Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.

Data: 2010-07-07 14:44:39
Autor: to
Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
Massai wrote:

ograniczenie w miejscowościach do 50 km/h jest bardzo łatwe do
przestrzegania - dla mnie jest po prostu naturalne.

Czym jechałeś?

Data: 2010-07-07 15:51:50
Autor: Massai
to wrote:

Massai wrote:

> ograniczenie w miejscowościach do 50 km/h jest bardzo łatwe do
> przestrzegania - dla mnie jest po prostu naturalne. Czym jechałeś?

Samochodem ;-) Jeśli miałeś na myśli rozróżnienie 2 czy 4 kółka.

A jeśli chodzi o samochód, to Sebring 2.7 V6, ot taka typowa landara
automat i 200 kucy, ale jak się przyciśnie to na autostradzie
poganiać się da.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-07-07 17:29:03
Autor: to
Massai wrote:

A jeśli chodzi o samochód, to Sebring 2.7 V6, ot taka typowa landara
automat i 200 kucy, ale jak się przyciśnie to na autostradzie poganiać
siÄ™ da.

Nie wiem jak to jeździ, ale na tyle le, że jak jedziesz 50 km/h to nie wydaje Ci się, że stoisz? ;)

Data: 2010-07-07 19:45:46
Autor: Icek
> [...]
> siÄ™ da.

Nie wiem jak to jeździ, ale na tyle le, że jak jedziesz 50 km/h to nie

ja mam taki efekt jak jade 200km/h, biore zjazd i zwalniam do 80km/h. Wtedy
mam wrazenie, ze szybciej sie biega ;)

Icek

Data: 2010-07-07 13:12:17
Autor: Pszemol

"Icek" <icek@do.pl> wrote in message news:i12ecc$qjm$1node2.news.atman.pl...
> [...]

ja mam taki efekt jak jade 200km/h, biore zjazd i zwalniam do 80km/h.
Wtedy mam wrazenie, ze szybciej sie biega ;)

I dostajesz mandat, bo tam tylko 50 można? :-)

Data: 2010-07-07 18:17:48
Autor: to
Icek wrote:

ja mam taki efekt jak jade 200km/h, biore zjazd i zwalniam do 80km/h.
Wtedy mam wrazenie, ze szybciej sie biega ;)

I nie jest to wcale wrażenie mylne, o ile jesteś gepardem...

Data: 2010-07-08 08:35:17
Autor: Massai
to wrote:

Massai wrote:

> [...]
> autostradzie poganiać się da.

Nie wiem jak to jeździ, ale na tyle le, że jak jedziesz 50 km/h to

Jak pogonię 200 km/h, to potem przy 130 mam wrażenie że mnie
rowerzyści wyprzedzają. ;-)

Pewien wpływ ma tu zawias, dość miękki jest i szybka jazda w
ciasnych zakrętach to nie jest styl do którego został ten samochód
stworzony.

A w tych wiochach za granicą, po prostu drogi są kręte, ciasne - bo
to drogi lokalne.

Nie tak jak u nas że na drodze krajowej mamy 50 km/h bo wieś za wsią.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-07-08 11:19:58
Autor: Icek
Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takietamrozwazania.

Nie tak jak u nas że na drodze krajowej mamy 50 km/h bo wieś za wsią.

ale w belgii jest podobnie. Mozesz wybrac droge krajowa gdzie masz wioske za
wioska. I ile tam przoduje jezeli chodzi o ograniczenie ? GLownie 70km/h

U nas co wioska to jest 40km/h.

Icek

Data: 2010-07-07 16:45:43
Autor: krzysiek82
Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
to pisze:
Czym jechałeś?

Nie ma znaczenia czy to seicento czy jakiś sportowy bolid da się jechać 50km/h :)

--
krzysiek82

Data: 2010-07-07 14:50:08
Autor: to
Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
krzysiek82 wrote:

Nie ma znaczenia czy to seicento czy jakiÅ› sportowy bolid

Ależ ma znaczenie.

Data: 2010-07-07 20:28:31
Autor: Robert Rêdziak
Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
On Wed, 07 Jul 2010 16:45:43 +0200, krzysiek82 <saab@user.pl>
wrote:

Nie ma znaczenia czy to seicento czy jaki¶ sportowy bolid da siê jechaæ 50km/h :)

 No có¿. Z tych dwóch je¼dzi³e¶ tylko Seicento...

 r.
robert rêdziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-07-07 22:56:29
Autor: MadMan
Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
Dnia Wed, 7 Jul 2010 20:28:31 +0000 (UTC), Robert Rêdziak napisa³(a):

Nie ma znaczenia czy to seicento czy jaki¶ sportowy bolid da siê jechaæ 50km/h :)

 No có¿. Z tych dwóch je¼dzi³e¶ tylko Seicento...

Sugerujesz ¿e sportowe bolidy bez dodawania gazu od razu jad± wiêcej ni¿
50? :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-07 21:49:10
Autor: Robert Rêdziak
Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
On Wed, 7 Jul 2010 22:56:29 +0200, MadMan
<madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

 No có¿. Z tych dwóch je¼dzi³e¶ tylko Seicento...

Sugerujesz ¿e sportowe bolidy bez dodawania gazu od razu jad± wiêcej ni¿
50? :)

 Pomijaj±c ju¿ to, ¿e niektóre przy takiej prêdko¶ci mo¿esz zabiæ
 (np. F1, który potrzebuje prêdko¶ci do wydajnego ch³odzenia --
 zwróæ uwagê, ¿e nie pad³a tu definicja ,,sportowego bolidu'') po
 konieczno¶æ je¿d¿enia na jedynce czy mo¿e dwójce, bo na wy¿szych
 biegach musia³by¶ je¼dziæ na granicy obrotów biegu ja³owego, co
 ani dla silnika nie jest zdrowe, ani dla kierowcy nie musi byæ
 przyjemne (szarpanie, s³aba reakcja na gaz, etc).

Data: 2010-07-08 05:25:53
Autor: to
Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
MadMan wrote:

Sugerujesz że sportowe bolidy bez dodawania gazu od razu jadą więcej niż
50? :)

Dyskusja nie jest o tym, czy siÄ™ da, lecz o tym, czy jest to naturalne.

Data: 2010-07-08 11:15:36
Autor: Icek
> [...]
> 50? :)

Dyskusja nie jest o tym, czy siÄ™ da, lecz o tym, czy jest to naturalne.

50km/h w sportowym aucie z 200 kucykami jest nienaturalne

Icek

Data: 2010-07-08 13:43:10
Autor: Tomek Kańka
Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
Icek <icek@do.pl> napisał(a)
> [...]

Dyskusja nie jest o tym, czy siÄ™ da, lecz o tym, czy jest to naturalne.

50km/h w sportowym aucie z 200 kucykami jest nienaturalne

200-konny Type-R może być? 50 km/h w miescie jeździ się całkiem przyjemnie.
Kiedyś przyjechałem z Mrągowa do Warszawy nie przekraczając 80 km/h na
dojazdówce - całkiem miło to wspominam, czas podróży nie wiele dłuższy
niż normalnie. Trochę się tylko ludzie oglądali ;).

--
Tomek Kańka

Data: 2010-07-08 16:49:39
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-07-08 15:43, Tomek Kañka pisze:
Icek<icek@do.pl>  napisa³(a)
Sugerujesz ¿e sportowe bolidy bez dodawania gazu od razu jad± wiêcej ni¿
50? :)

Dyskusja nie jest o tym, czy siê da, lecz o tym, czy jest to naturalne.

50km/h w sportowym aucie z 200 kucykami jest nienaturalne

200-konny Type-R mo¿e byæ?
50 km/h w miescie je¼dzi siê ca³kiem przyjemnie.
Kiedy¶ przyjecha³em z Mr±gowa do Warszawy nie przekraczaj±c 80 km/h na
dojazdówce - ca³kiem mi³o to wspominam, czas podró¿y nie wiele d³u¿szy
ni¿ normalnie. Trochê siê tylko ludzie ogl±dali ;).

Zapomnia³e¶, ¿e mo¿na wrzuciæ trójkê, a potem czwórkê? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-07-08 15:09:49
Autor: Tomek Kańka
Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
Marcin "Kenickie" Mydlak <eikcinek@34xob.lp> napisał(a)
W dniu 2010-07-08 15:43, Tomek Kańka pisze:
Icek<icek@do.pl>  napisaÅ‚(a)
[...]

Zapomniałeś, że można wrzucić trójkę, a potem czwórkę? :>

"Na dojazdówce" - rozwaliłem oponę w drodze do Mrągowa, a że było Boże
Narodzenie, to wróciłem na dojazdówce z napisem "max 80 km/h". Jechałem
na 6-tce, obroty trochÄ™ ponad 2000. --
Tomek

Data: 2010-07-08 14:40:59
Autor: to
Icek wrote:

Dyskusja nie jest o tym, czy siÄ™ da, lecz o tym, czy jest to naturalne.

50km/h w sportowym aucie z 200 kucykami jest nienaturalne

Zgadzam się całkowicie.

Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.