Europa powinna byc Islamska

Data: 2010-09-12 17:35:03
Autor: Nicon
Europa powinna byc Islamska
Tak z 10 lat.
Wytluka pedalow, pedofili, kurwiszony i starozakonnych
a potem mozna im ja odebrac z powrotem.

Data: 2010-09-12 09:12:40
Autor: Tzva Adonai
Nicon napisał(a):

Tak z 10 lat.
Wytluka pedalow, pedofili, kurwiszony i starozakonnych
a potem mozna im ja odebrac z powrotem.

Debili, złodziei, pasożytów społecznych, wiecznych rencistów, emerytów
mundurowych i postpeerelowski motłoch patryjotyczno-socjalistyczny też
wybiją?... Jeśli nie, to będzie jeszcze większy burdel...

Data: 2010-09-12 14:19:26
Autor: Marek
On 12 Wrz, 18:12, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Nicon napisał(a):

> [...]

mundurowych i postpeerelowski motłoch patryjotyczno-socjalistyczny też
wybiją?... Jeśli nie, to będzie jeszcze większy burdel...

Tzvelo sie obruszyl, bo  w pierwszych trzech grupach ( pedaly,
pedofile, kurwiszony...) ma spory udzial...

Data: 2010-09-12 18:19:34
Autor: Nicon

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:9cc71987-d3bf-43f3-b837-cb6d53b929b8a19g2000vbi.googlegroups.com...
Nicon napisał(a):

[...]

Cwel, ty tutaj ?
Slyszalem ze ostatnio dajesz dupy turkom w rajchu.

Data: 2010-09-12 09:23:51
Autor: Tzva Adonai
Nicon napisał(a):

Cwel, ty tutaj ?
Slyszalem ze ostatnio dajesz dupy turkom w rajchu.

To ładne Turczynki dają mi dupy, zresztą nie tylko one... A ty biedny
polski bosy chuju ciągle w ukochanej ojczyźnie, trzęsiesz się o
przyszłość ZUS i losy swojej esbeckiej emeryturki?..

Data: 2010-09-12 19:04:39
Autor: Jesienny
Nicon napisał:

Tak z 10 lat.
Wytluka pedalow, pedofili, kurwiszony

Cóżeś tak się uwziął na tych biednych steranych posługą kapłanów?

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Europa powinna byc Islamska