Europa karleje a Chiny rosną.

Data: 2009-12-29 07:22:11
Autor: WW
Europa karleje a Chiny rosną.
Witam

Dziś Chiny pokazały zdegenerowanej Europie, co znaczy państwo i prawo.
Facet złamał prawo i poniósł przewidziana prawem kare.

Na nic zdały się lamenty politycznie poprawnej Europy i politycznie poprawnych polityków.

No bo do czego tak naprawdę nawoływali Chiny?
Do złamania przez państwo własnego prawa.

Europa karleje.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-29 07:27:40
Autor: Prawusek
"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message
[...]

W Europie następuje żydolenie prawa rzymskiego.

Data: 2009-12-29 07:43:34
Autor: WW
Prawusek pisze:

" żydolenie prawa rzymskiego".

Nie znam tego terminu. Mógłbyś wyjaśnić ?

Data: 2009-12-29 08:53:31
Autor: Prawusek

Prawusek pisze:

> " żydolenie prawa rzymskiego".

Nie znam tego terminu. Mógłbyś wyjaśnić ?

Talmudyzacja.

Data: 2009-12-29 09:05:00
Autor: WW
Prawusek pisze:

" żydolenie prawa rzymskiego".
Nie znam tego terminu. Mógłbyś wyjaśnić ?

Talmudyzacja.

Tego też nie rozumiem. :-(
Jakieś przykłady?

Data: 2009-12-29 08:20:32
Autor: apr...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Prawusek pisze:
> "WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message

Jakieś przykłady?

Z tego o ile znam się na bankowości i finansach to żydzi nie są winni Kryzysowi, tzn. że babcia za 35 groszy pójdzie siedzieć a prezes banku dostanie premię za defraudację, to jest talmudyzacja prawa.

Data: 2009-12-29 10:37:57
Autor: pluton
Europa karleje a Chiny rosną.
Z tego o ile znam się na bankowości i finansach to żydzi nie są winni

To bardzo smialy wniosek . O ile ja sie znam, to zydzi i kaczynscy z
definicji sa winni.

Nullification

Data: 2009-12-29 17:06:21
Autor: kefirh
Prawusek pisze:

[...]

Mnozenie paragrafow do nieskonczonosci.
Wygnanie ducha Prawa:
mozliwosc nagiecia kazdej formulki wedle zapotrzebowania.
Zanik etyki prawa.
Prawo jest obecnie w rekach przestepców (w rozumieniu Ducha prawa).
Oni postepuja zgodnie z papierem! Smieja sie w ryj.

To jest stan, gdy formulka rzadzi a nie ogolnie zrozumiale dla wiekszosci ludzi ZASADY oparte na niepisanym duchu prawa.

k.

Data: 2009-12-30 01:26:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
Europa karleje a Chiny rosną.
wtorek, 29 grudnia 2009 17:06. carbon entity 'kefirh' <madonna@doda.pl>

[...]

Bardzo konfucjańskie w duchu podejście - czyli bardzo mądre.
Formułki są dla plebsu, ludzi na poziomie powinny obowiązywać _zasady_.

Data: 2010-01-01 21:06:37
Autor: kefirh
Jakub A. Krzewicki pisze:
Formułki są dla plebsu, ludzi na poziomie powinny obowiązywać _zasady_.

Noo, bardzo odwazne z tym plebsem. Pan sie mocno wywyzsza!
Jezeli sluchal Pan kiedykolwiek gminnego bluesa ze wzruszeniem,
to wypadałoby sie uklonic temu biedakowi.
Pozostawia Pan plebs tzw "losowi" albo "prawom ewolucji" no i oczywiscie formulkom. Zatem nic Pan im nie daje, zadnej nadziei.
Sadze ze te watla wiare podsycana przez KK chcesz im Pan rowniez odebrac?

k.

Data: 2010-01-01 22:04:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
Europa karleje a Chiny rosną.
piątek, 1 stycznia 2010 21:06. carbon entity 'kefirh' <madonna@doda.pl>

[...]

To mnie pan źle zrozumiał. Ja jestem ogolnie przeciwko Prawu rozumianemu
jako zbiór formułek według których kto robi to a to w takich a takich
okolicznościach ten podlega karze takiej a takiej.

Ludzie szlachetni są dobrzy z natury i nie potrzebują prawa, a jedynie
pamiętać o _zasadach_ które trzymają ich kręgosłup. Namnożyli się jednak
ludzie pospolici, bez zasad - dla tych są formułki, do których mogą się
dostosowywać, łamać je albo omijać pies ich drapał. W starych Chinach prawo
istniało dla plebsu - dla ludzi, którzy nie doskonalili się w naukach. Ci,
którzy doskonalili się w naukach nie podlegali prawu, było to zbędne, bo
mieli _zasady_. Prawo miało chronić ludzi szlachetnych i niesione przez
nich wartości cywilizacyjne przed pospolitymi.

Data: 2009-12-30 08:58:25
Autor: WW
kefirh pisze:
Prawusek pisze:

[...]

To sie nazywa Falandyzacja od czasów p. Wałęsy prezydenta RP.

Data: 2009-12-29 12:29:54
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-29 07:22, WW pisze:
[...]

Ale tak powiedz szczerze, - chciałbyś mieszkać w takim jak są obecnie Chiny "państwie prawa"? - Gdzie za byle błahostkę ludzie są skazywani na karę śmierci..

Data: 2009-12-29 12:36:48
Autor: WW
Jadrys pisze:

Ale tak powiedz szczerze, - chciałbyś mieszkać w takim jak są obecnie Chiny "państwie prawa"? - Gdzie za byle błahostkę ludzie są skazywani na karę śmierci..

4 kg hery to nie błahostka.

Data: 2009-12-29 13:30:38
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-29 12:36, WW pisze:
Jadrys pisze:

[...]

Błahostka. - za wszystkie prochy świata kara śmierci to też wyrok za surowy.

Data: 2009-12-29 14:19:18
Autor: WW
Jadrys pisze:

[...]

Pozwolisz, że pozostanę przy swoim zdaniu.

Data: 2009-12-29 16:49:50
Autor: pluton
Europa karleje a Chiny rosną.
Pozwolisz, że pozostanę przy swoim zdaniu.

Oczywiscie, pod warunkiem, ze bedzie ono takie, jak moje.

Nullification

Data: 2009-12-29 17:23:50
Autor: Jadrys
Jadrys pisze:

[...]

Oczywiście.. Aczkolwiek doradzam rewizję swojego stanowiska (zdania), -  jest ono archaiczne i nie dorasta do dzisiejszych czasów..

Data: 2009-12-30 09:02:40
Autor: WW
Jadrys pisze:

[...]

Właśnie o tym jest ten post. !!!
W dzisiejszych czasach w Europie obowiązuje poprawność polityczna, więc bandyci są bezkarni, żołnierze na wojnie troszczą sie przede wszystkim o własne bezpieczeństwo a szczyt NATO obraduje nad ochrona środowiska.

Cioty !!!

..

Data: 2009-12-29 19:14:01
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 29 Dec 2009 12:29:54 +0100, Jadrys napisał(a):

Ale tak powiedz szczerze, - chciałbyś mieszkać w takim jak są obecnie Chiny "państwie prawa"? - Gdzie za byle błahostkę ludzie są skazywani na karę śmierci..

Za byle błachostkę? 4 kilo stufu to "błachostka"? Rozumiem że gdyby "przewrócił papieża" to powinno się go spalić?

Data: 2009-12-29 20:35:17
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-29 19:14, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Tak, dla mnie jest to błahostka.. - Najbardziej mnie denerwuje to idiotyczne podejście prawa do "wyprzedzania" popełnienia przestępstwa. Po jaka ciężką cholerę karze się kierowców po kieliszku, kogoś kto posiada nielegalnie broń, posiadacza narkotyków itp? To mają być przestępcy? Czym oni komuś zawinili? Kto poniósł szkodę? Czy ludzie to bezmyślne bydło które chce się mścić na kimś z zawiści?

Data: 2009-12-29 20:44:00
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 29 Dec 2009 20:35:17 +0100, Jadrys napisał(a):

[...]

Żebyś - jak już musisz pić i jechać - pił Pepsi.

Data: 2009-12-31 11:01:08
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-29 20:44, Grzegorz Z. pisze:
[...]

A co komu do tego co ja piję? Gdy spowoduje wypadek, to proszę zamykajcie mnie nawet do kryminału. Ale gdy nic nikomu nie zawiniłem to zjakiej okazji mam się znaleźć w kryminale? Czy nie byłoby lepiej dla wszystkich gdyby każdy pilnował swego nosa?

Data: 2010-01-02 00:42:40
Autor: Hans Kloss
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
A co komu do tego co ja piję? Gdy spowoduje wypadek, to proszę zamykajcie mnie nawet do kryminału.
Nie. Powinieneś zostać ukarany jak za usiłowanie zabójstwa.  A gdy w
spowodowanym przez ciebie wypadku ktoś zginie- jak za morderstwo z
premedytacja. Ale na takie postawienie sprawy rządzący nami musieliby być
mężczyznami a nie ryżymi pedrylami.

Ale gdy nic nikomu nie zawiniłem to zjakiej okazji mam się znaleźć w
kryminale?

Posiadanie takiej ilości takiego stuffu śmiało można uznać za przygotowanie do
wielokrotnego zabójstwa- a takowe jest w Chinach karane śmiercią.
Btw. o wiele bardziej mnie oburza karanie śmiercią za zabicie takiego
banalnego czarno- białego chińskiego niedźwiadka.. ale to jest inna
cywilizacja, Chinczycy zycie ludzkie ważą całkiem inaczej niż my. Ja się nie
podejmuję ich osądzać, podjąłbym się za to postępować, mieszkając tam, zgodnie
z ichnim prawem bez względu na to jak niedorzeczne mi się wydaje. U nas na
przykład też nie wsiadam za kierownice jak mam 0.21 promila choć uważam to za
zupełny nonsens.
J-23

Data: 2010-01-04 10:44:40
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-02 01:42, Hans Kloss pisze:
[...]

Masz dziwne poczucie sprawiedliwości Hans. Nie pomyślałeś o tym żeby profilaktycznie obcinać facetom "ptaki"? Przecież mogą zgwałcić!

[...]

Co za bzdura - Można uznać, może się coś stać (ale nie musi) - mamy za czyjeś chore domniemania karać ludzi?  I mówię tu nie o Chinach tylko o naszym podwórku.
Ja obecnie też nie wsiadam za kółko po spożyciu. - Za duże ryzyko..

Data: 2010-01-04 12:20:56
Autor: Hans Kloss
Europa karleje a Chiny rosną.
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Masz dziwne poczucie sprawiedliwości Hans. Nie pomyślałeś o tym żeby profilaktycznie obcinać facetom "ptaki"? Przecież mogą zgwałcić!

Posiada nie ch... służy róznym innym celom oprócz gwałcenia tak więc nie ma
dostatecznego umotywaowania. Posiadanie 4 kilogramów heroiny albo 4 kilogramów
strychniny bez odpowiednich zezwoleń nie może mieć innego celu niż
przygotowanie do masowego morderstwa.

Co za bzdura - Można uznać, może się coś stać (ale nie musi) - mamy za czyjeś chore domniemania karać ludzi?

Ale taka praktyka (nie dyskutuję z jej sensownoscią) jest powszechna i
powszechnie akceptowana. Spróbuj się pochwalić że masz kilogram plutonu,
karabin automatyczny albo worek cyjanku potasu to doświadczyswz tego na
własnej skórze.
J-23

Data: 2010-01-12 14:46:54
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-04 13:20, Hans Kloss pisze:
[...]

Może mieć dużo innych zastosowań  Gdy się ponosi konsekwencje za samo posiadanie "hery" to jest jednoznaczne z  zamachem na swobodę obywatelską..

[...]

Jest akceptowana przez bezmyślny tłum tępych bezmózgowców..  Dla wolnomysliciela jest to równoznaczne z gwałtem.

Europa karleje a Chiny rosną.