Europarlament - imienna lista - kto jak głosował za rozdziałem uchodĽców?

Data: 2015-09-23 12:24:52
Autor: maniek
Europarlament - imienna lista - kto jak głosował za rozdziałem uchodĽców?
Czy może mi kto¶ zapodać link do imiennej listy kto jak głosował z imienia za rozdziałem uchodĽców.
Bo jak zwykle tajne przez poufne.
Wlazłem tu http://www.europarl.europa.eu/meps/pl/map.html ale nic nie widzę.
Może jest to tam gdzie¶ ale tak zakopane, że niewidoczne.
W polskim sejmie można takie listy w PDF odkopać sobie.
A gdzie bruksela ma takie co¶?

Data: 2015-09-23 19:34:11
Autor: P03
[...]
a tam zakopane
http://www.votewatch.eu/
http://www.votewatch.eu/blog/eu-parliamentarians-vote-in-favour-of-refugees-binding-quotas-the-conservatives-and-the-far-right-oppose/
i klikaj kolejne linki

--
P03

Data: 2015-09-23 11:52:45
Autor: Zenek Kapelinder
Europarlament - imienna lista - kto jak głosował za rozdziałem uchodĽców?
Teraz trzeba stworzyc liste tych ktorzy glosowali za. I jak beda jakies rozruchy wywolane przez uchodzcow to nalezy ich wysadzac z helikopterow w centrach rozruchow.

Data: 2015-09-23 19:45:53
Autor: andal
On Wed, 23 Sep 2015 11:52:45 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

Teraz trzeba stworzyc liste tych ktorzy glosowali za. I jak beda jakies
rozruchy wywolane przez uchodzcow to nalezy ich wysadzac z helikopterow
w centrach rozruchow.

http://tinyurl.com/p2tfgxz

uporzadkuj wg Member State i licz
(na dole strony wlacz Display: All

Data: 2015-09-24 01:39:38
Autor: muto2100
W dniu ¶roda, 23 wrze¶nia 2015 12:24:54 UTC+2 użytkownik maniek napisał:
[...]

tu   jest   link   z  lista   PO   zdrajcow    ktorzy   glosowali   ZA

http://www.votewatch.eu/en/term8-migration-and-refugees-in-europe-joint-motion-for-resolution-vote-resolution.html

Europarlament - imienna lista - kto jak głosował za rozdziałem uchodĽców?