Europedzie gora!

Data: 2009-03-16 17:38:09
Autor: Nobil
Europedzie gora!
"UE zakazuje stosowania zwrotĂłw "Pan" i "Pani"
Polityczna poprawność skłoniła liderów Unii Europejskiej do zakazania stosowania sformułowań "Pan" i "Pani", ponieważ jak twierdzą pomysłodawcy zakazu, są one zbyt seksistowskie
 â€“ podaje "Daily Mail". Biurokracja brukselska wydała nowe wytyczne w celu tworzenia "neutralnie płciowego" języka."

chcieliscie do UE - no to macie...

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-16 17:40:41
Autor: Nero
Europedzie gora!

Użytkownik ""Nobil <he®sk>"" <eurobrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:q10tr49qlcjdq70g1rahjhj5fra89r8hpo4ax.com...
[...]

Proponuje zwrot - towarzyszu.

Data: 2009-03-16 17:43:33
Autor: jadrys
Europedzie gora!
Nobil <heÂŽsk> pisze:
[...]

Nie ma czegoś bardziej idiotycznego od zwrotu "pan" Czyżby to określenie zostało zapożyczone przez chłopów pańszczyźnianych z mitologii Greckiej do nazwania swoich ciemiężycieli?

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Data: 2009-03-16 16:32:56
Autor: mrdevilyn
Europedzie gora!
On Mar 16, 5:43 pm, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Nie ma czegoś bardziej idiotycznego od zwrotu "pan" Czyżby to określenie
zostało zapożyczone przez chłopów pańszczyźnianych

Pewnie nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo masz rację. Nasze
współczesne tzw "formy grzecznościowe" powstały  właśnie na bazie
zwrotów używanych przez folwarczne chamstwo w stosunku do szlachty.
Cham zostawał po wojnie sekretarzem pezetpeerii, dyrektorem, oficerem
itditp a chcąc okazać komuś werbalny szacunek zwracał się do niego
instynktownie w takiej formie do jakiej przywykł- czyli jak fornal do
dziedzica. Obrzydliwe ale już się tego chyba odkręcić nie da.
J-23

Data: 2009-03-17 09:21:19
Autor: jadrys
Europedzie gora!
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Jaki szacunek? Jeżeli zwrot został zapożyczony z mitologii, to oznacza dokładnie brak szacunku..
W mitologii greckiej "pan" oznacza rozwiązłego satyra..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-17 13:40:13
Autor: Hans Kloss
Europedzie gora!
jadrys <ilicz@wp.pl> napisał(a):
Jaki szacunek? Jeżeli zwrot został zapożyczony z mitologii, to

.. to oczywista bzdura. Polskie wiechusy znajace grecką mitologie.. coś ty wczoraj pił?

W mitologii greckiej "pan" oznacza rozwiązłego satyra..

Satyr był bogiem a więc istota godną szacunku, a przedrostek "pan" po grecku oznacza "wszystko" co tez jest oznaka niejakiego szacunku wobec satyra.
Ale polski "pan" nie ma z nim nic wspólnego, jest skrótem od słowa "żupan" oznaczajacego zwierzchnika żupy "patrz-- -> żupa u Słowian).
Słowo ma konotację czołobitna a tymczasem stało się pospolitym zwrotem grzecznościowym za sprawa chamstwa i fornalstwa które w gumiakach wylazo "na pokoje" w czasach prylu. I o tym był mój post.
J-23

Data: 2009-03-17 15:04:18
Autor: Panslavista
Europedzie gora!
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
jadrys <ilicz@wp.pl> napisał(a):

> [...]

wczoraj pił?

> W mitologii greckiej "pan" oznacza rozwiązłego satyra..

Grecki bożek Pan też był, odpowiednik rzymski Faunus.
Satyr - rzymski zbliżony odpowiednik Bacchus...

Data: 2009-03-17 16:28:22
Autor: jadrys
Europedzie gora!
Hans Kloss pisze:
jadrys <ilicz@wp.pl> napisał(a):
[...]

Skoro tak mówisz... Pytałem tylko.

Data: 2009-03-16 17:47:29
Autor: raff
Europedzie gora!
[...]

No wiadomo, bo to seksistowskie.

Czy nie powinno sie tez uzywac zwrotow "ten kotek" i "ta kotka" ? To juz chyba dyskryminacja ?

R.

Data: 2009-03-16 19:15:26
Autor: Piotr
Europedzie gora!
Dnia Mon, 16 Mar 2009 17:47:29 +0100, raff napisał(a):

No wiadomo, bo to seksistowskie.

Czy nie powinno sie tez uzywac zwrotow "ten kotek" i "ta kotka" ? To juz chyba dyskryminacja ?

Będziemy mówić kot A i kot B. A na koty szenistyczno-biedronistyczne,to
powiemy kochający inaczej kot A i kot B.
pz
Piotr
PS. Teraz per "pan" będziemy mówili do szympansów.

Data: 2009-03-16 20:04:47
Autor: raff
Europedzie gora!
[...]

Juz mowimy. A przynajmniej do tych z rzadu.

R.

Data: 2009-03-17 00:10:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Europedzie gora!
poniedziałek, 16 marca 2009 19:15. carbon entity 'Piotr' <pnat@wp.pl>

PS. Teraz per "pan" będziemy mówili do szympansów.

Biology

    *Pan* , a genus of apes composed of the Common Chimpanzee and the Bonobo

http://en.wikipedia.org/wiki/Pan

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-03-17 09:58:53
Autor: Piotr
Europedzie gora!
Dnia Tue, 17 Mar 2009 00:10:45 +0100, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

Biology

    *Pan* , a genus of apes composed of the Common Chimpanzee and the Bonobo

http://en.wikipedia.org/wiki/Pan

Pan troglodytes, też było?
pz
Piotr

Data: 2009-03-16 19:56:33
Autor: jadrys
Europedzie gora!
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gplvk5$4d3$1news.onet.pl...

Nobil <heRsk> pisze:

"UE zakazuje stosowania zwrotów "Pan" i "Pani"
[...]

A to dlaczego, chodziłem kiedyś prywatnie na obiady i serwująca je do jednego z gości zwracała się "panie dziedzicu"- bardzo mi sie to spodobało.

A w mojej ulubionej agencji towarzyskiej personel zwraca się do mnie "panie mecenasie" i nie powiem żebym był z tego zadowolony.. :-(
A już za "dziedzica" to chyba przestałbym dawać napiwki.. :-P

Data: 2009-03-16 20:03:48
Autor: raff
Europedzie gora!
[...]

Moze sie bzykasz w todze i to stad ten pzrydomek.

R.

Data: 2009-03-16 20:37:34
Autor: jadrys
Europedzie gora!
raff pisze:
[...]

Chyba winny jest taksiarz, któremu udzielałem porad pseudoprawnych w trakcie wiezienia mnie do tego przybytku.. I tak jakoś przylgnęło.
Oczywiście nie jestem żadnym adwokatem..

Data: 2009-03-16 20:04:39
Autor: Piotr
Europedzie gora!
Dnia Mon, 16 Mar 2009 19:56:33 +0100, jadrys napisał(a):

A w mojej ulubionej agencji towarzyskiej personel zwraca się do mnie "panie mecenasie" i nie powiem żebym był z tego zadowolony.. :-(
A już za "dziedzica" to chyba przestałbym dawać napiwki.. :-P

Dobrze ci mówią, w końcu klient burdelu to taki kurwi mecenas, który się
różni od tych z palestry, tylko kierunkiem przepływu kapitału
pz
Piotr
PS. Sam chodzisz, czy z partnerką?

Data: 2009-03-16 20:33:20
Autor: jadrys
Europedzie gora!
Piotr pisze:
[...]

No coś ty ! Z partnerką do burdelu? Nie pasuje..

Data: 2009-03-16 21:17:33
Autor: Piotr
Europedzie gora!
Dnia Mon, 16 Mar 2009 20:33:20 +0100, jadrys napisał(a):

No coś ty ! Z partnerką do burdelu? Nie pasuje..

A bo ja tam wiem co postympowi pasuje, albo nie... Przecie będzieta się
niedługo żenić z szympansami, to wiele obiecuje w materii zmian.
pz
Piotr

Data: 2009-03-17 16:36:25
Autor: jadrys
Europedzie gora!
Piotr pisze:
[...]

Ja tam w małpach nie gustuje, ale gdy komuś się podoba urocza szympansica to nie widzę przeciwwskazań  do zawarcia związku.. Oczywiście musi być obopólna zgoda..  Niee czuję się  upoważniony do tego żeby stawać na drodze ich uczucia i szczęścia..

Data: 2009-03-17 17:21:46
Autor: raff
Europedzie gora!
[...]

A nie mozesz sobie za darmo jakiejs wywac ?

Popracuj nad soba, a satysfakcja wieksza.

R.

Data: 2009-03-17 17:58:33
Autor: jadrys
Europedzie gora!
raff pisze:
[...]

Pewnie że większa, ale na stałe odpada, zdrada to nie moja działka.. Jednak musisz zrozumieć faceta o bardzo dużych potrzebach seksualnych i jeszcze większej  fantazji erotycznej. Tego nie da się zaspokoić z przygodnie poznanymi partnerkami ..

Data: 2009-03-17 18:00:34
Autor: raff
Europedzie gora!
[...]

A tak, zapomnialem o tym sposobie myslenia - z kurwą to nie zdrada...

R.

Data: 2009-03-17 21:05:03
Autor: Piotr
Europedzie gora!
Dnia Tue, 17 Mar 2009 18:33:47 +0100, jadrys napisał(a):

W rzeczy samej..

A jak masz taką w domu, to w ogóle problem zdrad jest rozwiązany, he, he...
Tu, trochę czasu temu, ktoś wklejał takie opowiadanka z przyszłości, o
idealnej rodzinie postympu... I masz, nie minął rok a już tu mamy jednego
takiego co te futurystykę zamienił w przeszłość.
pz
Piotr

Data: 2009-03-17 21:20:42
Autor: jadrys
Europedzie gora!
Piotr pisze:
[...]

Nie wiem Piotrze co chcesz zasugerować, Mógłbyś trochę jaśniej?

Data: 2009-03-17 03:10:54
Autor: Mariusz Merta
prosze puczyc sie troche historii Polski
slow pan pochodzi od zupana...
a zupan zas do zupy ( nie mylic z poczatkowa litera d***)
mowaz z z kropka, niestety nie mam polskich znakow
wracajac do zupy... to podstawowa jednostka organizacyjna slowian...

nie wiem jak dla  pana ale moim zdaniem pewne formy powinny
obowiazywac...

troche poczytacv w necie...i nie bedzie glupot plotlo
Mariusz Merta

Data: 2009-03-17 07:04:07
Autor: Nobil
Europedzie gora!
On Mon, 16 Mar 2009 17:43:33 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> chcieliscie do UE - no to macie...

Nie ma czegoś bardziej idiotycznego od zwrotu "pan"

 tu nie chodzi o forme wlasnosci czy pozycje spoleczna
 ale wielowiekowe tradycje. nawet anglosasi rozrozniaja
 taka forme zwracania sie by nie mowic do szefa per ty.
 czy idiotyczne? zalezy czy jest to forma "poddancza" czy
 szacunek dla wieku, osiagniec itp.
Czyżby to określenie zostało zapożyczone przez chłopów pańszczyźnianych z mitologii Greckiej do nazwania swoich ciemiężycieli?

 proponuje forme bezosobowa: 'ONO'. ;o)

--

 HeSk

Data: 2009-03-17 09:23:41
Autor: jadrys
Europedzie gora!
Nobil <heÂŽsk> pisze:
[...]

A ja - obywatelu, ale jeszcze chyba do tego nie jesteśmy gotowi..

Data: 2009-03-17 12:55:02
Autor: xcihy
Europedzie gora!

Użytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gpnmma$gho$2news.task.gda.pl...
[...]

To po staremu "wy".
xc

Data: 2009-03-16 19:36:47
Autor: rAzor
Europedzie gora!
Użytkownik Nobil <hegrzmotsk> napisał:
[...]

Dawaj link, bo kuhwa nie wierzę.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-17 07:04:07
Autor: Nobil
Europedzie gora!
On Mon, 16 Mar 2009 19:36:47 +0100, rAzor
<""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl
wrote:

> chcieliscie do UE - no to macie...
Dawaj link, bo kuhwa nie wierzę.

 wczoraj na onet albo wp.

Data: 2009-03-17 13:04:03
Autor: Grzegorz Z.
Europedzie gora!

wrote:

chcieliscie do UE - no to macie...
Dawaj link, bo kuhwa nie wierzę.

 wczoraj na onet albo wp.

Jak był wczoraj to jest i dzisiaj. Dawaj!

--
"Każdy myœlšcy człowiek jest ateistš" - E.Hemingway

Data: 2009-03-17 15:59:28
Autor: raff
Europedzie gora!
chcieliscie do UE - no to macie...
Dawaj link, bo kuhwa nie wierzę.
 wczoraj na onet albo wp.

Jak był wczoraj to jest i dzisiaj. Dawaj!

A znajdz sobie. Co to, ze pedal to uposledzony i trzeba pomoc ?

R.

Data: 2009-03-18 11:51:51
Autor: Grzegorz Z.
Europedzie gora!
Dnia Tue, 17 Mar 2009 15:59:28 +0100, raff napisał(a):

chcieliscie do UE - no to macie...
Dawaj link, bo kuhwa nie wierzę.
 wczoraj na onet albo wp.

Jak był wczoraj to jest i dzisiaj. Dawaj!

A znajdz sobie. Co to, ze pedal to uposledzony i trzeba pomoc ?

Azor wg ciebie też jest pedałem????

To już jakaś obsesja jest!

Data: 2009-03-18 12:04:00
Autor: raff
Europedzie gora!
[...]

Grzesiu, to juz nie jest "Maus", to jest "Pancernik Potiomkin".

R.

Data: 2009-03-18 12:07:03
Autor: Grzegorz Z.
Europedzie gora!
Dnia Wed, 18 Mar 2009 12:04:00 +0100, raff napisał(a):

[...]

Nie to Azor jest - ten "z lewactwem się nie dyskutuje".

Data: 2009-03-17 10:15:51
Autor: ColgatesBilly
Europedzie gora!

"rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > wrote in message news:gpm67t$o94$1news.onet.pl...
[...]

No ale... przynajmniej pozbedziemy sie tych wszystkich
angielskich SEROW, jaK ... John Elton

Europedzie gora!