Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.

Data: 2010-07-11 07:19:00
Autor: Cavallino
Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:i11m54$b0k$1news.onet.pl...
Moje subiektywne odczucia. I na koniec parę porad, których nie
znalazłem w necie.

Aha, Cavallino, na wstępie mała prośba - jesli możesz powstrzymaj się
od swoich typowych uwag, znam Twoje poglady na tę sprawę.

Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi, generalnie fajny post i zgadzam się z tezami w nim zawartymi.
Akurat piszę z Czarnogóry, więc mogę dodać uwagę do Twojego komentarza o chorwackich autostradach, jako że przejechałem je od deski do deski, czyli od początku w Gorican do końca w Ravcy.

Super sprawa, tam gdzie ich nie ma to po prostu nie da się jechać.
Wleczenie się po górach w zawrotnym tempie 30 km/h to nie jest alternatywa na wakacyjne wyjazdy, chyba że ktoś masochista, a tak się jedzie po głównych drogach zarówno Bośni jak i Czarnogóry, więc to że Chorwaci zbudowali te swoje autostrady prawie do końca, to tylko bogom dziękować.

Szkoda tylko że kasują tak jak Węgrzy za paliwo, diesel za 5-6 zł, w Bośni i Czarnogórze jest dużo taniej, jakieś 1 Eur.

Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.