znalazł choc jeden normalny człowiek, który w podobnych
superlatywach
Oględnie sformułowana tezę że tuskodonek jest pudlem na posyłki
Anielki nazywasz "superlatywami"?
J-23

Data: 2010-01-28 22:51:22
Autor: u2
W dniu 2010-01-28 22:00, Hans Kloss pisze:
Słówko ci wypadło z tytułu, poprawiłem ;).

Historyk jako premier to koszmarne nieporozumienie. Totalny brak
kompetencji do sprawowania urzędu.

Data: 2010-01-29 11:55:44
Autor: cirrus
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjt11m$ojq$2atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-01-28 22:00, Hans Kloss pisze:
Słówko ci wypadło z tytułu, poprawiłem ;).
Historyk jako premier to koszmarne nieporozumienie. Totalny brak
kompetencji do sprawowania urzędu.

Rozumiem, wolałbyś hycla.

--
stevep