Europa jest 100 lat za Murzynami

Data: 2013-02-06 12:38:03
Autor: abc
Europa jest 100 lat za Murzynami
Uganda ma zakazać działalności 38 organizacjom pozarządowym, które na jej
terenie promują homoseksualizm. Takie oświadczenie złożył ugandyjski
minister etyki i praworządności Simon Lokodo.

- Przeprowadziłem dochodzenie i odkryłem bez najmniejszych wątpliwości, że
te organizacje pozarządowe są zaangażowane w promowanie tych kwestii
[homoseksualnych] - cytuje ugandyjskiego ministra, który 20 czerwca złożył
oświadczenie, gazeta "Le Huffington Post". Simon Lokodo nie wymienił
organizacji z nazwy, ale sprecyzował, że ich lista obejmuje podmioty zarówno
ugandyjskie, jak i międzynarodowe.

- Zamierzamy nakazać tym organizacjom zakończenie wszelkich operacji i odtąd
nie będą one miały prawa, by tutaj działać - wyjaśnił. Dodał także, że
kompletna lista została już złożona w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych, i
wyraził nadzieję, że wkrótce zostaną im wydane zakazy działalności na
terenie Ugandy. - Im wcześniej, tym lepiej - zadeklarował minister ds.
etyki.

Homoseksualizm jest w Ugandzie zabroniony i karany więzieniem. Od 2009 r. w
parlamencie spoczywa projekt ustawy przewidujący karę śmierci za
podejmowanie określonych działań homoseksualnych.

http://www.naszdziennik.pl/swiat/2397,uganda-chroni-sie-przed-homoseksualizmem.html

Jak widać Godsonowie są w awangardzie zwalczania patologii.

Data: 2013-02-06 06:17:54
Autor: glob
On 6 Lut, 12:38, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Trzeci świat jakim jest Uganda , nawet trudno nazwać cywilizowany.
 Kościół przenosi się do Afryki, bo tam tubylcy są jeszcze bezmyśli i
prymitywni, a europa myśląca, więc trudno cywilizowanym wmawiać
głupoty prymitywne i szkodliwe, jakimi epatuje kościół.

Data: 2013-02-06 07:25:21
Autor: glob
On 6 Lut, 12:38, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

Rozumiem że Ugandy życzysz Polsce........

1.Państwa wysoko rozwinięte- są to te państwa w których w okresie
powojennym panował ustrój kapitalistyczny (Kanada, USA, Australia,
Japonia, Korea Południowa, Singapur, Izrael, Cypr). Cechuje je:
 - wysoki poziom dochodu narodowego w przeliczeniu na 1 mieszkańca,
 - wysoki poziom rozwoju wszystkich dziedzin gospodarki,
 - zatrudnienie największego odsetka ludności w sferze usług
nieprodukcyjnych,
 - wysoki poziom rozwoju oświaty i kultury,
 - demokratyczny ustrój polityczny.

 2. Państwa intensywnie rozwijające się (Ameryka Łacińska, niektóre
kraje Afryki, większość krajów Azji i Oceanii. Cechuje je:
 - systematyczny wzrost dochodu narodowego,
 - znaczny udział rolnictwa w gospodarce,
 - zróżnicowanie struktur społecznych i politycznych,
 - zróżnicowanie poziomu oświaty.

 3. Państwa opóźnione w rozwoju gospodarczym i społecznym (wiele
krajów afrykańskich, takich jak Czad, Etiopia, Libia, Mozambik,
Somalia, Uganda, Zair oraz część azjatyckich, takich jak Afganistan,
Bangladesz, Nepal) Cechuje je:
 - niski poziom dochodu narodowego (nie przekracza 200-250USD na 1
mieszkańca)
 - przemysł słabo rozwinięty,
 - ludność trudni się głównie rolnictwem, najczęściej prymitywnym,
 - poziom oświaty jest bardzo niski.

 4. Przyczyny:
 - przeludniony kraj,
 - niestabilna sytuacja polityczna lub wojna domowa,
 - brak zasobów surowcowych.

Data: 2013-02-06 15:06:22
Autor: Almighty
On 06/02/13 11:38, abc wrote:
Uganda ma zakazać działalności 38 organizacjom pozarządowym, które na jej
terenie promują homoseksualizm. Takie oświadczenie złożył ugandyjski
minister etyki i praworządności Simon Lokodo.

"trzymajac w reku, kamien zielony, patrze jak wszystko zostaje w tyle.."
bez zalu zegnamy, powodzenia w Ugandzie, w nowym, lepszym, normalnym
kraju bez patologii. bye

--
jealous and vindictive

Data: 2013-02-06 07:16:37
Autor: glob
On 6 Lut, 16:06, Almighty <g...@heaven.org> wrote:
On 06/02/13 11:38, abc wrote:

> [...]

"trzymajac w reku, kamien zielony, patrze jak wszystko zostaje w tyle.."
bez zalu zegnamy, powodzenia w Ugandzie, w nowym, lepszym, normalnym

No przydałoby się tych nawiedzonych z Polski wywalić do krajów
tubylczych, wymordują się nawzajem w ramach słowa boziowego, a Polska
mogłaby wreszcie być normalna, cywilizowana i przyjemna dla obywateli.

Data: 2013-02-06 16:32:24
Autor: Almighty
On 06/02/13 11:38, abc wrote:

[...]

abc jest jak Terlikowski. Mysli, ze gardlowanie jakim to jest ortodoksem
i jak strasznie jest sluzebny wobec Watykanu, jest najlepsza droga do
zycia wiecznego ;-)

--
jealous and vindictive

Data: 2013-02-06 17:34:47
Autor: u2
W dniu 2013-02-06 17:32, Almighty pisze:
abc jest jak Terlikowski. Mysli, ze gardlowanie jakim to jest ortodoksem
i jak strasznie jest sluzebny wobec Watykanu, jest najlepsza droga do
zycia wiecznego

Ma prawo do wyglaszania swoich pogladow, podobnie jak glomb, czy ty.

Data: 2013-02-06 17:40:55
Autor: abc
Europa jest 100 lat za Murzynami
abc jest jak Terlikowski. Mysli, ze gardlowanie jakim to jest ortodoksem
i jak strasznie jest sluzebny wobec Watykanu, jest najlepsza droga do
zycia wiecznego ;-)

Każdy bierzmowany katolik - żołnierz Chrystusa - ma obowiązek stawać w
obronie świętej Wiary katolickiej. Stawać tak, jak potrafi.

Data: 2013-02-06 10:37:03
Autor: glob
On 6 Lut, 17:40, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

obronie świętej Wiary katolickiej. Stawać tak, jak potrafi.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Ty chcesz mordować niewinnych ludzi, jak to robili inkwizytorzy,
jesteś doskonałym przykładem jakim złem jest ta religia.
 A inkwizycja to było zjawisko gorsze od faszyzmu, czyli niżej już nie
da się upaść, zupełnie do tego ta religia sprowadza.

Data: 2013-02-06 20:14:50
Autor: u2
W dniu 2013-02-06 19:37, glob pisze:
[...]

Ale dlaczego ? Nie lubisz robic ognisk, albo kogos dla zartu potopic w wodzie ? ...-;)

Data: 2013-02-06 20:48:59
Autor: glob
On 6 Lut, 20:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> da się upaść, zupełnie do tego ta religia sprowadza.

Ale dlaczego ? Nie lubisz robic ognisk, albo kogos dla zartu potopic w

Dlatego że inkwizycja jest jedynym moment ludzkości, w którym
odnotowano paranoje na taką skalę. Paranoja jest zaraźliwa, po prostu
kościół doprowadził do tego że większość europy zachorowała
psychicznie, a paranoicy to najgorsi mordercy. Oglądałeś Resident Evil
jak zaraza ogarnia miasta? Tym była inkwizycja i ludzie zarażeni
stawali się takimi bestiami, jak na tym filmie.

Data: 2013-02-07 17:00:41
Autor: u2
W dniu 2013-02-07 05:48, glob pisze:
Ale dlaczego ? Nie lubisz robic ognisk, albo kogos dla zartu potopic w
>wodzie ? ...-;)
Dlatego że inkwizycja jest jedynym moment ludzkości, w którym
odnotowano paranoje na taką skalę.

Bzdura, gdybys postudiowal lepiej biblie to bys wiedzial, ze w historii ginely cale narody i nikt z oprawcow nie ronil za nimi lez...-;)

Data: 2013-02-07 08:12:43
Autor: glob
On 7 Lut, 17:00, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Bzdura, gdybys postudiowal lepiej biblie to bys wiedzial, ze w historii
ginely cale narody i nikt z oprawcow nie ronil za nimi lez...-;)

Ludzie gineli od zawsze , ale katolicyzm , nazizm, komunizm to masowa
eksterminacja ludności z powodów ideologicznych. Tak więc wielu mogło
spokojnie żyć gdyby nie te ideologie.

Data: 2013-02-07 17:29:25
Autor: u2
W dniu 2013-02-07 17:12, glob pisze:
[...]

Widac, ze slabo studiowales biblie, w historii znane sa przypadki masowych eksterminacji calych narodow. To nie "przywilej" tylko XX wieku.

Data: 2013-02-07 08:44:06
Autor: glob
On 7 Lut, 17:29, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Widac, ze slabo studiowales biblie, w historii znane sa przypadki
masowych eksterminacji calych narodow. To nie "przywilej" tylko XX wieku.

Najbardziej ludobójcze to katolicyzm gdzie ofiary idą w miliony,
nazizm, stalinizm. W bitwach gineło kilka tysięcy i szło o teren
atrakcyjny dla stada, a tu szło o wymysły, czyli czy latali na
miotłach i ideologie okazały się najbardziej krwiożercze.
 Ale jak komunizm był taki cudowny to jedź se na kubę. Bo przecież
ludzie od zawsze gineli, jakoś nie widzę zdecydowanych.

Data: 2013-02-07 17:57:53
Autor: u2
W dniu 2013-02-07 17:44, glob pisze:
Widac, ze slabo studiowales biblie, w historii znane sa przypadki
masowych eksterminacji calych narodow. To nie "przywilej" tylko XX wieku.
Najbardziej ludobójcze to katolicyzm gdzie ofiary idą w miliony

Pokaz swoje wyliczenia glomb...-;)

Data: 2013-02-07 09:39:29
Autor: glob
On 7 Lut, 17:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Najbardziej ludobójcze to katolicyzm gdzie ofiary idą w miliony

Pokaz swoje wyliczenia glomb...-;)

To coś w końcy w życiu przeczytaj, przecież z tobą trzeba się użerać o
podstawy. Google też ci trudno włączyć?

Data: 2013-02-07 19:29:29
Autor: u2
W dniu 2013-02-07 18:39, glob pisze:
Najbardziej ludobójcze to katolicyzm gdzie ofiary idą w miliony

Pokaz swoje wyliczenia glomb...-;)
To coś w końcy w życiu przeczytaj, przecież z tobą trzeba się użerać o
podstawy. Google też ci trudno włączyć?

No wiesz ja nie przyjmuje na wiare tak jak ty...-;)

Data: 2013-02-07 10:42:47
Autor: glob
On 7 Lut, 19:29, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> To coś w końcy w życiu przeczytaj, przecież z tobą trzeba się użerać o
> podstawy. Google też ci trudno włączyć?

No wiesz ja nie przyjmuje na wiare tak jak ty...-;)

No twarde fakty historyczne, które powinieneś mieć w jednym palcu to
dla ciebie wiara, mogę poszukać ale i tak nie przeczytasz.

Data: 2013-02-07 19:54:52
Autor: u2
W dniu 2013-02-07 19:42, glob pisze:
No wiesz ja nie przyjmuje na wiare tak jak ty...-;)
No twarde fakty historyczne, które powinieneś mieć w jednym palcu to
dla ciebie wiara, mogę poszukać ale i tak nie przeczytasz.

Szukaj, moze cus znajdziesz, ale watpie...-;)

Data: 2013-02-07 10:59:57
Autor: glob

http://www.eioba.pl/a/1m1z/sektofobia-i-paranoja-antysektowa-fobie-teofobia-hagiofobia-heretykofobia

Data: 2013-02-07 11:05:24
Autor: glob
On 7 Lut, 19:59, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:
On 7 Lut, 19:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Szukaj, moze cus znajdziesz, ale watpie...-;)

http://www.eioba.pl/a/1m1z/sektofobia-i-paranoja-antysektowa-fobie-te...

Tu masz szczegółowo, forum zabraknie jak zaczne wklejać....

http://www.humanizm.net.pl/czar.htm

Data: 2013-02-07 11:09:56
Autor: glob
On 7 Lut, 20:05, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:

>http://www.eioba.pl/a/1m1z/sektofobia-i-paranoja-antysektowa-fobie-te...

Tu masz szczegółowo, forum zabraknie jak zaczne wklejać....

http://www.humanizm.net.pl/czar.htm

Inkwizycja chrześcijańska z jej wojnami krzyżowymi i paleniem milionów
ludzi na stosach pochłonęła jakieś 200 milionów ofiar, ale liczba ta
może być dużo większa, gdyż nie wszystkie dane zostały zachowane. To
jest największy znany wytwór paranoji antysektowej, paranoji typowo
religijnej, wytwór chorych ciężko umysłów.

Wiecej: http://www.eioba.pl/a/1m1z/sektofobia-i-paranoja-antysektowa-fobie-teofobia-hagiofobia-heretykofobia#ixzz2KF46pQiJ

Data: 2013-02-07 20:18:59
Autor: u2
W dniu 2013-02-07 20:09, glob pisze:
Inkwizycja chrześcijańska z jej wojnami krzyżowymi i paleniem milionów
ludzi na stosach pochłonęła jakieś 200 milionów ofiar, ale liczba ta
może być dużo większa, gdyż nie wszystkie dane zostały zachowane.

Typowa sciema dla naiwnych wyznawcow sekt i satanizmu...-;)

Data: 2013-02-07 11:24:27
Autor: glob
On 7 Lut, 20:18, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-02-07 20:09, glob pisze:

> Inkwizycja chrze cija ska z jej wojnami krzy owymi i paleniem milion w
> ludzi na stosach poch on a jakie 200 milion w ofiar, ale liczba ta
> mo e by du o wi ksza, gdy nie wszystkie dane zosta y zachowane.

Typowa sciema dla naiwnych wyznawcow sekt i satanizmu...-;)

Jakbyś do szkoły kiedyś poszedł to historycy tego uczą, dlatego
później łatwiej jest odróżnić jak kościelni kłamią.
 Hitlerek razem ze Stalinkiem to sarenki niewinne przy bestii
katolickiej. Bo poziom ludzi w wiekach średnich to było ok niecały
miliard, w drugim liknku masz szczegółowa, nawet cennik za łamanie
kołem, wyrywanie kończyn itd.

Data: 2013-02-07 20:29:56
Autor: u2
W dniu 2013-02-07 20:24, glob pisze:
Typowa sciema dla naiwnych wyznawcow sekt i satanizmu...-;)
Jakbyś do szkoły kiedyś poszedł to historycy tego uczą, dlatego
później łatwiej jest odróżnić jak kościelni kłamią.

Ale ty niegdy nie chodziles na lekcje religii do szkoly, ani tym bardziej na msze do kosciola. W WUML-u nauczyles sie tylko chlac...-;)

Data: 2013-02-07 11:39:31
Autor: glob
On 7 Lut, 20:29, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Ale ty niegdy nie chodziles na lekcje religii do szkoly, ani tym
bardziej na msze do kosciola. W WUML-u nauczyles sie tylko chlac...-;)

Chodziłem, ale bardziej lubiłem historię i mnie bardzo wnerwiały mordy
i zepsucie kościoła, do tej pory gdzieś w sobie mam niedowierzanie-
jacy idioci tam mogli pójść, no bo kto normalny chodzi do takiego zła
ludzkości.? Po prostu jakoś nie mogę tego przełknąć, a kościółek jak
zwykle powtarza fałsz i nienawiść.

Data: 2013-02-07 18:56:52
Autor: Przemysław M.
Dnia Thu, 07 Feb 2013 17:57:53 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Ty pokaż wychodek.

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-07 18:58:33
Autor: Przemysław M.
Dnia Thu, 07 Feb 2013 17:29:25 +0100, u2 napisał(a):

[...]

O Wszystkowiedzący. Oświeć nas ciemnych. --
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-02-06 21:02:39
Autor: t-1

Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości

[...]

Kto ci takich głupot naplótł o Inkwizycji?
Niewinnych ludzi mordowali wówczas w samosądach tacy nawiedzeni jak ty.
A inkwizycja została powołana przez Kościól aby ograniczyć to bezprawie
i zapewnić każdemu oskarżonemu uczciwy proces.

Data: 2013-02-06 20:52:06
Autor: glob
On 6 Lut, 21:02, "t-1" <n...@nospam.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]

A inkwizycja została powołana przez Kościól aby ograniczyć to bezprawie
i zapewnić każdemu oskarżonemu uczciwy proces.

Pojebało ciebie, czy uciekłeś z psychiatryka? To był największy mord
ludzkości zorganizowany przez kościół, kościół mordował i zabierał
majątki tym co zamordował, chodzisz do kościołów zbudowanych z
ludzkiej krwi.

Data: 2013-02-07 17:01:50
Autor: u2
W dniu 2013-02-07 05:52, glob pisze:
[...]

Poczytaj biblie, tam sa przyklady wiekszych ludobojstw.

Data: 2013-02-07 08:13:39
Autor: glob
On 7 Lut, 17:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> ludzkiej krwi.

Poczytaj biblie, tam sa przyklady wiekszych ludobojstw.

Ta, organizowane przez Boga katolickiego.

Data: 2013-02-07 17:32:53
Autor: u2
W dniu 2013-02-07 17:13, glob pisze:
On 7 Lut, 17:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Wtedy nie bylo jeszcze katolicyzmu glomb ...-;)

Data: 2013-02-07 08:47:08
Autor: glob
On 7 Lut, 17:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Ta, organizowane przez Boga katolickiego.

Wtedy nie bylo jeszcze katolicyzmu glomb ...-;)

Ostatnio pewien maturzysta porównywał boga biblijnego do stalina, bo
są niesamowite podobieństwa, co ciekawe do stalina prostacy też się
modlili, a obecnie w Rosją chcą stalina kanonizować na świętego.

Data: 2013-02-07 08:54:41
Autor: glob
On 7 Lut, 17:47, glob <struktural...@gmail.com> wrote:
On 7 Lut, 17:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

są niesamowite podobieństwa, co ciekawe do stalina prostacy też się
modlili, a obecnie w Rosją chcą stalina kanonizować na świętego..

Komuniści chcą się modlić do Stalina

Odpowiadał za śmierć milionów ludzi. Był jednym z największych
 zbrodniarzy w historii świata. Ale to nie przeszkadza rosyjskim
 komunistom traktować Józefa Stalina jak świętego. Właśnie poprosili
 Cerkiew, by wyniosła dyktatora na ołtarze.

 Mnie to nie dziwi, właśnie czytałem maturę próbną młodego człowieka
 pt; Wielcy tyrani, w której Bóg jest zestawiony ze Stalinem,czyli
 mordy synów pierworodnych, palenie miast, oko za oko,
 kleski ,nieszcześcia zsyłane na ludzi przez Boga ,są porównywane ze
 zbrodniami Stalina i aż ma się wrażenie że Bóg i Stalin to jedna i
ta
 samo osoba. I przecież wiemy że najmocjniej religijni są obecnie ci
 którzy mieli najbardziej czerwone książeczki.

Data: 2013-02-07 18:00:38
Autor: u2
W dniu 2013-02-07 17:54, glob pisze:
[...]

Ty mi tu nie sciemniaj o stalinie glomb, tylko pokaz gdzie jest ten twoj katolicki Bog w biblii zanim katolicyzm powstal...-;)

Data: 2013-02-07 09:40:52
Autor: glob
On 7 Lut, 18:00, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Komuniści chcą się modlić do Stalina

Ty mi tu nie sciemniaj o stalinie glomb, tylko pokaz gdzie jest ten twoj
katolicki Bog w biblii zanim katolicyzm powstal...-;)

Do jakiego Boga się modlą katolicy, do biblijnego , więc Bóg katolicki.

Data: 2013-02-07 19:32:05
Autor: u2
W dniu 2013-02-07 18:40, glob pisze:
Ty mi tu nie sciemniaj o stalinie glomb, tylko pokaz gdzie jest ten twoj
katolicki Bog w biblii zanim katolicyzm powstal...-;)
Do jakiego Boga się modlą katolicy, do biblijnego , więc Bóg katolicki.

No nie, katolicy wierza w nowy testament. Stary testament to domena zydow i/lub jehowych...-;)

Data: 2013-02-07 10:48:16
Autor: glob
On 7 Lut, 19:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Do jakiego Boga się modlą katolicy, do biblijnego , więc Bóg katolicki.

No nie, katolicy wierza w nowy testament. Stary testament to domena
zydow i/lub jehowych...-;)

Nowy testament jest dopełnieniem starego, katolicy nieodrzucają
starego. Podział zaistniał między katechizmem kościoła, który zmieniał
co mu pasowało ,......a judaizmem, który wytrzeszcz oczu dostał na te
dowolne zmiany.
 Znowu Islam odstrzelił od judaizmu ,bo według nich był drugi Chrystus
czyli Mahomet. Wszystkie mają wspólny stary testament.

Data: 2013-02-07 19:54:09
Autor: u2
W dniu 2013-02-07 19:48, glob pisze:
No nie, katolicy wierza w nowy testament. Stary testament to domena
zydow i/lub jehowych...-;)
Nowy testament jest dopełnieniem starego, katolicy nieodrzucają
starego.

Wyraznie odrzucaja stary, a zydzi i/lub jehowi odrzucaja nowy...-;)

Data: 2013-02-07 10:56:06
Autor: glob
On 7 Lut, 19:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nowy testament jest dopełnieniem starego, katolicy nieodrzucają
> starego.

Wyraznie odrzucaja stary, a zydzi i/lub jehowi odrzucaja nowy...-;)

Co jehowi odrzucają ?No padne zaraz, po prostu inaczej interpretują
fakty biblijne.

Data: 2013-02-07 18:57:45
Autor: Przemysław M.

On 7 Lut, 17:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

A co było wychodek? ;-))))

Data: 2013-02-15 13:32:24
Autor: t-1
Europa jest 100 lat za Murzynami
Glob, naoglądałeś się filmów sensacyjnych dla głąbów i oceniasz wydarzenia na podstawie obecnych warunków.
Masz tu link do rzetelnego omówienia problemu.
http://www.tvp.pl/vod/audycje/historia/spor-o-historie/wideo/inkwizycja-prawda-czy-mit/6978907

Data: 2013-02-15 05:22:23
Autor: glob
On 15 Lut, 13:32, "t-1" <t...@spam.pl> wrote:
[...]

Nie to historia, za którą papież przepraszał świat, ale w polsce
buraki ciemne do kościoła polazły, więc wypisują byłe SB -ki nową
wersje historii kościoła zawsze wspaniałego. Nawet komuniści nie
fałszowali historii kk bo to przerosło nawet ich wyobrażenie. Tak więc
jak widzisz, ci co do szkoły chodzili nie chodzą do kościoła chodzi
ciemnota .

Data: 2013-02-06 22:23:54
Autor: andal
Europa jest 100 lat za Murzynami

głąb jak widać pozostanie głąbem.

Data: 2013-02-06 17:44:01
Autor: u2
W dniu 2013-02-06 17:40, abc pisze:

Każdy bierzmowany katolik - żołnierz Chrystusa - ma obowiązek stawać w
obronie świętej Wiary katolickiej. Stawać tak, jak potrafi.

Bierzmowanie, brzmi jak obrzezanie...-;)

Data: 2013-02-06 17:46:50
Autor: abc
Europa jest 100 lat za Murzynami
Każdy bierzmowany katolik - żołnierz Chrystusa - ma obowiązek stawać w
obronie świętej Wiary katolickiej. Stawać tak, jak potrafi.

Bierzmowanie, brzmi jak obrzezanie...-;)

Raczej jak Bar Micwa.

Data: 2013-02-06 18:09:32
Autor: u2
W dniu 2013-02-06 17:46, abc pisze:
Każdy bierzmowany katolik - żołnierz Chrystusa - ma obowiązek stawać w
obronie świętej Wiary katolickiej. Stawać tak, jak potrafi.

Bierzmowanie, brzmi jak obrzezanie...-;)

Raczej jak Bar Micwa.

Tak, lubie bary mleczne...-;)

Data: 2013-02-06 20:21:15
Autor: Trybun
[...]

A tak właściwie czym sie różni Katolik bierzmowany od nie bierzmowanego, bo wiem że jest sporo katolików którzy poprzestali na chrzcie. Czy to jakaś druga kategoria, o znacznie trudniejszym dostępie do nieba po śmierci cielesnej powłoki?

Data: 2013-02-06 20:23:44
Autor: u2
W dniu 2013-02-06 20:21, Trybun pisze:
[...]

Jest, Magda Gessler i Piotr Ikonowicz.

Data: 2013-02-06 20:44:51
Autor: abc
[...]

Bierzmowanie nie jest bezwzględnie potrzebne do zbawienia, nie wolno go
jednak zaniedbywać, jest ono bowiem środkiem, żeby łatwiej i pełniej
dostąpić zbawienia.

Formę Bierzmowania stanowią słowa, które wymawia udzielający Bierzmowania,
gdy przystosowuje materię Sakramentu: "Znaczę cię znakiem krzyża i umacniam
cię krzyżmem zbawienia w imię Ojca i Syna i Ducha Świętego".

Bierzmowania udziela zwyczajnie biskup, w nadzwyczajnych zaś wypadkach
kapłan, któremu władza kościelna dała na to pozwolenie.

Istotą tego sakramentu jest przekazanie Ducha Świętego, umocnienie wiary
oraz uzdolnienie do świadczenia o niej oraz jej obrony. Jednoczy ściślej z
Jezusem Chrystusem. Katolika włącza w misję ewangelizacyjną Kościoła
katolickiego.

Data: 2013-02-06 21:08:56
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-06 20:44, abc pisze:
[...]

Dzięki abc, jak zwykle w Twoim wypadku pełna i wyczerpująca odpowiedź.

Data: 2013-02-08 22:16:05
Autor: pluton_
Europa jest 100 lat za Murzynami
Uganda