Europejskie pary barażowe el. M¦ 2010 w RPA.

Data: 2009-10-20 10:25:29
Autor: Mikołaj Wójcik
Europejskie pary barażowe el. M¦ 2010 w RPA.
Wczoraj w Zurychu rozlosowano europejskie pary barażowe eliminacji mistrzostw ¶wiata 2010 w RPA. Mecze zaplanowano na 14 oraz 18 listopada. Zwycięzcy par barażowych awansuj± do turnieju finałowego.

Pary barażowe eliminacji mistrzostw ¶wiata 2010 w Europie:

Irlandia - Francja
Portugalia - Bo¶nia i Hercegowina
Grecja - Ukraina
Rosja - Słowenia

Co s±dzicie o tych spotkaniach? Kogo typujecie?

Data: 2009-10-20 14:41:33
Autor: vilca
[...]

=====

Pary:

1) Francja bez dwoch zdan, co prawda to nie ten sam zespol co kiedys, ale Irlandia nie ma raczej szans w tym starciu

2) Zdecydowanie Portugalia, zreszta to druzyna grajaca bardzo widowiskowa pilke, podobnie jak Hiszpanie, Bosni z jej chaotyczna gra chyba jeszcze za wczesnie aby startowac w turnieju finalowym...

3) Tu jestem za Ukraincami i ich tez typuje, Grecy to - wiadomo - toporny, defensywny futbol, Ukraincy tez nie graja jakiegos porywajacego futbolum ale wg mnie maja wiecej pomyslow na gre w pilke.

4) Rosja - Slowenia - jestem za Slowencami, ktorzy w eliminacjach grali duzo efektowniej niz Slowacy, wydaje mi sie, ze sa w stanie pokonac Rosjan.

Data: 2009-10-20 15:47:43
Autor: Andrzej Bogacki
Europejskie pary barażowe el. M¦ 2010 w RPA.

4) Rosja - Slowenia - jestem za Slowencami, ktorzy w eliminacjach grali duzo efektowniej niz Slowacy, wydaje mi sie, ze sa w stanie pokonac Rosjan.

Ale nie widziałes meczu Rosja - Niemcy??
Wyj±tkowo nie mieli farta tego dnia.  A Niemcy mieli farta i bramkarza z jajami bo inaczej by przegrali powiedzmy za 4-1
Tak wiec, żałuje ze Slowenia nie awansowała z naszej grupy z I -go (ciekawe przez kogo ;-)?) miejsca bo z Ruskimi im za duzo szans bym nie dał.

Data: 2009-10-20 20:41:07
Autor: tomus_king
> [...]

(ciekawe
przez kogo ;-)?) miejsca bo z Ruskimi im za duzo szans bym nie dał.

Przed meczem nie ma co odbierać nikomu szans na awans. W dzisiejszej piłce wszytsko jest możliwe. Popatrz choćby na wyniki z LM z dzi¶. --

Data: 2009-10-20 23:31:00
Autor: gasper
Europejskie pary barażowe el. M¦ 2010 w RPA.
Użytkownik " tomus_king" <tomus_king.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hbl793$nub$1inews.gazeta.pl...

Przed meczem nie ma co odbierać nikomu szans na awans. W dzisiejszej piłce
wszytsko jest możliwe. Popatrz choćby na wyniki z LM z dzi¶.

a za 2 lata sie dowiemy, że jest jakie¶ ¶ledztwo w tej sprawie jak to już było w PUEFA

Data: 2009-10-21 11:53:11
Autor: Andrzej Bogacki
Europejskie pary barażowe el. M¦ 2010 w RPA.

a za 2 lata sie dowiemy, że jest jakie¶ ¶ledztwo w tej sprawie jak to już było w PUEFA

swoj± drog± ciekawe ile trzebaby zapłacic Barcy za "puszczenie" meczu w LM??

Data: 2009-10-21 15:38:12
Autor: gasper
Europejskie pary barażowe el. M¦ 2010 w RPA.
Użytkownik "Andrzej Bogacki" <andrzejek72@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hbmlma$lml$1polsl.pl...

a za 2 lata sie dowiemy, że jest jakie¶ ¶ledztwo w tej sprawie jak to już było w PUEFA

swoj± drog± ciekawe ile trzebaby zapłacic Barcy za "puszczenie" meczu w LM??

rosyjskiej mafii sie nie odmawia ;0

Data: 2009-10-22 01:09:22
Autor: brat_olin
Europejskie pary barażowe el. M¦ 2010 w RPA.

"Andrzej Bogacki" <andrzejek72@interia.pl> wrote

Hehe, good timing :))

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-10-20 19:23:35
Autor: Smok Eustachy
Dnia Tue, 20 Oct 2009 10:25:29 +0200, Mikołaj Wójcik napisał(a):

[...]

Portugalia

Grecja - Ukraina

Ukraina

Rosja - Słowenia

Rosja
http://pclinuxos.org.pl/

Europejskie pary barażowe el. M¦ 2010 w RPA.