Europejski rekord?

Data: 2020-11-01 09:09:50
Autor: Zenek Kapelinder
Europejski rekord?
Dzisiaj Belgia rozbiła bank. W Belgii umarł na covid co tysiaczny jej obywatel. Do tej pory od początku epidemii w Belgii umarło mniej więcej tyle samo ludzi co zginęło belgijskich żołnierzy w czasie II Wojny Światowej.

Data: 2020-11-01 18:59:58
Autor: Budzik
Europejski rekord?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

Co Belgia zrobiła az tak zle ze maja takie wyniki?
Albo co my zrobilismy dobrze?

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2020-11-01 11:18:52
Autor: Zenek Kapelinder
Europejski rekord?
niedziela, 1 listopada 2020 o 20:00:00 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> Dzisiaj Belgia rozbiła bank. W Belgii umarł na covid co tysiaczny > jej obywatel. Do tej pory od początku epidemii w Belgii umarło > mniej więcej tyle samo ludzi co zginęło belgijskich żołnierzy w > czasie II Wojny Światowej.
Co Belgia zrobiła az tak zle ze maja takie wyniki? Albo co my zrobilismy dobrze? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest sprawienie, by ludzie wierzyli, że już ją znają." Frank Herbert
Belgów spytaj. Co z tego że Ci odpowiem jak za dwa dni będziesz kłamał że napisałem coś innego.

Data: 2020-11-01 20:59:58
Autor: Budzik
Europejski rekord?
> [...]

Co Belgia zrobiła az tak zle ze maja takie wyniki? Albo co my zrobilismy dobrze?

Belgów spytaj. Co z tego że Ci odpowiem jak za dwa dni będziesz

Nie wstydz sie, powiedz ze nie wiesz...

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2020-11-01 22:12:41
Autor: u2
Europejski rekord?
W dniu 01.11.2020 o 21:59, Budzik pisze:
Nie wstydz sie, powiedz ze nie wiesz...

to ty ciągle się pytasz:)

Data: 2020-11-02 10:59:57
Autor: Budzik
Europejski rekord?
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Nie wstydz sie, powiedz ze nie wiesz...

to ty ciągle się pytasz:)

Ja sie nie wstydze powiedziec ze nie wiem.
Własnie dlatego pytam.
Zenek zdaje sie przemawiac probujac przekonywac ze wie.
Dlatego prosze go o odrobine wiecej smiałosci ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2020-11-02 05:15:45
Autor: Zenek Kapelinder
Europejski rekord?
poniedziałek, 2 listopada 2020 o 12:00:02 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik u2 u...@o2.pl ...
> [...]
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej." Molier
W przypadku wirusa nigdy nie twierdziłem że coś wiem. Swoje sny możesz opowiadac tam gdzie mnie nie ma, bo jak jestem to będę prostował Twoje kłamstwa. Na podstawie własnych obserwacji przedstawiłem tezę że bardzo prawdopodobne jest żebyśmy dorównali że zgonami na wirusa do średniej europejskiej. Jak skończy się chorowanie to zacznie się rozliczanie rządzących. Na wykresach będą słupki i do tych co teraz rządzą dobrze by było jak słupki były by w miarę równe. Polska będąca dużym państwem za bardzo odstawała od reszty państw europejskich. Możesz się z taką teza nie zgadzać. Ale jeśli stawiasz zarzuty to wiedz ze takich "nie bo nie" nie przyjmuje.

Data: 2020-11-02 14:59:56
Autor: Budzik
Europejski rekord?
> [...]

W przypadku wirusa nigdy nie twierdziłem że coś wiem.

No nareszcie! Brawo!

Swoje sny
możesz opowiadac tam gdzie mnie nie ma, bo jak jestem to będę
prostował Twoje kłamstwa.

Drutu nie umiesz wyprostowac a probujesz podazac szlakiem dla zaawansowanych... :)))

Na podstawie własnych obserwacji
przedstawiłem tezę że bardzo prawdopodobne jest żebyśmy dorównali
że zgonami na wirusa do średniej europejskiej.

Musisz sie precyzyjnie wypowiadac.
Twierdzisz ze nasz rzad w porozumieniu z innymi rzadami fałszuje statystyki zgonów (a nie zgony). Prawda?
W tym fałszowaniu sa tylko 3 problemy:
- dlaczego dopiero teraz?
- po co fałszowac jak juz przegoniliśmy Niemców
- po co fałszowac jak zgonów mamy w cholere i troche i duzo wiecej niz zwykle.
Wiec ja sie zgadzam ze dane sa niewiarygodne ale bardzo mało prawdopodobne ze w te strone w która twierdzisz.
No chyba ze staty z covidem sa ok a cała reszta słuzby zdrowia juz tak nie daje rady ze ludzie umieraja na wszystko inne.

[...]
Jakie nie bo nie?
Ja ci podaje konkretne liczby pokazujace ze coś sie niedobrego dzieje, ze umiera mnostwo ludzi.
A ty, kiedy statystyki ci sie przestały podobac (wczesniej przeciez nie miałes takich zastrzezen) to wymysliłes nietrzymajaca sie kupy teorie o spisku na rzadów na poziomie europejskim...

Dlaczego w tym spisku Niemcy nie fałszują statystyk zeby dogonic inne kraje?

--
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

Data: 2020-11-02 09:43:32
Autor: Zenek Kapelinder
Europejski rekord?
poniedziałek, 2 listopada 2020 o 15:59:58 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu 1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"
Nie brałem pod uwagę że Ty o wirusie wiesz wszystko, tak jak o oszczędzaniu wody czy zanieczyszczeniu powietrza w Łodzi. Liczby już nieraz podawałem. Podawales liczby związane z wodą i brudnym powietrzem. Jakoś dziwnie wtedy nie były to te właściwe liczby tylko Twoje. Teraz też mogą być Twoje liczby. I prawdopodobnie są tylko Twoje bo te właściwe będą najwcześniej w lutym. Dlaczego niemcy nie fałszują pytasz. Skąd wiesz że nie fałszują? Poza tym oni są ponad wszystko i mogą to czego inni nie mogą.

Data: 2020-11-02 20:59:56
Autor: Budzik
Europejski rekord?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Dlaczego niemcy nie fałszują pytasz. Skąd wiesz że nie fałszują?
Poza tym oni są ponad wszystko i mogą to czego inni nie mogą.
Tobie sie pytam, to twoja teoria o wielkim ogólnoeuropejskim spisku fałszowania danych i wyrownywania statystyk.

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2020-11-02 13:13:38
Autor: Zenek Kapelinder
Europejski rekord?
poniedziałek, 2 listopada 2020 o 22:00:03 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire
Udzielilem już wystarczająco dużo odpowiedzi a ty pytasz, pytasz, pytasz.

Data: 2020-11-03 05:59:56
Autor: Budzik
Europejski rekord?
> [...]

spisku fałszowania danych i wyrownywania statystyk.

Udzielilem już wystarczająco dużo odpowiedzi a ty pytasz, pytasz,

Nie moja wina ze to sie kupy nie trzyma a kazda nastepna odpowiedz przeczy poprzednim.

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2020-11-03 04:09:20
Autor: Zenek Kapelinder
Europejski rekord?
wtorek, 3 listopada 2020 o 06:59:57 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ... >> > Dlaczego niemcy nie fałszują pytasz. Skąd wiesz że nie >> > fałszują? Poza tym oni są ponad wszystko i mogą to czego inni >> > nie mogą. >> > >> Tobie sie pytam, to twoja teoria o wielkim ogólnoeuropejskim >> spisku fałszowania danych i wyrownywania statystyk.
> [...]
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton
Nie pisząc dlaczego się nie trzyma doprowadziłes do sytuacji w której prąd potrzebny do wysłania informacji był więcej warty niż Twoja informacja.

Data: 2020-11-03 15:59:54
Autor: Budzik
Europejski rekord?
> [...]

Nie pisząc dlaczego się nie trzyma doprowadziłes do sytuacji w
której prąd potrzebny do wysłania informacji był więcej warty niż

Twoja poprzednia odpowiedz nic nie wnosiła.
Była tylko i wyłączniem stwierdzeniem ze pytam i pytam.
Wiec wyjasniłem dlaczego.
Ligicznym zatem jest ze wyjasnienie, dlaczego nie trzyma sie kupy masz post wczesniej.

Zenku, ja naprawde pamietam jak w pierwszej czesci pandemii pyszczyłes ze czepiamy sie bo przeciez trzeba patrzec na łączna liczbe zgonów i ze jest tyle samo co bylo wczesniej. Ty tego nie pamietasz?
A teraz jak dostajesz dane, ze zgonow przybywa to twierdzisz ze to nie wazne bo wazna jest tylko liczba zgonów covid a ta liczba jest przeciez sfałszowa w ogolnoeuropejskim spisku rzadów.
ciebie naprawde od wymyslania tych bzdur nie boli głowa? ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2020-11-03 08:46:19
Autor: japanizer
Europejski rekord?
On Tuesday, November 3, 2020 at 4:59:57 PM UTC+1, Budzik wrote:
> [...]

ciebie naprawde od wymyslania tych bzdur nie boli głowa? ;-DDD

P. Budzik, gratuluję wytrwałości, ale tak kontrolnie spytam, skoro zeszło na sprawy zdrowotne - czy bolał pana kiedyś pusty wazon na stole czy pusty dzbanek w szafie? Tak więc zaręczam, że p. Zenka nic nie boli, nie bolało, i boleć nie będzie.

Data: 2020-11-03 17:59:53
Autor: Budzik
Europejski rekord?
Użytkownik  japanizer@japanizer.org ...

[...]

;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2020-11-04 05:57:38
Autor: Zenek Kapelinder
Europejski rekord?
wtorek, 3 listopada 2020 o 16:59:57 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ... >> >> > Dlaczego niemcy nie fałszują pytasz. Skąd wiesz że nie >> >> > fałszują? Poza tym oni są ponad wszystko i mogą to czego >> >> > inni nie mogą. >> >> > >> >> Tobie sie pytam, to twoja teoria o wielkim ogólnoeuropejskim >> >> spisku fałszowania danych i wyrownywania statystyk. >> > Udzielilem już wystarczająco dużo odpowiedzi a ty pytasz, >> > pytasz, pytasz. >> Nie moja wina ze to sie kupy nie trzyma a kazda nastepna >> odpowiedz przeczy poprzednim.
> [...]
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia, aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło." Stephen King
Szczerze i otwarcie Ci powiem że nie pamiętam, chociaż pamięć mam jeszcze dobra, żebym kazał patrzeć na łączną liczbę zgonów. Za to twierdziłem że ogólna liczba zgonów może być mniejsza, z naciskiem na może być a nie że jest, mniejsza niż w latach poprzednich. Po pierwszym półroczu potwierdził to GUS. Podali że w pierwszym półroczu ilość wszystkich zgonów była minimalnie mniejsza niż średnia z lat poprzednich. Jak jest teraz nie wiem. Najlepsze jest to że dokąd nie poda danych GUS to nikt wiedział nie będzie a Ty podajesz dane których nie podajesz bo nawet jak coś napisałeś bez podania źródła to znaczy że nie podałeś danych tylko swoje albo innych przemyślenia. W Polsce od statystyk jest GUS a nie jakiś dziennikarzyna. Szafujesz liczbami jak byś się na nich znał. Ale się nie znasz. W ogólnym rozrachunku będzie się liczyła średnia z długiego okresu a nie dane z dwoch dni. Takim okresem będzie rok. Jeśli podają że wśród osób które zmarły na wirusa 10% nie miało innych śmiertelnych chorób to znaczy że 90% miało inne ciężkie choroby i to one ich zabiły chociaż katalizatorem był wirus. Przyspieszył śmierć ludzi starych i chorych o dzień, tydzień czy miesiąc. Jakie znaczenie z punktu siedzenia statystyki ma to że licząc coś w rocznym okresie jakieś zdarzenie miało miejsce w styczniu a nie w grudniu? Żadne. Ale jeśli idzie o statystyki robione na potrzeby propagandy takie 90% więcej ma ogromne znaczenie. Inni wykazują dużo zmarłych a my mieliśmy ich mało, za mało żeby ci co gdzieś tam z dużą ilością zmarłych rządzą mogli się utrzymać przy władzy po wyborach. Jeśli ja wpadłem na to że duża ilość zmarłych może być użyta w wyborach przeciwko tym co teraz rządzą to wpadli lub wpadną i inni. Duża Polska z małą ilością zmarłych była by doskonałym przykładem dla tamtejszych populistów chcących dobrać się do władzy. U nas stosują kreatywna statystykę bo się dogadali z tymi co teraz rządzą na zachodzie. Uważam że to jest dobra droga bo zapewnia stabilność polityczna w Europie. Stabilność polityczna to duża odporność na kryzysy ekonomiczne i co najważniejsze nie doprowadzi do wojny nawet jak by się jakiś kryzys finansowy trafił.

Data: 2020-11-04 15:59:51
Autor: Budzik
Europejski rekord?
[...]

Dokładnie tak było i na tej podstawie argumentowałes ze pierwsza fale pandemii przeszlismy w odbrej kondycji.
I chyba rzeczywiście tak było. Ilosc zgonów spadła o 0,3% czyli praktycznie pozostały na stałym poziomie, porównujac do 2019r.

[...]

Ja nie podałem zrodła? Czy moze zrodło które podałem ci sie nie spodobało?
Zarzucasz dziennikarzowi ze wyssał dane z palca?
https://www.money.pl/gospodarka/akt-zgonu-za-aktem-zgonu-polakow-
umiera-rekordowo-duzo-6568771565054656a.html

Tutaj dziennikarz podaje skad bierze danych - z urzedu stanu cywilnego.
Zarzucasz mu ze kłamie czy ze kłamie urzad?

https://www.politykazdrowotna.com/66151,rekordowa-liczba-zgonow-w-
polsce-od-dekady
A tu opieraja sie o dane z GUS. Znów ktos coś fałszuje?

Oczywiście dane z całego roku beda wazne i mozemy poczekac do stycznia zeby wyciagnac jakies wnioski. W styczniu zapewne powiesz ze musimy poczekac do kwietnia... :)

Ale: czy naprawde uwazasz ze biorac pod uwage fakt, ze od wrzesnia rosnie liczba chorych na covid i rosnie liczba zgonów (duzo bardziej niz tylko o te raportowane z covid) to widac tutaj podejrzane wspolistnienie tych zjawisk?

Takim okresem będzie rok.

Mozesz sobie ten wykres skalowac jak ci wygodnie.
Ja nie widze powodu dlaczego ta rozmowa miałaby czekac bo juz dzis widac ze dzieje sie coś złego.

[...]

Albo o rok, albo o 10 lat...
Ale zeby była jasnosc - ja nie wierze w to ze to co podaja o zmarłych na covid to jest to co rzeczywiście umiera na covid.
Robimy zdecydowanie za mało testów zebysmy wiedzieli jaka jest realna liczba chorych.

[...]

Dobierasz wyniki do tezy...
Nic nie trzeba fałszowac - ilosc zmarłych od kilku tygodni gwałtownie rosnie. Jakie ma dla ciebie znaczenie to czy ktos umarł na covid czy na cokolwiek innego? --
Pozdrawia... Budzik
"Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz."   Nina Liedtke

Data: 2020-11-04 08:49:15
Autor: Zenek Kapelinder
Europejski rekord?
środa, 4 listopada 2020 o 16:59:53 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz." Nina Liedtke
Cytat z linka jaki dałeś " W tym samym okresie resort poinformował o 920 zmarłych z powodu COVID-19. To może stanowić o ok. 3 tysiącach cichych ofiarach epidemii". Tych cichych to po po cichu w zbiorowych grobach chowają czy uruchomili jeden z piecow w Oświęcimiu? Napisałeś że dziennikarz wziął dane z jednego USC. Ale nie napisał z którego. Masz pewność ze nie był tendencyjny i z wielu urzędów wybrał ten w którym było najwięcej? Codziennie podają ile osób umiera na covid. Dzisiaj umarło na niego chyba 37 osób i stanowi to 10% zmarłych dzisiaj. Ale takich zmarłych co oprócz zarażenia wirusem miały inne ciężkie z reguły choroby. Wychodzi że dzisiaj na covid zmarło 3% tych co normalnie codziennie w Polsce umierają i 30% tych co by i tak umarli bo byli ciężko chorzy i mieli wirusa. Co nie znaczy że wszystkich z nich zabił wirus. Z tym że żeby było uczciwie trzeba napisać że umarli trochę wcześniej. To trochę wcześniej w statystyce nie ma żadnego znaczenia bo wynikający z tego błąd za mały. Bez względu na to czy GUS podał dane w styczniu albo w kwietniu będą to jedyne prawdziwe dane. Kto dożyje będzie mógł sprawdzić.

Data: 2020-11-04 17:59:52
Autor: Budzik
Europejski rekord?
[...]

Nie, to oznacza, ze umarli, sa ujeci w statystykach zgonów ale nie sa ujeci w statystykach zgonów covid.
CZyzbys nie umiał czytac ze zrozumieniem?

Napisałeś że dziennikarz wziął dane z jednego USC.

Nie napisałem ze z jednego...

Ale
nie napisał z którego. Masz pewność ze nie był tendencyjny i z
wielu urzędów wybrał ten w którym było najwięcej?

Czy ty na łeb upadłes... To sa statystyki z całej Polski a nie z jednego urzedu...

Codziennie
podają ile osób umiera na covid. Dzisiaj umarło na niego chyba 37
osób i stanowi to 10% zmarłych dzisiaj.

Pojebało cie? W Polsce umiera srednio 1100 osób dziennie, obecnie blizej 1500.
A ty piszesz ze 37 to 10%. To twoim zdaniem umarło dzis 370 osób?

[...]

Nie znaczy. Ale nagły wzrost jest conajmniej podejrzany.
Co do statystycznie nieistotnego przedwczesnego umierania to tylko idioty jak ty mogł coś takiego napisać.
Na covid umieraja ludzie majacy cukrzyce, problemy z nerkami, z sercem - choroby z którymi mozna zyc dziesiatki lat we wzglednym zdrowiu i komfocie.

Z tym że żeby było uczciwie trzeba napisać że umarli
trochę wcześniej.

Ty sie rzuc pod pociag - na grobie napisza ci - umarł troche wczesniej ale statystycznie bez znaczenia...

[...]

Podałem ci artykuł w którym autor pisze, iz opiera sie na danych z GUS.
A ty znowu swoje pierdolisz, ze uwierzysz tylko w dane z GUS...
No debil :)

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2020-11-04 11:06:42
Autor: Zenek Kapelinder
Europejski rekord?
środa, 4 listopada 2020 o 18:59:54 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka, 4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy i kupic wózek dziecięcy. ;-)
Jak nie napisałeś jak napisałeś, cytuje z Budzika " Tutaj dziennikarz podaje skad bierze danych - z urzedu stanu cywilnego.". Liczba pojedyncza jak się patrzy a Ty pierdolisz, w staropolskim tego słowa znaczeniu, że to nie Ty. Co do reszty. Nie potrafisz zrozumieć zdań innych niż proste. A jak ja pojawił się podmiot domyślny to Ci się w głowie mózg zaczął wygładzać. Wybacz Budzik ale masz IQ większe od końca o 5 bo jak podłogę myjesz to wody z wiadra nie wypijasz. Nie odpisuje bo ja Ci nie odpisze. Próba dyskutowania z Toba to gwałt na rozumie.

Data: 2020-11-04 21:42:38
Autor: Budzik
Europejski rekord?
[...]

Ty to jednak jestes pojebany.
Masz teskt zrodłowy, masz dane ewidentnie dotyczace całego kraju a przypierdalasz sie do czegos takiego i rzniesz głupa jakby to dziennikarz był jakims idiota podobnym do ciebie i napisał artykuł na podstawie danych z USC w Wolce Małej...
Długo bedziesz rznał głupa zamiast odniesc sie do meritum?

[...]

Czyli merytorycznie nie bedzie?
Czekamy do stycznia chociaz dane masz juz dzis?
Obys dozył... Chociaz jak nie dozyjesz to to bedzie tylko nieznaczace statystycznie przesuniecie... ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2020-11-04 22:50:15
Autor: u2
Europejski rekord?
W dniu 04.11.2020 o 22:42, Budzik pisze:
Czyli merytorycznie nie bedzie?

no nie będzie, bo taki jesteś niemerytoryczny:)

Data: 2020-11-05 08:24:57
Autor: Runt
zakochanI
W dniu 2020-11-04 o 22:50, pijaczyna u2 pisze:
W dniu 04.11.2020 o 22:42, Budzik pisze:
Czyli merytorycznie nie bedzie?
no nie będzie, bo taki jesteś niemerytoryczny:)

bardzo ci na zenusiu zalezy? wyslij mu białe róze ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-11-05 08:24:37
Autor: Runt
maja racja! maja racja! maja wielka racja!
W dniu 2020-11-04 o 20:06, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:
[...]

brawo zenusiu! to się nazywa ARGUMENT!
nie będziesz dyskutowac z kimś kto się z toba nie zgadza o skarbnico wiedzy wszelkiej! ;-))))

Data: 2020-11-05 02:45:57
Autor: Zenek Kapelinder
czwartek, 5 listopada 2020 o 08:24:39 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
> środa, 4 listopada 2020 o 18:59:54 UTC+1 Budzik napisał(a): >> Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ... >>> Cytat z linka jaki dałeś " W tym samym okresie resort poinformował >>> o 920 zmarłych z powodu COVID-19. To może stanowić o ok. 3 >>> tysiącach cichych ofiarach epidemii". Tych cichych to po po cichu >>> w zbiorowych grobach chowają czy uruchomili jeden z piecow w >>> Oświęcimiu? >> Nie, to oznacza, ze umarli, sa ujeci w statystykach zgonów ale nie sa >> ujeci w statystykach zgonów covid. >> CZyzbys nie umiał czytac ze zrozumieniem? >>> Napisałeś że dziennikarz wziął dane z jednego USC. >> Nie napisałem ze z jednego... >>> Ale >>> nie napisał z którego. Masz pewność ze nie był tendencyjny i z >>> wielu urzędów wybrał ten w którym było najwięcej? >> Czy ty na łeb upadłes... To sa statystyki z całej Polski a nie z >> jednego urzedu... >>> Codziennie >>> podają ile osób umiera na covid. Dzisiaj umarło na niego chyba 37 >>> osób i stanowi to 10% zmarłych dzisiaj. >> Pojebało cie? W Polsce umiera srednio 1100 osób dziennie, obecnie >> blizej 1500. >> A ty piszesz ze 37 to 10%. To twoim zdaniem umarło dzis 370 osób? >>> Ale takich zmarłych co >>> oprócz zarażenia wirusem miały inne ciężkie z reguły choroby. >>> Wychodzi że dzisiaj na covid zmarło 3% tych co normalnie >>> codziennie w Polsce umierają i 30% tych co by i tak umarli bo byli >>> ciężko chorzy i mieli wirusa. Co nie znaczy że wszystkich z nich >>> zabił wirus. >> Nie znaczy. Ale nagły wzrost jest conajmniej podejrzany. >> Co do statystycznie nieistotnego przedwczesnego umierania to tylko >> idioty jak ty mogł coś takiego napisać. >> Na covid umieraja ludzie majacy cukrzyce, problemy z nerkami, z sercem >> - choroby z którymi mozna zyc dziesiatki lat we wzglednym zdrowiu i >> komfocie. >>> Z tym że żeby było uczciwie trzeba napisać że umarli >>> trochę wcześniej. >> Ty sie rzuc pod pociag - na grobie napisza ci - umarł troche wczesniej >> ale statystycznie bez znaczenia... >>> To trochę wcześniej w statystyce nie ma żadnego >>> znaczenia bo wynikający z tego błąd za mały. Bez względu na to czy >>> GUS podał dane w styczniu albo w kwietniu będą to jedyne prawdziwe >>> dane. Kto dożyje będzie mógł sprawdzić. >> Podałem ci artykuł w którym autor pisze, iz opiera sie na danych z GUS. >> A ty znowu swoje pierdolisz, ze uwierzysz tylko w dane z GUS... >> No debil :) >> -- >> Pozdrawia... Budzik >> b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") >> Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka, >> 4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy >> i kupic wózek dziecięcy. ;-) > Jak nie napisałeś jak napisałeś, cytuje z Budzika " Tutaj dziennikarz podaje skad bierze danych - z urzedu stanu cywilnego.". Liczba pojedyncza jak się patrzy a Ty pierdolisz, w staropolskim tego słowa znaczeniu, że to nie Ty. Co do reszty. Nie potrafisz zrozumieć zdań innych niż proste. A jak ja pojawił się podmiot domyślny to Ci się w głowie mózg zaczął wygładzać. Wybacz Budzik ale masz IQ większe od końca o 5 bo jak podłogę myjesz to wody z wiadra nie wypijasz. Nie odpisuje bo ja Ci nie odpisze. Próba dyskutowania z Toba to gwałt na rozumie. >
brawo zenusiu! to się nazywa ARGUMENT! nie będziesz dyskutowac z kimś kto się z toba nie zgadza o skarbnico wiedzy wszelkiej! ;-)))) -- Runt Oculum pro oculo et dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well.
Już nie zapomnisz mnie.
Internet ci nie da zapomnieć.

Data: 2020-11-05 19:17:42
Autor: Runt
kogutek na BiloBil-u
W dniu 2020-11-05 o 11:45, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:
[...]

A KTO JESTES? ;-)))
Internet ci nie da zapomnieć
BIERZESZ BOLIBOL? ;-)))

BĘDZIESZ SIĘ BUDZIC W NOCY I POT CIE BĘDZIE ZALEWAŁ
KIEDY Z CIEMNOŚCI NAD TWOJA ŁYSĄ GŁOWĄ POJAWI SIĘ
SŁOWO: R U N T ! R U N T ! R U N T! a kiedy wystraszony schowasz się pod te łachmany które nazywasz kołdrą z każdego kąta złowieszczy głos będzie szeptać: ide po ciebie zenusiu... idę... idę... i ściągne z ciebie kołdrę... i głos szepnie ci do do ucha: R U N T !!! ;-))))

Wtedy zrąbiesz się w kalesony! b;-))))

I tak będzie od jutra w każdy PIĄTEK! ;-)))

Data: 2020-11-05 12:23:49
Autor: Zenek Kapelinder
kogutek na BiloBil-u
czwartek, 5 listopada 2020 o 19:17:45 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
> czwartek, 5 listopada 2020 o 08:24:39 UTC+1 Runt napisał(a): >> W dniu 2020-11-04 o 20:06, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze: >>> środa, 4 listopada 2020 o 18:59:54 UTC+1 Budzik napisał(a): >>>> Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ... >>>>> Cytat z linka jaki dałeś " W tym samym okresie resort poinformował >>>>> o 920 zmarłych z powodu COVID-19. To może stanowić o ok. 3 >>>>> tysiącach cichych ofiarach epidemii". Tych cichych to po po cichu >>>>> w zbiorowych grobach chowają czy uruchomili jeden z piecow w >>>>> Oświęcimiu? >>>> Nie, to oznacza, ze umarli, sa ujeci w statystykach zgonów ale nie sa >>>> ujeci w statystykach zgonów covid. >>>> CZyzbys nie umiał czytac ze zrozumieniem? >>>>> Napisałeś że dziennikarz wziął dane z jednego USC. >>>> Nie napisałem ze z jednego... >>>>> Ale >>>>> nie napisał z którego. Masz pewność ze nie był tendencyjny i z >>>>> wielu urzędów wybrał ten w którym było najwięcej? >>>> Czy ty na łeb upadłes... To sa statystyki z całej Polski a nie z >>>> jednego urzedu... >>>>> Codziennie >>>>> podają ile osób umiera na covid. Dzisiaj umarło na niego chyba 37 >>>>> osób i stanowi to 10% zmarłych dzisiaj. >>>> Pojebało cie? W Polsce umiera srednio 1100 osób dziennie, obecnie >>>> blizej 1500. >>>> A ty piszesz ze 37 to 10%. To twoim zdaniem umarło dzis 370 osób? >>>>> Ale takich zmarłych co >>>>> oprócz zarażenia wirusem miały inne ciężkie z reguły choroby. >>>>> Wychodzi że dzisiaj na covid zmarło 3% tych co normalnie >>>>> codziennie w Polsce umierają i 30% tych co by i tak umarli bo byli >>>>> ciężko chorzy i mieli wirusa. Co nie znaczy że wszystkich z nich >>>>> zabił wirus. >>>> Nie znaczy. Ale nagły wzrost jest conajmniej podejrzany. >>>> Co do statystycznie nieistotnego przedwczesnego umierania to tylko >>>> idioty jak ty mogł coś takiego napisać. >>>> Na covid umieraja ludzie majacy cukrzyce, problemy z nerkami, z sercem >>>> - choroby z którymi mozna zyc dziesiatki lat we wzglednym zdrowiu i >>>> komfocie. >>>>> Z tym że żeby było uczciwie trzeba napisać że umarli >>>>> trochę wcześniej. >>>> Ty sie rzuc pod pociag - na grobie napisza ci - umarł troche wczesniej >>>> ale statystycznie bez znaczenia... >>>>> To trochę wcześniej w statystyce nie ma żadnego >>>>> znaczenia bo wynikający z tego błąd za mały. Bez względu na to czy >>>>> GUS podał dane w styczniu albo w kwietniu będą to jedyne prawdziwe >>>>> dane. Kto dożyje będzie mógł sprawdzić. >>>> Podałem ci artykuł w którym autor pisze, iz opiera sie na danych z GUS. >>>> A ty znowu swoje pierdolisz, ze uwierzysz tylko w dane z GUS... >>>> No debil :) >>>> -- >>>> Pozdrawia... Budzik >>>> b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") >>>> Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka, >>>> 4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy >>>> i kupic wózek dziecięcy. ;-) >>> Jak nie napisałeś jak napisałeś, cytuje z Budzika " Tutaj dziennikarz podaje skad bierze danych - z urzedu stanu cywilnego.".. Liczba pojedyncza jak się patrzy a Ty pierdolisz, w staropolskim tego słowa znaczeniu, że to nie Ty. Co do reszty. Nie potrafisz zrozumieć zdań innych niż proste. A jak ja pojawił się podmiot domyślny to Ci się w głowie mózg zaczął wygładzać. Wybacz Budzik ale masz IQ większe od końca o 5 bo jak podłogę myjesz to wody z wiadra nie wypijasz. Nie odpisuje bo ja Ci nie odpisze. Próba dyskutowania z Toba to gwałt na rozumie. >>> >> brawo zenusiu! to się nazywa ARGUMENT! >> nie będziesz dyskutowac z kimś kto się z toba nie zgadza o skarbnico >> wiedzy wszelkiej! ;-)))) >> >> >> -- >> Runt >> >> Oculum pro oculo et dentem pro dente! >> Keep smilling. All's well that ends well. > Już nie zapomnisz mnie.
A KTO JESTES? ;-))) > Internet ci nie da zapomnieć BIERZESZ BOLIBOL? ;-))) BĘDZIESZ SIĘ BUDZIC W NOCY I POT CIE BĘDZIE ZALEWAŁ KIEDY Z CIEMNOŚCI NAD TWOJA ŁYSĄ GŁOWĄ POJAWI SIĘ SŁOWO: R U N T ! R U N T ! R U N T! a kiedy wystraszony schowasz się pod te łachmany które nazywasz kołdrą z każdego kąta złowieszczy głos będzie szeptać: ide po ciebie zenusiu... idę... idę... i ściągne z ciebie kołdrę... i głos szepnie ci do do ucha: R U N T !!! ;-)))) Wtedy zrąbiesz się w kalesony! b;-)))) I tak będzie od jutra w każdy PIĄTEK! ;-)))
-- Runt Oculum pro oculo et dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well.
Coś dla ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie
https://www.google.com/search?q=panadolf+extra&client=tablet-android-lenovo&prmd=smivn&sxsrf=ALeKk03k5ieOAnpTZxBYTnvscx3XnzAQ4w:1604607718987&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjw8d_InezsAhVmkosKHfM4BMcQ_AUoA3oECAoQAw&biw=1280&bih=800#imgrc=0m3SJW63pHjLhM

Data: 2020-11-06 07:57:57
Autor: Runt
kogutek w garnku
W dniu 2020-11-05 o 21:23, KARALUCH I KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
[...]

psi synu tu cos dla ciebie: https://tinyurl.com/yxa6mvd6

Dziś w nocy zrąbiesz się w kalesony! ;=)

Data: 2020-11-06 08:35:52
Autor: u2
Europejski rekord?
W dniu 06.11.2020 o 07:57, SRunt pisze:
Dziś w nocy zrąbiesz się w kalesony! ;=)

tak jak ty srunt ?:)))))))

Data: 2020-11-06 09:01:11
Autor: Runt
u2 na kogutku
W dniu 2020-11-06 o 08:35, KANALIA u2 pisze:
W dniu 06.11.2020 o 07:57, PAN Runt dla ciebie CHAMIE pisze:
Dziś w nocy zrąbiesz się w kalesony! ;=)

tak jak ty srunt ?:)))))))

POdcierasz tyłek zenusiowi? ;-))))

Jak sie bawicie girles? ;-)))))

Data: 2020-11-06 12:55:41
Autor: Zenek Kapelinder
kogutek w garnku
piątek, 6 listopada 2020 o 07:57:56 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
> czwartek, 5 listopada 2020 o 19:17:45 UTC+1 Runt napisał(a): >> W dniu 2020-11-05 o 11:45, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze: >>> czwartek, 5 listopada 2020 o 08:24:39 UTC+1 Runt napisał(a): >>>> W dniu 2020-11-04 o 20:06, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze: >>>>> środa, 4 listopada 2020 o 18:59:54 UTC+1 Budzik napisał(a): >>>>>> Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ... >>>>>>> Cytat z linka jaki dałeś " W tym samym okresie resort poinformował >>>>>>> o 920 zmarłych z powodu COVID-19. To może stanowić o ok. 3 >>>>>>> tysiącach cichych ofiarach epidemii". Tych cichych to po po cichu >>>>>>> w zbiorowych grobach chowają czy uruchomili jeden z piecow w >>>>>>> Oświęcimiu? >>>>>> Nie, to oznacza, ze umarli, sa ujeci w statystykach zgonów ale nie sa >>>>>> ujeci w statystykach zgonów covid. >>>>>> CZyzbys nie umiał czytac ze zrozumieniem? >>>>>>> Napisałeś że dziennikarz wziął dane z jednego USC. >>>>>> Nie napisałem ze z jednego... >>>>>>> Ale >>>>>>> nie napisał z którego. Masz pewność ze nie był tendencyjny i z >>>>>>> wielu urzędów wybrał ten w którym było najwięcej? >>>>>> Czy ty na łeb upadłes... To sa statystyki z całej Polski a nie z >>>>>> jednego urzedu... >>>>>>> Codziennie >>>>>>> podają ile osób umiera na covid. Dzisiaj umarło na niego chyba 37 >>>>>>> osób i stanowi to 10% zmarłych dzisiaj. >>>>>> Pojebało cie? W Polsce umiera srednio 1100 osób dziennie, obecnie >>>>>> blizej 1500. >>>>>> A ty piszesz ze 37 to 10%. To twoim zdaniem umarło dzis 370 osób? >>>>>>> Ale takich zmarłych co >>>>>>> oprócz zarażenia wirusem miały inne ciężkie z reguły choroby. >>>>>>> Wychodzi że dzisiaj na covid zmarło 3% tych co normalnie >>>>>>> codziennie w Polsce umierają i 30% tych co by i tak umarli bo byli >>>>>>> ciężko chorzy i mieli wirusa. Co nie znaczy że wszystkich z nich >>>>>>> zabił wirus. >>>>>> Nie znaczy. Ale nagły wzrost jest conajmniej podejrzany. >>>>>> Co do statystycznie nieistotnego przedwczesnego umierania to tylko >>>>>> idioty jak ty mogł coś takiego napisać. >>>>>> Na covid umieraja ludzie majacy cukrzyce, problemy z nerkami, z sercem >>>>>> - choroby z którymi mozna zyc dziesiatki lat we wzglednym zdrowiu i >>>>>> komfocie. >>>>>>> Z tym że żeby było uczciwie trzeba napisać że umarli >>>>>>> trochę wcześniej. >>>>>> Ty sie rzuc pod pociag - na grobie napisza ci - umarł troche wczesniej >>>>>> ale statystycznie bez znaczenia... >>>>>>> To trochę wcześniej w statystyce nie ma żadnego >>>>>>> znaczenia bo wynikający z tego błąd za mały. Bez względu na to czy >>>>>>> GUS podał dane w styczniu albo w kwietniu będą to jedyne prawdziwe >>>>>>> dane. Kto dożyje będzie mógł sprawdzić. >>>>>> Podałem ci artykuł w którym autor pisze, iz opiera sie na danych z GUS. >>>>>> A ty znowu swoje pierdolisz, ze uwierzysz tylko w dane z GUS... >>>>>> No debil :) >>>>>> -- >>>>>> Pozdrawia... Budzik >>>>>> b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") >>>>>> Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka, >>>>>> 4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy >>>>>> i kupic wózek dziecięcy. ;-) >>>>> Jak nie napisałeś jak napisałeś, cytuje z Budzika " Tutaj dziennikarz podaje skad bierze danych - z urzedu stanu cywilnego..". Liczba pojedyncza jak się patrzy a Ty pierdolisz, w staropolskim tego słowa znaczeniu, że to nie Ty. Co do reszty. Nie potrafisz zrozumieć zdań innych niż proste. A jak ja pojawił się podmiot domyślny to Ci się w głowie mózg zaczął wygładzać. Wybacz Budzik ale masz IQ większe od końca o 5 bo jak podłogę myjesz to wody z wiadra nie wypijasz. Nie odpisuje bo ja Ci nie odpisze. Próba dyskutowania z Toba to gwałt na rozumie. >>>>> >>>> brawo zenusiu! to się nazywa ARGUMENT! >>>> nie będziesz dyskutowac z kimś kto się z toba nie zgadza o skarbnico >>>> wiedzy wszelkiej! ;-)))) >>>> >>>> >>>> -- >>>> Runt >>>> >>>> Oculum pro oculo et dentem pro dente! >>>> Keep smilling. All's well that ends well. >>> Już nie zapomnisz mnie. >> A KTO JESTES? ;-))) >>> Internet ci nie da zapomnieć >> BIERZESZ BOLIBOL? ;-))) >> >> BĘDZIESZ SIĘ BUDZIC W NOCY I POT CIE BĘDZIE ZALEWAŁ >> KIEDY Z CIEMNOŚCI NAD TWOJA ŁYSĄ GŁOWĄ POJAWI SIĘ >> SŁOWO: R U N T ! R U N T ! R U N T! a kiedy wystraszony schowasz się pod >> te łachmany które nazywasz kołdrą z każdego kąta złowieszczy głos będzie >> szeptać: ide po ciebie zenusiu... idę... idę... i ściągne z ciebie >> kołdrę... i głos szepnie ci do do ucha: R U N T !!! ;-)))) >> >> Wtedy zrąbiesz się w kalesony! b;-)))) >> >> I tak będzie od jutra w każdy PIĄTEK! ;-))) >> -- >> Runt >> >> Oculum pro oculo et dentem pro dente! >> Keep smilling. All's well that ends well. > Coś dla ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie > https://www.google.com/search?q=panadolf+extra&client=tablet-android-lenovo&prmd=smivn&sxsrf=ALeKk03k5ieOAnpTZxBYTnvscx3XnzAQ4w:1604607718987&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjw8d_InezsAhVmkosKHfM4BMcQ_AUoA3oECAoQAw&biw=1280&bih=800#imgrc=0m3SJW63pHjLhM >
-- Runt Oculum pro oculo et dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends wizdz
Nie dziękuję pizdziak vel runt dziura w dupie. Raz że nie potrzebuje. Dwa że oddałbys mi coś bez czego nie mógłbyś pracować. Wybacz ale nie mogę przyjac. Zatrzymaj dla siebie. Sukcesów w pracy życzę.

Data: 2020-11-07 08:40:04
Autor: Runt
kogutek na rożnie
W dniu 2020-11-06 o 21:55, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Z dobrego serca chciałem ci dziadzia pomóc!;-)))
u2 używa https://tinyurl.com/yxa6mvd6 z pozytywnym skutkiem ;-)))

Raz że nie potrzebuje.
chciałem dobrze zenusiu czy jak ci tam. martwie się o ciebie. ;-)))

Dwa że oddałbys mi coś bez czego nie mógłbyś pracować.
zenusiu, ja nic ci nie daje! chciałbys za darmochę? kup sobie!

Wybacz ale nie mogę przyjac.
zenusiu, nie możesz przyjąc czegoś czego ci nie daje. idź z tym do u2.

Zatrzymaj dla siebie.
zenusiu, nie mogę zatrzymac czegoś czego nie mam.

Sukcesów w pracy życzę.
a ja ci zdrowia. obyś żył długo. wiesz jak. ;-)))

No i by drzwi od WC miały klamkę tylko na zewnątrz ;-)))

Data: 2020-11-02 13:36:22
Autor: u2
Europejski rekord?
W dniu 02.11.2020 o 11:59, Budzik pisze:
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

ale ale nawet jak tobie odpowiadają, to tobie nigdy nie pasuje i zadajesz ciągle te same pytania, nudny jesteś jak flaki z olejem

Data: 2020-11-02 14:59:56
Autor: Budzik
Europejski rekord?
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Konkrety?
Panie niewatpliwie interesujacy autorze pinciuset postów z obrazaniem innych przez bucków i lolowaniem...

Data: 2020-11-02 16:02:13
Autor: u2
Europejski rekord?
W dniu 02.11.2020 o 15:59, Budzik pisze:
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

nawet teraz się pytasz, pytasz się i pytasz, nudny jesteś:))))))))))

Data: 2020-11-05 02:49:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Europejski rekord?
W dniu niedziela, 1 listopada 2020 20:00:00 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> mniej więcej tyle samo ludzi co zginęło belgijskich żołnierzy w
> czasie II Wojny Światowej. Co Belgia zrobiła az tak zle ze maja takie wyniki?

1. Belgia jest gęściej zaludniona.
2. Nie wiadomo czy szczep polski nie jest mniej wirulentny.
3. Restrykcje się paradoksalnie udają. Nawet te demonstracje nie dodadzą wiele do zakażeń, bo na wolnym powietrzu i w maseczkach. Do infekcji dochodzi głównie w budynkach i w zbiorkomie.

Data: 2020-11-05 12:08:52
Autor: u2
Europejski rekord?
W dniu 05.11.2020 o 11:49, Jakub A. Krzewicki pisze:
3. Restrykcje się paradoksalnie udają. Nawet te demonstracje nie dodadzą wiele do zakażeń, bo na wolnym powietrzu i w maseczkach. Do infekcji dochodzi głównie w budynkach i w zbiorkomie.

nie ściemniaj było w tiwi o jednej z protestujących, która się zaraziła na Manifie:)

Data: 2020-11-05 12:23:00
Autor: boukun
Europejski rekord?
W dniu 05.11.2020 o 12:08, u2 pisze:
[...]

A od kogo? I dlaczego tylko jedna?

--
boukun

zz
8 min. temu

Wychodzi na to że w układance Morawieckiego dziś wy x kur x wił bezpiecznik.

Data: 2020-11-05 15:07:53
Autor: u2
Europejski rekord?
W dniu 05.11.2020 o 12:23, boukun pisze:
[...]

jedna zarazi 10, te 10 zarazi 100, a 100 zarazi 1000, to są proste sprawy, ale nie dla esbeckiego kapusia:)

Data: 2020-11-05 10:55:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
Europejski rekord?
W dniu czwartek, 5 listopada 2020 15:08:16 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> jedna zarazi 10, te 10 zarazi 100, a 100 zarazi 1000, to są proste sprawy, ale nie dla esbeckiego kapusia:)

Nie ściemniaj. Nie zarazi bo lockdown.

Data: 2020-11-05 21:23:49
Autor: u2
Europejski rekord?
W dniu 05.11.2020 o 19:55, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

te wnuk ubeka, lempart ma dupie lokdałn, ona będzie nadal protestować, dostała kaskę od ziomali z gwna:)

Data: 2020-11-05 23:58:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Europejski rekord?
W dniu czwartek, 5 listopada 2020 21:23:52 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> te wnuk ubeka, lempart ma dupie lokdałn, ona będzie nadal protestować, dostała kaskę od ziomali z gwna:)

Będzie w neciku. Wróci jak zdejmą.

Data: 2020-11-06 11:11:27
Autor: u2
Europejski rekord?
W dniu 06.11.2020 o 08:58, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

w sreciku ubecki kreciku:)

Data: 2020-11-05 20:46:20
Autor: boukun
Europejski rekord?
W dniu 05.11.2020 o 15:07, u2 pisze:
[...]

Jedna się tam na manifie zaraziła? To dlaczego tylko jedna i od kogo? Musiały być przynajmniej dwie osoby zarażone i żadne superspreader.

--
boukun

Data: 2020-11-05 15:59:49
Autor: Budzik
Europejski rekord?
Użytkownik Jakub A. Krzewicki patrick.o.hooligan@gmail.com ...

> [...]
> mniej więcej tyle samo ludzi co zginęło belgijskich żołnierzy w
> czasie II Wojny Światowej. Co Belgia zrobiła az tak zle ze maja takie wyniki?

Rzeczywiście. I to ponad 3x.

2. Nie wiadomo czy szczep polski nie jest mniej wirulentny.

Jakby tu były jakies drastyczne roznice to pewnie by o tym pisali.

3. Restrykcje się paradoksalnie udają.

A Belgowie nie maja restrykcji?
Ktore konkretnie restrykcje? Bo jak obserwuje ludzi to nadal wielu olewa maseczki, dodatkowo nie rozumiejac jak je obsługiwac i po co one sa.

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2020-11-01 22:56:33
Autor: Pisiorowy Escobar
Europejski rekord?
w <55a38ae7-3b8a-4211-91d8-e340b1e22257n@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

[...]

a jak tam niemcy ? wyprzedziliśmy ich w zgonach ? :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-11-02 10:59:57
Autor: Budzik
Europejski rekord?
Użytkownik Pisiorowy Escobar presidento@goverment.ec ...

[...]

Nie słyszałes nowej linii Zenka?
Ilosc zmarłych na covid jest fałszowa i podciagana w góre.
robi to nasz rzad na zlecenie i w porozumieniu z innymi rzadami zebysmy nie wypadali za dobrze w statystykach.

Innymi słowy - według Zenka jest super a tylko na papierze jest zle...

Tymczasem:
https://www.politykazdrowotna.com/66151,rekordowa-liczba-zgonow-w-
polsce-od-dekady

Ale podejrzewam ze zaraz sie dowiemy ze statystyka łączej liczby zgonów tez jest fałszowana.
Ta statystyka podobała się Zenkowi ale tylko np w kwietniu kiedy zgonów było wrecz mniej niz rok wczesniej.
Jak jest duzo wiecej to Zenek juz twierdzi ze na tej statystyce sie nigdy nie opierał... Taki wzór:
- pieprzenie
- pokazane jakies wyrywkowe dane
- jak dane zaczynaja nie pasowac to podwazamy ich sens, wiarygodnosc, szukamy tego co je fałszuje i zwalamy wszystko na spisek. ;-DDD
Ktory to juz raz...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko