Europejska wolność słowa "po Niemiecku" [Wielka operacja "kaganiec"?]

Data: 2016-07-13 15:46:36
Autor: A. Filip
Europejska wolność słowa "po Niemiecku" [Wielka operacja "kaganiec"?]
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-36782874
German raids target internet hate speech
German police have carried out a nationwide operation against some 60
individuals suspected of inciting hatred by posting on the internet. [...]

Dopóki ktoś nie napisze _BARDZO konkretnie_ co pisali to jak dla mnie
media donoszą o zamordyzmie niemieckiego państwa policyjnego i masowym
zastraszaniu przez ogólno-niemieckie policyjne akcje.  _Domniemywać_ na
korzyść nakładania kagańca na wolność słowa w internecie ja nie planuje.
Media "od nowego roku" na takie zaufanie po prostu nie zasługują
_dowodnie_ .

Po św. Ewie chodzi się w cholewie.  (Przysłowie polskie)

Data: 2016-07-14 22:55:18
Autor: masti
Europejska wolność słowa "po Niemiecku" [Wielka operaş×üŠČÚŰiŠâyÍśÜ^C
A. Filip wrote:

[...]

to napisz BARDZO KONKRETNIE o co ci chodzi. Bo bełkoczesz

Data: 2016-07-15 18:44:45
Autor: A. Filip
masti <gone@to.hell> pisze:
A. Filip wrote:

[...]

Napisz co oni _konkretnie_ pisały ofiary policyjnego nalotu.

Niemieckie urzędasy potrafiły "dobrem dziecka" uzasadniać zakaz
rozmów ojca z własnymi dziećmi po Polsku.  Wiec tym że niemieckie
urzędasy _bez podawania konkretów_ mówią o "wzniecaniu nienawiści"
ja sobie dupę podcieram - jak sobie pościelesz tak się wyśpisz.

--
A. Filip
Jeśli trzech ludzi powie ci, że jesteś pijany, nie kłóć się, idź spać.

Data: 2016-07-15 19:10:53
Autor: A. Filip
masti <gone@to.hell> pisze:
A. Filip wrote:

masti <gone@to.hell> pisze:
A. Filip wrote:

[...]

Chcesz jeszcze mniej fuctu w uzasadnieniach niemieckich urzędasów?
Dostaniesz o co prosisz i bokiem ci to wyjdzie.

Niemieckie państwo na zaufanie _nie zasługuje_ (w podobnych sprawach).

Over & Out

--
A. Filip
Czcij króla, ale bój się żandarma!  (Przysłowie żydowskie)

Data: 2016-07-15 17:14:19
Autor: masti
A. Filip wrote:

masti <gone@to.hell> pisze:
A. Filip wrote:

masti <gone@to.hell> pisze:
A. Filip wrote:

[...]

dawaj. czekam

Europejska wolność słowa "po Niemiecku" [Wielka operacja "kaganiec"?]