Europejskie standardy

Data: 2011-09-30 07:33:17
Autor: DysoN
Europejskie standardy
http://wislakrakow.com/www/showarticle.php?articleid=25881

i jak tu nie zgodzic sie (ze przynajmniej czasem) A.C.A.B. ?
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadĂłw, az

Data: 2011-09-30 09:51:23
Autor: Cavallino
Europejskie standardy
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:j63kau$s44$1inews.gazeta.pl...
http://wislakrakow.com/www/showarticle.php?articleid=25881

i jak tu nie zgodzic sie (ze przynajmniej czasem) A.C.A.B. ?

Ĺťe co?

Ale jako Ĺźywo przypomina to opis wyprawy Lecha do Bragi.
Na Zachodzie traktują nas jak bydło, niezależnie od tego jak tłum zachowuje się w danym momencie.

Data: 2011-09-30 18:57:49
Autor: grzeda
Europejskie standardy
W dniu 2011-09-30 09:51, Cavallino pisze:

i jak tu nie zgodzic sie (ze przynajmniej czasem) A.C.A.B. ?

Ĺťe co?

Takie HWDP po angielsku.

Poza tym mi sie wydaje, ze to Tusk im kazal.

pozdr
PG

Data: 2011-09-30 19:50:50
Autor: UGI
Europejskie standardy
DysoN <dyson@szuruburu.ru> napisał(a):
http://wislakrakow.com/www/showarticle.php?articleid=25881

i jak tu nie zgodzic sie (ze przynajmniej czasem) A.C.A.B. ?

Na meczach naszej kadry w Belfaście i Pradze miałem okazję słyszeć rozmowę
debilów, w czasie której jeden mówił drugiemu, żeby mu dał te fałszywe bilety
bo 'może uda się wejść'. Więc to żadna nowość. No chyba, że biletów na Twente
było więcej niż chętnych. Wtedy można mieć wątpliwości. --

Data: 2011-10-01 12:06:45
Autor: danpe_
Europejskie standardy
Dnia Fri, 30 Sep 2011 19:50:50 +0000 (UTC), UGI napisał(a):

[...]

Bilety byly przysylane w arkuszach do rozerwania, to jakim cudem czesc z
tych biletow miala byc falszywa?
Zreszta nic takiego miejsca nie mialo, wszystkie bilety byly ok. Tak czy siak nic nie tlumaczy przeszukiwania bagazy kibicow bez ich
obecnosci i ich niszczenia.

danpe_
gg:827748

Europejskie standardy