Europa oficjalnie wychodzi z recesji...

Data: 2009-11-13 04:33:27
Autor: Tzva Adonai
Europa oficjalnie wychodzi z recesji...
W Unii Europejskiej oficjalnie skończyła się najdłuższa recesja od II
wojny światowej. Gospodarka całej UE urosła w III kw. o 0,2 proc., a
strefy euro o 0,4 proc. w stosunku do poprzedniego kwartału

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7250184,Europa_oficjalnie_wychodzi_z_recesji.html

Data: 2009-11-13 18:20:21
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

To dobra wiadomość! Tylko co ja będę  z tego miał?

Data: 2009-11-13 19:54:33
Autor: marek czaplicki
jadrys pisze:
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7250184,Europa_oficjalnie_wychodzi_z_recesji.html

To dobra wiadomość! Tylko co ja będę  z tego miał?

więcej miejsc pracy na rynku, lepsza dostępność kredytów, lepsze zarobki itp...

Data: 2009-11-13 20:27:38
Autor: Jadrys
marek czaplicki pisze:
jadrys pisze:
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7250184,Europa_oficjalnie_wychodzi_z_recesji.html

To dobra wiadomość! Tylko co ja będę  z tego miał?

więcej miejsc pracy na rynku, lepsza dostępność kredytów, lepsze zarobki itp...

Wszystko to nie dla mnie.

Data: 2009-11-13 20:38:46
Autor: marek czaplicki
Jadrys pisze:
więcej miejsc pracy na rynku, lepsza dostępność kredytów, lepsze zarobki itp...

Wszystko to nie dla mnie.

więc wybierasz "być" zamiast "mieć". gratuluję!

Data: 2009-11-13 22:39:37
Autor: Jadrys
marek czaplicki pisze:
Jadrys pisze:
więcej miejsc pracy na rynku, lepsza dostępność kredytów, lepsze zarobki itp...

Wszystko to nie dla mnie.

więc wybierasz "być" zamiast "mieć". gratuluję!

Niestety nie mogę już nic więcej osiągnąć w życiu.. Zresztą nie pociąga mnie już to. Teraz u mnie jest czas na konsumpcję tego co wypracowałem przez swoje życie zawodowe .

Data: 2009-11-13 23:34:09
Autor: marek czaplicki
Jadrys pisze:
  > Niestety nie mogę już nic więcej osiągnąć w życiu.. Zresztą nie pociąga
mnie już to. Teraz u mnie jest czas na konsumpcję tego co wypracowałem przez swoje życie zawodowe .

ja jestem jeszcze w wieku produkcyjnym. więc szczególnie mnie obchodzi kondycja europejskiej gospodarki, produkujemy bowiem na unijny rynek, a czasem i dalej.
a tak OT na jakiej dystrybucji jedziesz na kompie. ja mam gnu/linuxa debiana; dobrze się spisuje :-)

Data: 2009-11-14 00:03:31
Autor: jadrys
marek czaplicki pisze:
Jadrys pisze:
> [...]

a tak OT na jakiej dystrybucji jedziesz na kompie. ja mam gnu/linuxa debiana; dobrze się spisuje :-)

Ja teraz na "Mandrivie". Mam w kompie również  "Window$" ze względu na gwarancję.  "Debian" to chyba najlepsza dystrybucja, choć dość trudna w konfiguracji, ale za to później chodzi jak zegarek.

Data: 2009-11-14 05:18:15
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hdk5ku$ccc$2news.onet.pl...
Tzva Adonai pisze:
[...]

Dla ciebie to chyba zła, kapitalizm sobie radzi.

--
stevep

Data: 2009-11-14 08:23:04
Autor: Jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Już niedługo Stefan. już niedługo..

Data: 2009-11-14 12:00:06
Autor: cirrus
Tzva Adonai pisze:
[...]

Uuu, ty jak jehowcy stale coś zapowiadasz.

--
stevep

Europa oficjalnie wychodzi z recesji...